pedofil svin - hvad gør man?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Kontakt politiet hvis der er noget. i retten bliver stenene vendt om hvad der faktisk er sket. enten bliver man frifundet eller også bliver man dømt.


    Du er vidst ikke helt inde i det system kan jeg regne ud

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazed


    Du er vidst ikke helt inde i det system kan jeg regne ud


    Eller er du ikke?


    Nu bor vi i en demokratisk retsstat, og raptors råd er nok det bedste i denne tråd.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold


    Eller er du ikke?


    Nu bor vi i en demokratisk retsstat, og raptors råd er nok det bedste i denne tråd.


    Jeg er nok mere inde i det system end du nogensinde kommer til og være , medmindre du også har en onkel som blev beskyldt for noget han ikke har gjort og måtte flytte fra hus og byen til en anden by, uanset om du bliver frikendt eller ej.


    Folk vil altid komme til og glo underligt på dig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazed
    Jeg er nok mere inde i det system end du nogensinde kommer til og være , medmindre du også har en onkel som blev beskyldt for noget han ikke har gjort og måtte flytte fra hus og byen til en anden by, uanset om du bliver frikendt eller ej.


    Folk vil altid komme til og glo underligt på dig.


    Tillad mig at quote mig selv, det stod jo helt et scroll væk:


    Quote


    Helt enig, man skal være 100% sikker på han er skyldig, før man foretager sig noget som helst.


    Sådan en anklage kan ødelægge en mands liv.


    Er man så sikker i sin sag, er retten den eneste rigtige vej at gå.
    Selvtægt hører ingen steder hjemme i noget som helst udviklet samfund.


    Nu kender jeg intet til din onkels sag, så det vil jeg ikke kommentere.


    Men folk med den generelle holdning at vores retssystem er korrupt og inkompetent, hvis det var der du ville hen kan ikke tages seriøst.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • ...

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

    Rettet en gang, sidst af Skjold ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fynbo_Hol
    Øhh hvad har sådan et indlæg lige med Tweak.dk at gøre


    Øhh hvorfor genopliver du en tråd fra sidste år? Øhh :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fynbo_Hol
    Øhh hvad har sådan et indlæg lige med Tweak.dk at gøre


    Har du oprettet en bruger udelukkende for at spørge om det? :))


    Desuden er off-topic jo netop til alt hvad der ikke har med de andre topics at gøre.. Hvis vi kigger fra toppen, så har vi en tråd om kødædende planter, spraymaling, biler, forstærker (burde så måske ligge et andet sted), en glædelig historie fra Ebo, endnu en bil og brilleklude :crazyeyes:

  • Af ren og skær nysgerrighed, hvad skete der så i denne sag?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S