Indlæg af modzter

    Yo Tweakers!


    Jeg er efterhånden ved at rive alt resterende hår på hovedet af.....
    Har igennem en længere periode bøvlet med en pc som med jævne mellemrum får boot fejl og inden kræver windows cd eller reparation af windows installationen eller andet... Samt fejl så samt generalle boot fejl-meddelser. Jeg har haft harddisken udskiftet grundet troen om, at det skule være en fejl på den, men uden held. Og har utallige gange haft pc'en formateret.


    Så mit spørgsmål til jer lyder på, om i har erfaringer med hvad der kunne være skyld i disse evigt tilbagevendende problemer eller anden fornuftig form for input.


    Specs på maskine er som følger:


    650w Strømforsyning
    500gb harddisk
    et DFI Lan Party Jr. P45-t2rs
    4gb ddr2 ram
    et GTX 260
    blue-ray drev fra LG
    Intel core 2 duo CPU E7300
    Windows 7 home premium 64 bit


    På forhånd tak! :-)

    Yo Tweakers!


    Ville se hvad i herinde ville vurdere min nuværende "gamer" til.. ;-)
    Jeg byggede selv maskinen i starten af 2010 (har alle kvitteringer)
    Specs:
    Phenom II X3 720BE 2.8GHz 95W AM3
    Gigabyte GA-MA790XT-UD4P 790X
    Corsair H50 (CPU vandkøling)
    Kingston HyperX DDR3 4GB PC1600 CL9
    Corsair HX620w PSU
    Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5
    2 stk Western digital cavier black HDD's på hver 500gb
    NZXT Sentry 2 TouchScreen Fan-Controller
    Alt dette er "pakket ind" i et Thermaltake Element S (Har personligt lavet nogle mods på det)
    2 x Enermax Apollish UCAP12-R Fan 120mm - red Monteret i fronten (pimp....)


    Kom endeligt med nogle vurderinger :-)
    På forhånd tak!
    - Modzter

    Jeg tweakers.


    Er der nogen derude som ligger inde med et standard 5770 (standard køler, den med det røde plast tema på siden osv) hvis muligt et sapphire kort eller lignende.
    Regner med et pris på omkring 3-400 kr.


    Skriv endelig! :)

    Hej Tweakers.


    Eftersom at studerings tiden ligger lige om hjørnet, har jeg derfor besluttet at skille mig af med min World of Warcraft Account. Men inden dette ville jeg lige høre om der var nogle som evt. havde en vurdering af hvad man kan sælge sådan en for nu om dage :)


    Info:
    8 level 85'ers - alle er relativt godt gearet.
    - en af hver undtagen priest samt warlock.
    den er selvfølgelig opdateret med cataclysm og lignende udvidelser.


    Ved ikke lige hvad man ellers skal informere om på dette tidspunkt, men jeg siger tak på forhånd :)


    /Modzter

    Hej


    Jeg har en efterhånden ældre acer bærbar som pludselig har besluttet sig for ikke at ville visse noget billede udover noget hvid med tynde farvede streger på hvorefter den skifter til noget sort lignende fis..


    Jeg har dertil forsøgt at pille lidt ved de forskellige kabler til skærmen uden håb. Så har derfor måtte realisere at gfx'et nok er gået sig en tur.. ;(


    Så hvis der er nogen som kan hjælpe mig med at finde et eventuelt sted på nettet hvor man kan købe disse gfx'es vil jeg sætte stor pris på det! :clap:


    På forhånd tak :D

    Sælger og jeg ved udmærket godt at værdigen formentligt er større, men eftersom hans nye dele er kommet ham i hænde så vil han bare gerne have dem væk fra hans skrivebord :)


    -Whipit i så fald at dit bud er for begge tingene samlet så fortrækkes dette. Så dit bud er accepteret. Da sælger gerne ser begge ting væk i en omgang.


    Jeg lader den køre til 18-19-tiden i aften. :)

    Så er det tid til en opgradering af min vens nuværende gamer...


    Så han vælger derfor at skille sig af med sin elskede Quad core processor inkl. bundkort.


    Der er tale om følgende:


    XFX 790 SLI med noget af tilbehøret. der er tale om følgende: http://www.newegg.com/Product/…aspx?Item=N82E16813141009


    Samt en Intel Quad core 2,83ghz (4kernet) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=419456


    Jeg vil mene at en pris på omkring 800kr. er veldigt i orden.


    Prisen er taget efter edbpriser..
    De har ikke vidst ikke være OC'ed på noget tidspunkt.


    Tingene befinder sig lidt udenfor Billund i kolde Jylland ;)


    Hvis der skulle være nogle spørgsmål angående tingene så kontankt mig enelig :)


    Byd løs fokes! :D