Indlæg af Kazed

    Hej,


    Sælger et af mine 5850 da jeg ikke mener jeg har brug for mit CF på nuværende tidspunkt, kortet er fra midten af september, kvittering og orginal emballage haves på kortet.


    Befinder sig i 9900.


    HBO : 1000,-


    Slå til : 1200,-

    Sætter min samsung galaxy s til salg da jeg har fået min HTC Desire HD.


    Den er leveret fra 3 i slutningen af August, Kvittering og Orginal emballage haves, den er ikke simlåst.


    Har udskiftet bagcoveret med et nyt orginalt da silikone coveret jeg havde til min tlf åbenbart lavede nogle meget grimme plamager i det cover.


    HBO : 1500,-


    Slå til : 2000,-


    Standen : God.


    Befinder sig i 9900

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackmax
    hvis cpuen søger ny ejer er jeg den rigtige :)


    det var da en gammel tråd du besluttede dig for og finde frem, det er ikke til salg længere :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Hvis du vil teste din RAM så er memtest86+ umiddelbart et bedre valg, prime95 er så vidt jeg er bekendt mest til at stress teste CPU.


    prime95 kan nu også godt teste mine ram skulle jeg mene , men har fundet en stabil løsning, dram voltage på 1.66 , cpu-nb på 1.20v og så kører de 1600mhz uden nogen former for problemer :)


    Hej Sam,


    Ja det er indstillingerne som er noget galt med , de stod godt nok til og køre alt fra 1.66 til 1.70v på dram voltage, men clockede mine ram ned til 1333mhz og lod dram voltage stå på auto og så kørte jeg prime95 i godt og vel 10 timer uden nogen som helst former for warnings eller errors.


    Nu har jeg så kørt dem op på 1600mhz igen med dram volt på 1.66 og så sat cpu-nb til og køre 1.20v som jeg fik et råd om på corsairs eget forum, og så har jeg tænkt mig og køre en prime95 igen nu her når jeg er færdig med og rode rundt på computeren , så vil jeg se om den har tænkt sig og blive stabil eller der skal justeres mere.


    Jeg kører med seneste bios fra asus på mit bundkort.

    Hey


    Jeg har nogle små problemer med mit nye ram kit jeg fik tidligere idag ind af døren, computeren starter som sagt fint nok op og kører da også en 1-4 maps i BC2 , men så midt i det hele kan jeg få hvid/sort skærm og så kan jeg ellers alt tab ud og lukke spillet ned , computeren fryser ikke eller staller på nogen måde.


    Browseren nægter også og samarbejde engang imellem, kører jeg auto på dram volt starter computeren op som single channel ram, sætter jeg dem på 1.64 eller 1.66 som det tætteste jeg kan komme på de 1.65 som der står jeg skal er det der hvor hvid/sort skærm forekommer i spillet og browseren sommetider nægter og samarbejde, med det mener jeg at på edbpriser f.x kan jeg ikke få lov til og klikke på producent eller whatever hvis jeg sidder og vil søge på et eller andet, aner ikke helt om rammene er skyld i det eller hvad.


    Så nu er mit spørgsmål, skal jeg give dem noget mere volt evt. ?


    Det er som sagt et 2x4 kit altså 8gb DDR3 1600mhz corsair dominator.


    købte det her kit fordi det her asus bundkort nægter og kører med alle 4 sockets på 1600mhz , det er bare sært sådan, så skal jeg clocke ned til 1333 og det nægter jeg så købte bare et større kit, som det burde kunne trække da boardet er lavet til og køre 16gb ram.

    kan godt være envy'n kun har 1 hdd og 1 gfx men det er til gengæld også et gfx med 1gb gddr5 og ikke ddr3 , med directx 11 understøttelse osv, et 5850 og den 285 serie er noget kun forældet.


    som psycho sagde du får aldrig 20.000 for den, det er en realitet du må se i øjnene.

    Hey


    Ja jeg går lidt og overvejer og OC mit nuværende setup som består af m4a79xtd evo og en phenom ii x4 965be


    cpu'n kører som standard iflg. cpu z omkring de 1.4 på vcore hvilket lyder af rimelig meget, så hvis jeg skulle clocke den skal det jo selvfølgelig med op, havde overvejet og sætte den op på 4ghz men undrer mig lidt over hvor meget volt der skal til, kører pt. med et h50 system på cpu'n