Godt nyt til piraterne!!! :D

  • Så er der sgu godt nyt!


    Download alt hvad i vil uden chance for at blive busted!


    Læs her: http://politiken.dk/tjek/digitalt/article828707.ece


    Og her: http://politiken.dk/skriv_til_politiken/article828456.ece



    Btw. Hvad drikker internetpiraterne?







    Svar: CD-Rom

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Tror ikke det kommer til at ændre på noget.


    Ikke for folk der allerede downloader, men det de offentliggøre det er da for dumt, hvis de ikke vil have folk til det.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Tror ikke det kommer til at ændre på noget.


    /agree


    Men jeg tror det er et skridt i den rigtige retning.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Er jeg den eneste der ser at det da umuligt være et skridt i den rigtige retning?!?


    Hvis alle i hele verden måtte downloade alt hvad de ville uden nogen former for risiko,
    vil spil- og filmfirmaerne da på ingen måde bruge tid og penge på at lave gode spil.


    Jeg vil sgu heller give 4-500 for et godt spil til min Xbox, end jeg vil downloade dårlige film og spil..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann


    Ikke for folk der allerede downloader, men det de offentliggøre det er da for dumt, hvis de ikke vil have folk til det.


    Kunne jo også tænkes at de bare vil lokke folk ud af busken med sådan en besked...


    Sådan så de kan knalde endnu flere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    Kunne jo også tænkes at de bare vil lokke folk ud af busken med sådan en besked...


    Sådan så de kan knalde endnu flere.


    Nej, nej og nej. Formålet med det her er at styrke deres politiske platform. De har indset, at de ikke magter at bære bevisbyrden, og 'det hvide flag' skal derfor tolkes som et opråb til politikerne om, at der er brug for større politisk råderum til piratbekæmpelsen. Man vil derfor i den kommende tid kunne forvente, at APG presser på for at få indført løsningsmodeller alá Frankrigs three-strikes-and-you're-out-model, hvor ISP'erne udenom retssystemet kan idømme "bøder" til piraterne i form af midlertidige internetudelukkelser.


    Altså et spørgsmål om retssikkerhed. Er det OK at dømme en pirat på baggrund af formodning af alene?

  • De kan bare lave nogen gode spil. Jeg er mange gange bleven snydt pga spillet var så røv dårligt. Jeg køber næsten aldrig et spil før jeg har prøvet det.


    De skal bare lave GODE online spil. så skal folk nok købe dem.

  • Virker lidt "dumt" at annoncere med det i medier osv. Men på den anden side det virker også lidt besynderligt.. :crazyeyes:


    Men.. hvis alt det her nu skulle være på den rigtig side såå, er det da meget fedt for os "lovlige"! :$


    :cheers:

  • Hvorfor er det fedt for kunstnere? (Ret mig hvis jeg tager fejl)


    1. Fordi disse retssager koster kassen, som kunstnerne er med til at betale, da der så vidt jeg ved ikke er kommet mange klejner i kassen fra selvsamme retssager


    2. Ren ønsketænkning.. Men man kunne håbe at løsningen på pirateriet (som der nok skal komme mange forslag til fremover) bliver at kunstnerne (her tænker jeg specielt på film og spil) bliver tvunget til at lave noget ordenligt.. Jeg, og forhåbentlig også mange andre, vil med glæde betale for en god oplevelse, hvor man kan blive underholdt i mere end et par timer..


    Hvis foretagender som EA Games holdt op med at spytte det ene 3-timers spil(d) ud efter det andet, så ville der rent faktisk kunne komme mere end et par interessante titler om året.. Men de bliver desværre nok ved med at gå rettens vej og de holder formentlig ikke igen med at presse piraterne

  • Jeg tror ikke de bare har givet op, som der også bliver nævnt et sted i en artikel.


    Som det ligner lige nu, så har de givet op, og faktisk siger "vi kan ikke gøre noget ved at i stjæler", men på længere sigt, så tror jeg ikke at de har givet op. Jeg tror nærmere at de gør det for at få ændret loven til deres fordel.


    Så jeg tror man lige skal vente lidt med at juble.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bld
    Jeg tror ikke de bare har givet op, som der også bliver nævnt et sted i en artikel.


    Som det ligner lige nu, så har de givet op, og faktisk siger "vi kan ikke gøre noget ved at i stjæler", men på længere sigt, så tror jeg ikke at de har givet op. Jeg tror nærmere at de gør det for at få ændret loven til deres fordel.


    Så jeg tror man lige skal vente lidt med at juble.


    Hvad skulle en lovændring gøre godt for?

  • well, jeg er ret sikker på at pirater også står for en kæmpe del af reklamen for diverse spil, film og musik.. Hvis man henter spillet og det er elendigt, så gider man klart ikke købe det? Hvis det derimod er et godt spil, så ville man da hellere end gerne støtte en god sag, så vi kan få noget mere af det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c4m3d
    well, jeg er ret sikker på at pirater også står for en kæmpe del af reklamen for diverse spil, film og musik.. Hvis man henter spillet og det er elendigt, så gider man klart ikke købe det? Hvis det derimod er et godt spil, så ville man da hellere end gerne støtte en god sag, så vi kan få noget mere af det..


    Det er nu ikke lige sådan mange tænker. De ser det bare som en mulighed for at få et gratis spil (eller hvad det nu er).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    *Vi har et screendump af dine data'er
    *Vi kan sammenligne screendump med din IP Adresse


    Du er busted :) ( Og nej vi snakker selv ikke Photoshop her :D )


    Hvad har det med en lovændring at gøre?


    Og hvem havde du tænkt dig skulle lave arbejdet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c4m3d
    well, jeg er ret sikker på at pirater også står for en kæmpe del af reklamen for diverse spil, film og musik.. Hvis man henter spillet og det er elendigt, så gider man klart ikke købe det? Hvis det derimod er et godt spil, så ville man da hellere end gerne støtte en god sag, så vi kan få noget mere af det..


    Du kan gøre som jeg gør..
    Du kan godt op i fona, købe dit spil, gå hjem og spil det.. et skod spil, gå op med bonen og sige at imballagen blev ødelagt. De kan jo se du har købt det samme eller dagen efter, og du har bonen der er intet galt.. så den er gået hver gang..
    Men jov, jeg har dog også selv gjort som du nævner, hentet spillet, prøvet det kunne lide det, men den største grund til jeg også købte spillet var online muligheden :)


    Nej jeg er ikke hellig, men tror nu vi alle har prøvet det :P
    Jeg køber dog de få jeg spiller nu om dage fordi mine venner prøver dem først :)