Indlæg af Ostehaps

    Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    der er masser af computere der kan klare eq2, fordi der er mange muligheder kan du også se på billedet, men ikke nok med det kan du lave en custom så den jo passer perfekt til din pc. Til sidst er det lidt underligt at udtale sig om PvP, for du ved jo ikke hvordan det er endnu ?? X(


    det med at de kan laves custom til alle computere tror jeg sq ikk helt på.. sidder selv ved en 2400+, 512mb ram raden 9600 noget.. selvom jeg kørte i medium detajler laggede det ligeså meget når jeg kørte ALT (og jeg mener ALT) i laveste detajler... det eneste det gør er at ændre grafikken til langt før doom 1


    skal dog siges jeg kun prøvede den lukkede beta

    ikke fordi jeg kan li at give fona ret, men fona kan jo ikke som om du har brugt dem til noget andet end din IPod, og evt, skruet helt op for den sat forst?rker foran evt. siddet p? dem.. det eneste de kan se er at de er i stykker, men du er n?d til at ha bevis p? at produktet er g?et i stykker ved oprindeligt brug, men en normal go kundeservice ville sq bytte dem !!


    jeg syns nu det er lige omvendt... har dog ikke været rundt i hele WoW.. men jeg syntes at EQ2 er lidt tamt baseret på EQ1's verdens


    syns nu noget af det gode ved WoW er dens verden der er bygget op omkring Warcraft... men det kunne jo måske også være fordi jeg har spillet EQ1 siden 2000 :))

    Quote

    Originally posted by N[O_o]b-_-DJF
    Jeg havde jo fået nakket en jakke til 1000kr..


    du kunne jo bruge dine penge mer fornuftigt en en jakke til 1000kr :lame: lidt spild af penge ville jeg sige...

    har gået på EUC vest... men ikk mer.... den er desuden ikk så svær at finde rundt i... og betragt de 5-10mins gå'en som din daglige motion (lige bortset fra finger motion :] )

    nejnej og atter nej...


    der ska sq et stykke franskbrød... pålægschokolade (nok ikk stavet rigtigt :dots: ) og så flødeskum ovenpå... gerne et ordentlig lag 8o

    det er sq da bare en cykkel hanske med et andet logo ?... hvorfor betale 100kr for 1 hanske når man ka få et par for en 50,- i bilka... enda i nogle mer underlige farver :P

    hvorfor er jeg den eneste der syntes at funC sux.. ?? på sin egen måde..


    den blir alt for let beskit (små fedtpletter.. måske fordi jeg har spist chips... men hva fann...) og så ska den en tur under vandhanen og så tøres og hele baduljen... syntes den er skide irreterende... så jeg bruger en alm. til de 5-10kr som virker 110% ligeså godt som en funC, steelpad og hva de nu allesammen hedder.... :boxing:

    Quote

    Originally posted by ProJac
    Igår da jeg sad stille på mit værelse kunne jeg høre inde fra mit lillebrors værelse at han sad og bandede og hamrede, og kort efter kom han ind til mig, og fortalte at han var kommet til at smadre sin icemat.
    Og jeg har hørt at en icemat skulle kunne holde til at blive tabt på et beton gulv, men ikke til at min lillebror smadre den ved at smadre sin mus ned i den. :evil:
    [Blocked Image: http://www.projac.1go.dk/icemat.jpg]



    en ordentlig omgang lim og så er den så go' som ny :pokey:

    Quote

    Originally posted by miniebbe


    Hvad skal det der hjælpe...tror godt folk er klar over at de findes de to addresser...



    det ska siges at der er en masse hjælp under forumet inde på de 2 sider.... jeg er selv fast besøger af den danske side..... og der er på stort set alt på de mest brugt scripts (og indbyggede scripts self.)....


    det var det akurat samme jeg skrev lidt før Noobie skrev det....

    Quote

    Originally posted by Nik.dk
    Hvis ens bil skulle på værksted lige så tit som Windows bliver rettet så ville man jo ikke kunne bruge sin bil 2-3 dage om ugen.


    overdrivelse fremmer forståelsen 8)