Billeder Uge 32-33: Man Made

• gaming-king

[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/082009/satsammen1.jpg]

|Henrik|

[Blocked Image: http://img39.imageshack.us/img39/9283/50kroner.jpg]

Toby

[Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/tweak2.jpg]

___________________________________________________________________________________

gaming-king
    En skam du ikke kunne komme lidt højre op, så man beder kunne se hvad der stod :)
    En go og sjov ide, men ikke noget godt billede :) (regner heller ikke med at det var iden med dit billede der :) )

|Henrik|
    Godt at have dig med igen :)
    Har du gjort det der igen, med at Invate og så over i sort hvid? syntes den har nogle rigtige kontraster :)

• Tak for kommentaren Toby.

gaming-king

Ja, det kunne være godt hvis du kunne komme lidt højere op, det virker som om at det er en smugle overbelyst, en rettelse i level's er nok at foretrække.
    Et ok billede, men hvor er EXIF data henne, som er påkrævet for at kunne deltage. ? ;)

Toby

Ja håber og tror at det ikke er med vilje/meningen, men der er gået noget helt skævt for dig under behandlingen/komprimeringen, det virker som om at det er gemt i laveste kvalitet hvilket giver en extrem dårlig billedkvalitet.
    Ang. poseringen, så er denne helt fin, dog forstyrer gulvet og panelet en del.
    Kunne måske godt tænke mig at se hele figuren. :)

• Billedet hedder "satsammen1", så det må være fordi det er lavet ud af flere billeder.

- Også kan man vel ikke se EXIF data? :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Tak for kommentaren Toby.

Toby

Ja håber og tror at det ikke er med vilje/meningen, men der er gået noget helt skævt for dig under behandlingen/komprimeringen, det virker som om at det er gemt i laveste kvalitet hvilket giver en extrem dårlig billedkvalitet.
    Ang. poseringen, så er denne helt fin, dog forstyrer gulvet og panelet en del.
    Kunne måske godt tænke mig at se hele figuren. :)

Det er skam ikke gemt i en dårlig kvali eller noget i den stil, det er den måde jeg har redigert billede i, kan ikke lige hvuske hvad jeg gjore under Filter, men fandt en som deler den op i "tern" og det syntes jeg så meget fedt ud... så det er skam meningen det ser lidt ud som om der er firkanter, eller med dine øjne, dårlig kvali :)

Oprindeligt indlæg af Toby

Det er skam ikke gemt i en dårlig kvali eller noget i den stil, det er den måde jeg har redigert billede i, kan ikke lige hvuske hvad jeg gjore under Filter, men fandt en som deler den op i "tern" og det syntes jeg så meget fedt ud... så det er skam meningen det ser lidt ud som om der er firkanter, eller med dine øjne, dårlig kvali :)

Ok. :)

Grunden til at jeg troede det (gemt i laveste kvalitet), var også at billedet kun fylder 52.88 KB ;)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Ok. :)

Grunden til at jeg troede det (gemt i laveste kvalitet), var også at billedet kun fylder 52.88 KB ;)

det skulle gerne være gemt i kvalitet12 i PS og så bare Coppet ned i denne her størrelse... eller er der gået noget helt galt hehe... RAW filen fylder en Hel del mere hehe

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ

Billedet hedder "satsammen1", så det må være fordi det er lavet ud af flere billeder.

- Også kan man vel ikke se EXIF data? :rolleyes:

Ja, præcis. Jeg har sat 3 billeder sammen, og derfor har jeg ikke kunne få EXIF data med.

Men, nej det er heller ikke verdens bedste billede, jeg tog det fordi jeg synes det skulle foreviges. Og det var en smule sjovt, så jeg ville lige dele det med jer.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king

Ja, præcis. Jeg har sat 3 billeder sammen, og derfor har jeg ikke kunne få EXIF data med.

Men, nej det er heller ikke verdens bedste billede, jeg tog det fordi jeg synes det skulle foreviges. Og det var en smule sjovt, så jeg ville lige dele det med jer.

Nu er jeg en lidt doven mand :roller:
    Så jeg gider ikke sidde og hente jeres billeder, og tjekke efter EXIF filerne...

Men der står, tydeligt, at du skal ha den med, og det er så en regl, og regler overholder vi jo ;)

Så dit billede er altså ikke godkent til denne uges opgave.

Når vi ef.eks. har noget med sæt 3 billeder sammen, eller HDRi billeder, så er det jo iorden, men dette billede kunne sagtens ha været taget med 1 billede og dermed også en EXIF fil :)

• Sorry, men kan ikk andet end at blive lidt sur. I tråden hvor vi smed billederne op, fortalte jeg lige præcis, at den består af flere billeder og at jeg sagtens kan vise EXIF data, hvis i vil. Men da det er sat sammen, forsvinder dette jo. Og NEJ! Jeg kan ikk tage det billedet på andre måder, da jeg ikke har objektiver til dette.

Oprindeligt indlæg af gaming-king

Sorry, men kan ikk andet end at blive lidt sur. I tråden hvor vi smed billederne op, fortalte jeg lige præcis, at den består af flere billeder og at jeg sagtens kan vise EXIF data, hvis i vil. Men da det er sat sammen, forsvinder dette jo. Og NEJ! Jeg kan ikk tage det billedet på andre måder, da jeg ikke har objektiver til dette.

Det kan jeg godt forstå at du bliver, jeg mendte at jeg godt kunne tænke mig at se dataerne på billedet, det gør jeg nemlig altid når jeg vuderer et billede, det var slet ikke mendt i en retning af at jeg ikke ville ha' dit billede med i opgaven. ;)

Og ja, Toby vidste vidst i forvejen at billedet var sammensat af flere billeder, så hvis det ikke skulle ha' været med fra starten skulle det ikke ha' været vist da denne tråd blev oprettet. ;)

Oprindeligt indlæg af Toby
    Nu er jeg en lidt doven mand :roller:
    Så jeg gider ikke sidde og hente jeres billeder, og tjekke efter EXIF filerne...

Hvis man er så doven skal man måske overveje om det er den rette situation at være det i ;)

Derudover, hvis du bruger Firefox kan du jo bare installere Exif viewer, så behøver du jo ikke ligefrem hente folks billeder.

• Men det er fair nok. Det var jo heller ikk et kunstværk :crazyeyes: :D

• gaming-king

Dit billede er med igen, det var mig der lige var hurtig nok på aftrækkeren der, beklager...

Men igen, så må du også se det fra min side af :) at reglerne står der oppe, og vi plejer jo at være meget gode til at overholde dem, men det skal også siges, at der er andre der er sluppet afsted med samme nummer, hvor de så bare har linket til et af billederne med exif dataerne på det, bare så vi andre kan se det er fra den uge af :)

Det skal Ikke srkæmme dig væk eller andre :) det håver jeg ikke jeg formåre... da det ikke er min mening... Prøvede blot at holde de 2 regler vi nu end har til billederne, størrelsen og data'erne på billederne :)

Marquis
    hehe... har da en del flere.. men ikke nogle dine øjne kan tøle at se på :P

Oprindeligt indlæg af Burger

Hvis man er så doven skal man måske overveje om det er den rette situation at være det i ;)

Derudover, hvis du bruger Firefox kan du jo bare installere Exif viewer, så behøver du jo ikke ligefrem hente folks billeder.

Kan du evt linke til det? er sq ikke så go til det her Firefox apps :)

Oprindeligt indlæg af Marquis
    Synes vi skal mere til hende der poserer på Tobys billede!!

HØRT :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3905

Når du så kikker på et billede på nettet, er det bare af højreklikke på det, resten finder du selv ud af. ;)