• Quote

    Originally posted by engel
    Det der med betongulvet passer vist ikke helt. ;)


    En af mine kammerater fik under en fest revet sin på gulvet, og det var blot gulv med gulvtæppe, og det gik den endda i stykker af.


    fandt i ud af hvem det var??? huskede i så at grave ham ORDENTLIGT i baghaven efter at have pisket ham til døde med diverse kabler og ledninger???

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Min MX700 røg engang på gulvet. Som om det ikke var nok for vorherre at forskrække mig med det, så synes Han også, at min Icemat Black skulle falde med ned og lande ovenpå musen...


    Make my day plz...


    Haha, life sucks - get a f*cking helmet :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Så er han jo også selv ude om det, han kan jo bare behandle sine ting ordentligt


    Det er det han ikke kan, hans mus har efterhånden fået en del skrammer.
    Men utroligt nok holder den stadig ?(

  • Quote

    Originally posted by ProJac


    Det er det han ikke kan, hans mus har efterhånden fået en del skrammer.
    Men utroligt nok holder den stadig ?(


    Øøh, forstår jeg dig rigtigt hvis jeg tolker dit svar som; din lillebror kan ikke gør for at hans icemat går i stykker, når han slår musen ned i den? 8o

  • Quote

    Originally posted by Twilight
    Den nyeste model steelpad 4d, er lavet af en eller anden plastik legering.


    Det lyder åndsvagt.


    Der er jo heller ikke babyer i babymad, motorer i motorolie eller rejer i rejeost. Øhhhh ;)


    Goodone der!


    Tænker tit over...Hvis der er raps i rapsolie, oliven i olivenolie - er der så også babyer i babyolie? :T

  • Quote

    Originally posted by ProJac
    Igår da jeg sad stille på mit værelse kunne jeg høre inde fra mit lillebrors værelse at han sad og bandede og hamrede, og kort efter kom han ind til mig, og fortalte at han var kommet til at smadre sin icemat.
    Og jeg har hørt at en icemat skulle kunne holde til at blive tabt på et beton gulv, men ikke til at min lillebror smadre den ved at smadre sin mus ned i den. :evil:
    [Blocked Image: http://www.projac.1go.dk/icemat.jpg]



    en ordentlig omgang lim og så er den så go' som ny :pokey:

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Øøh, forstår jeg dig rigtigt hvis jeg tolker dit svar som; din lillebror kan ikke gør for at hans icemat går i stykker, når han slår musen ned i den? 8o


    tror han mener at den lille vandal til bror :)) .ikke kan være god ved sine ting :D

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Menneskers temperament er generelt højere jo yngre man er. Har da også smadret en enkelt ketsjer i badminton engang. Men gjorde det aldrig siden, da jeg følte så stor skam og selvbebrejdelse efter jeg gjorde det. Hmm...man må vel tage ved lære af sine dumheder...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Menneskers temperament er generelt højere jo yngre man er. Har da også smadret en enkelt ketsjer i badminton engang. Men gjorde det aldrig siden, da jeg følte så stor skam og selvbebrejdelse efter jeg gjorde det. Hmm...man må vel tage ved lære af sine dumheder...


    Af fejl bliver man klog, men ej rig ;)

  • Tror også det har noget at gøre med, at folk i dag bliver overforkælet. Så lige så snart tingene udarter sig på en dårlig måde, så reagerer de så voldsomt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Tror også det har noget at gøre med, at folk i dag bliver overforkælet. Så lige så snart tingene udarter sig på en dårlig måde, så reagerer de så voldsomt.


    rigtig berleburg :)
    jeg manglede ikke noget som barn. :D
    men hvis jeg kunne gøre som jeg havde lyst til.uhhh haa
    så var der noget der blev smadret :rolleyes:
    av min røv :(


    men hva.man har jo fået lidt mere omløb et sted.
    jo ældre man bliver :)

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • hmmm tingene er vist ikke helt i samme kvalitet som i de goe gamle dage. her tænker jeg lidt på de joystik som man spillede wintergames med på sin commodore64......de kunne dælme klare nogle tæsk. og når de så knækkede kunne man nemt lime dem sammen igen eller bruge en skruetrækker som håndtag [Blocked Image: http://home20.inet.tele.dk/gex/images/smilies/emote_wave.gif]

  • Quote

    Originally posted by Skraap
    syntes i hellere man skulle kalde steelpad 4D for plastickpad 4d? det lyder da lidt :lame: :boxed:


    ej man kunne måske godt være lidt kreativ, der findes trods alt andre ord end steel og plastic... ;)


    jeg syns ihf. det er forkert at kalde det for noed det ikke er, så hellere finde på noget ordentligt... ;)

  • Steelpad er misvisende. Også i DEN grad.


    Det synes jeg ihf.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    en ordentlig omgang lim og så er den så go' som ny :pokey:



    Daaaaamn - du må være en tålmodig herre - eller nærig som ind i ;) :]

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Steelpad er misvisende. Også i DEN grad.


    Det synes jeg ihf.


    Nu er det jo sådan,Steelpad er et firma og de startede med at lave pads af metal.
    Skulle de ændre navnet,bare fordi de begynder på at lave pads af plast?