Win 7, nøglen er ugyldig ?

  • Jeg sidder her med en Home Premium Retail - købt og betalt hos Mmvision. Ved aktivering får jeg svaret at "produktnøglen er ugyldig" ... WTF!!!


    Det er ikke en OEM.


    Nogen af jer der har prøvet lignende ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woqini
    I guder, så skal jeg til at snakke med en halvfuld svensker igen .... jeg får f.... altid fat i en svensker på deres support.


    ja der er ikke andet at gøre, du blir helt skrap til svensk. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg bliver aldrig god til svensk :) sidste gang jeg ringede til dem, fattede jeg ikke det halve af hvad kvindemennesket i den anden ende af røret sagde. Hun lød ellers meget sød :D

  • Muligvis en key der er blevet snuppet fra dem og postet på diverse fora.. :roller: har ikke brugt det selv :$ men de piratkopier der florerer på nettet har vist fundet en måde at stjæle gyldige nøgler.. Ikke at jeg aner hvordan i helvede de har fundet ud af det og hvordan det kan lade sig gøre.. :boxed:

  • En teori er at nogen har key-gen'et sig vejen til din nøgle og den er senere blevet fundet "ulovlig" af Microsoft og gjort ugyldig. One in a million, men det kan da ske :crazyeyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • For s.... og #¤#%#¤%#¤ jeg er arrig nu!!!!!


    Ringede til MS support og fik fat i aktiveringen. Efter 10 min. kunne de oplyse at nøglen var en original retail til Win 7. Aktiveringen kunne dog ikke hjælpe og stillede videre til teknisk support.


    Teknisk support kunne ikke hjælpe, idet det var et aktiveringsproblem. De ville stille mig tilbage til aktiveringen. Fjolset havde imidlertid fumlet med tasterne, så jeg havnede i en eller anden presales afdeling. Hun fattede ikke en dyt, men det lykkedes dog at få mig sendt tilbage til aktiveringen.


    Nu havde jeg så fået fat i en anden supporter og måtte forklare det hele igen. Efter 5 minutter kunne han fortælle mig at det var en original win 7 nøgle, og at opgaven skulle løses af teknisk support.


    På det her tidspunkt var mit blodtryk på 260 og min hudfarve var skiftet til postkasserød. Nu blev der talt med store ord og bogstaver over 70DB. Efter 15 minutter med fumlen og regeren og et virvar af bekræftelseskoder lykkedes det dog at få skidtet aktiveret.


    Microsoft support fortjener et stort 03 for deres indsats. Det er værre end at ringe til politiet og andre offentlige myndigheder, og det siger ikke så lidt.


    Hvis jeg nogensinde oplever det her igen, så finder jeg en alternativ måde at aktivere Windows på.

  • OMG.. lyder næsten ligeså slemt, som administrationen på CBS' humaniora afdeling. Jeg føler med dig, men godt at du fik det ordnet. :ph34r:

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • lyder som da jeg skulle lave en pc for en ven også måtte jeg smide hdd af h...... til da den pludselig brændte af, så jeg måtte installere lorte 2 gange på en dag så ville de sq ikk være med mere, så griber man knoglen ringer ind og for af vide at den har været aktiveret for mange gange, det så kun 3 gang der bliver brugt på 2 år, så begynder man at blive lidt negativ også forstår det lige pludselig godt dansk de svenskere :evil:



    men da godt du har fået blodtrykket ned i normalt tempo igen ;)