• Hvad er det fedeste "Massive Multiplayer online role playing game" på nettet efter jeres mening?


    Jeg har aldrig spillet andet end Diablo2 over nettet, så jeg ved ikke rigtigt hvad der er det fedeste.


    Er selv rimelig vild med Star Wars, så jeg har tænkt på at invistere i Star Wars Galaxies: An empire divided. Det tiltaler mig helt vildt meget på trods af at det ikke er blevet "rost til skyerne".


    Hvad mener i om SWG? Er der andre federe MMORPG´s jeg burde prøve?


    tankabbot

  • Nu vil ...


    ... Try-This nok sige: "Hva' det?!?"


    ... SureShot- fortælle, at han altid har været en stor fan af disse spil. At han ser frem til, at Middle-Earth Online kommer på markedet.


    ... kimsdipchips vil nok sige, at MMORPG er en vild forkortelse.


    ... Torgue vil give ham ret.


    ... Aerial vil derimod sige, at MMORPG ikke LIGE er ham, at han hellere vil en gang NFS: U eller voldsomme FPS spil. Fx Vietcong eller CoD.


    ... GLA vil sikkert spørge, hvornår WoW kommer ud.


    ... engel vil give udtryk for hvor meget han holder af MMORPG.


    ... Nik.dk vil forklare, at han har spillet Ultima Online i ca. 2 år, at han har spillet Everquest, og nu spiller Star Wars Galaxies.


    ... OriGiN vil sige, at han ikke gider betale, og hellere vil vente på der kommer gratis servere (tpd).


    ... Pedro gider heller ikke betale for dem.


    ... sam vil bare have action.


    ... SjQLunD vil sige, at han ikke har noget imod at betale.


    ... Zigiro vil nok på et tidspunkt komme med en mega lam kommentar som sædvanlig :)


    Nå ja, glemte: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=10934&sid=


    Hehe :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    *LOL* :))


    :cheers:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Haha Berleburg :))


    Men jeg hælder nu mest til Ultima Online. Dels fordi det er det MMORPG jeg selv har spillet mest, og fordi det er et af "originalerne", selvom grafikken i spillet forlængst er uddateret. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP



  • Hahahaha *GG*...godt lavet må jeg sige :clap:

  • BTW - så tror jeg ikke at middle earth online vil blive det helt store hit... forestil jer at der er en hardcore gamer der spiller det 24/7 hvad vil der ske hvis han ødelægger ringen?? hvis en spiller gør dette vil der ikke være spillegrundlag for alle de andre spillere...


    WoW derimod - tror jeg bliver et suverænt spil... ikke blot fordi at blizzard gør så meget ud af det.. men fordi der ikke er en decideret slutning som i meo (lotr), men man kan blive ved at spille det...


    MEO - tror jeg derimod ville blive et suverænt L:A:N / singleplayer spil... kunne være suverænt at gennemleve hele lotr til et lan multiplayer over en 3-4 dage.. men online tror jeg bare ikke historien holder... og der er jo trods alt historien der gør et RPG til et RPG.. og som gør det værd at spille!!

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    BTW - så tror jeg ikke at middle earth online vil blive det helt store hit... forestil jer at der er en hardcore gamer der spiller det 24/7 hvad vil der ske hvis han ødelægger ringen?? hvis en spiller gør dette vil der ikke være spillegrundlag for alle de andre spillere...


    WoW derimod - tror jeg bliver et suverænt spil... ikke blot fordi at blizzard gør så meget ud af det.. men fordi der ikke er en decideret slutning som i meo (lotr), men man kan blive ved at spille det...


    MEO - tror jeg derimod ville blive et suverænt L:A:N / singleplayer spil... kunne være suverænt at gennemleve hele lotr til et lan multiplayer over en 3-4 dage.. men online tror jeg bare ikke historien holder... og der er jo trods alt historien der gør et RPG til et RPG.. og som gør det værd at spille!!


    Tror ikke det bliver et problem at have det kørende sideløbende med Ringens historie. Det værste problem i mine øjne bliver, at det altså et en lukket tid. Hvad vil de gøre, når Ringen endelig bliver destrueret? For så kan jeg ikke rigtig se hvad drivkraften i det spil skal være. Med mindre det altså kommer til at være sådan, at Ringen ikke er det overordnede i det spil, men bare universet i sig selv, som i WoW.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • i MEO handler det faktisk ikke en så meget om ringen men mere om du selv lever i midgård enten som en Hobbit som ryger den fede vær dag og drikker hjernen ud eller menneske, elver, dværg. du bestemmer sådan set selv hvad du vil lave.


    btw er lige begyndt at spille Ultima Online igen på en gratis server :clap:


    http://www.thealterrealm.com


    kræver kun du har spillet, En account og login


    skal da også lige siges at man kan faktisk downloade det nyeste udgave at UO gratis og da tilmed Lovligt nok :clap:


    Download UO


  • ha ha - den var sg* go Berleburg :D


    Behøves jo slet ikke kommentere topic ;) *G*


  • Må jeg anbefale dig at tage et kig på http://www.imagine-nation.net ? - genialt shard, spiller der selv med nogle kammerater :) Og så er der forresten auto-account, ret fint så man slipper for ventetid ved approval af account.


    PM mig eller noget, hvis du lige kigger ind, ikke? :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hej Engel jeg kender godt imagne nation men synes nu ikke om den, er mere til fast pvp, hvor det kræver skills :)


    The alter realm (sphere) har mistet mange spiller pågrund af at den nyeste version ikke er kommet i nu så det er lidt trist med så få spiller.

  • Så synes jeg da at du skal prøve at komme herind alligevel, og prøve at pvp mod [~V~], [KoC] og nogle af de andre store pvp guilds herinde. Tro mig, de ejer pænt i pvp. ;)


    Nigl, red, Storm, og et par andre top sphere pvp'ere jeg ikke kan navnet på lige nu, har trænet RunUO i noget tid, og de er ikke at løbe om hjørner med, kan jeg så godt fortælle dig :P


    Men har du spillet på IN1 (sphere 0.51a) så? Eller er det IN2 (RunUO, nyeste version, kan ikke lige huske nummeret :P)?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • jeg har spillet 55a og de forskelling gamle 55 typer men lige nu spiller jeg 99,6x eller hvad fanden den nu hedder men venter på version 1,0 skal komme det bliver sq stykt nok. Var lige inde inde og kikke på imagne nation under deres status og den viste 13 spiller? køre det ikke for dem eller har det altid kørt sådan? fordi lige nu har TAR genemsnitlig 40 - 65 spiller