CSS Optagelse, hvordan?

  • Hola Senors y Senoritas.


    Ved i hvordan man optager noget af sit spil i counter strike source?


    Evt. hvilket programmer der er, og hvilket er bedst?


    På forhånd gracias..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • Aaarhhhh...det er vist ikke helt optimalt at bruge FRAPS medmindre man laver korte sekvenser. Den optager jo råt. ;)


    Edit : Men kom jo lige i tanke om record kommandoen i Source. Prøv at give den hér et forsøg og så kan du efterfølgende bruge konsollen til at eksportere (Hvis jeg ikke husker forkert) eller FRAPS. Du skal nok også have fat i Windows Movie Maker ell. lign hvis du vil redigere i indholdet bagefter. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().


  • Ved ikke om jeg er helt forkert på den, men 1.6 og cz har jo indbygget "optage" funktion. "record" i consol og så bagefter startmovie og stopmovie og så ind i noget virtue dub osv. :)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe


    Ved ikke om jeg er helt forkert på den, men 1.6 og cz har jo indbygget "optage" funktion. "record" i consol og så bagefter startmovie og stopmovie og så ind i noget virtue dub osv. :)


    Hvordan er det lige du går ind og redigere i en .DEM-fil? kan ikke finde nogle programmer der kan gøre det. Eller er FRAPS et must til vist man vil lave en Fragmovie?

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Hey!
    Jeg laver selv CSS Film, og jeg kender meget til det her med record osv. og jeg vil ikke foreslå fraps. CSS har den indbygget "record" i console, som er rigtig nyttig. For at recorde skal du skrive "record navn" (navn: det du vil kalde din demo) i console. Når du vil stoppe demoen skriver du bare "stop" i console. Så har du fået recordet din demo. Hvis du vil se din demo skal du skrive "playdemo navn" (navn: navnet på det du kaldte din demo). Hvis du nu vil have den til en avi fil, så du kan se den ude fra CSS i windows media player eller noget andet, er det mere kompliceret. Du kan bruge denne "tutorial" fra youtube til hjælp med det: http://www.youtube.com/watch?v=9mqbTepHG90

    Bundkort: Asus P5Q Pro
    Grafikkort: ATI Radeon 4870 1gb

    Ram: Corsair dominater 2x2 gb
    PSU: Corsair 550watt
    CPU: Intel 2 Duo E8500
    Operativsystem: Windows Vista Home Premium 64bit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann


    Hvordan er det lige du går ind og redigere i en .DEM-fil? kan ikke finde nogle programmer der kan gøre det. Eller er FRAPS et must til vist man vil lave en Fragmovie?


    Du kan bruge det program der hedder "virtualdub" søg på det på google, og download det, og prøv søg på det på youtube, og find ud af hvordan det virker.

    Bundkort: Asus P5Q Pro
    Grafikkort: ATI Radeon 4870 1gb

    Ram: Corsair dominater 2x2 gb
    PSU: Corsair 550watt
    CPU: Intel 2 Duo E8500
    Operativsystem: Windows Vista Home Premium 64bit

  • OKAY . . .
    Du SKAL have console????
    I console skriver du ingame: record "navn på det din film skal hedde"
    når du ikke vil filme mere, skriver du bare: stop
    derefter kan du recorde med fraps. men fraps kan kun record 30 sekunder ad gangen, og kvaliteten er svækket. men du kan dog købe den fulde version af fraps!??!?! :9xo