Indlæg af ProJac

    Har dog været ude for noget af det sjoveste nogensinde, da jeg fik min mor til at spille call of duty i dag, og skal lige siges at hun aldrig har rørt andet end 7 kabale. :))
    Og efter som hun har 3 sønner som er nørder, har man til tider hørt hende bruge udtryk som k, leet og stop tud og tag en kiks :boxed:

    Quote

    det må nok være verdens dårligste arbejde. Jeg har stadigt traumer fra dengang jeg gik med Søndagsavisen som kid. :boxed:


    Har da heller ingenting med hjemme arbejde af gøre, laver da ikke andet end af rende rundt med fryse som bare f*****, har også selv traumer fra dengang jeg fik med aviser.

    Quote

    det må nok være verdens dårligste arbejde. Jeg har stadigt traumer fra dengang jeg gik med Søndagsavisen som kid. Boxed


    Har da heller ingenting med hjemme arbejde af gøre, laver da ikke andet end af rende rundt med fryse som bare f*****, har også selv traumer fra dengang jeg fik med aviser.

    Male....
    Hmmm hvorfor?!?!... nok fordi at jeg ikke gad at være kvinde mere skal du nok se.... de er gode dem nede i thai til at sørge for sådan noget ?? ?(
    (Hmmm dont ask.... sider nede på skolen og er vedat falde i søvn :)

    Tud... har ikke nogle penge... så kan jeg bare side den 26 og høre på jer andre side og blære jer med at det er noget så fedt ovs.... mens jeg bare kan side og tude X( For har prøvet demo'en... og har brug mere!!

    Kan dog godt forstå at i sider og bitcher og whiner over at melodi grand prix er så dårligt, men selvfølgelig er det, det samme pis vi danskere køre på og det er lige til at åben op og skide i, men hvad der virkelig bringer mit pis i kog er det der Børne MGP eller hva fanden det nu hedder. Det kan da ikke passe at de bliver ved med at år efter år at sende små taletløse poptøser på skærmen. :chain:

    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Stik ham dog en sviner. Sig det til mor og far. Det skal han sgu holde op med.


    Det med at sige at til mor og far behøves ikke, for han kan høres over hele huset når han først går amok, han er håbløs, men det er ham selv der skal betale for nye ting, da det er hans ejen skyld.

    Well... nu har den møgunge gjordt det igen, men denne gang er det hans scroll på hans mus der er stået af, bare fordi han havde den dårlig dag i cs :lame:

    Quote

    Originally posted by Try-this
    Så er han jo også selv ude om det, han kan jo bare behandle sine ting ordentligt


    Det er det han ikke kan, hans mus har efterhånden fået en del skrammer.
    Men utroligt nok holder den stadig ?(

    Igår da jeg sad stille på mit værelse kunne jeg høre inde fra mit lillebrors værelse at han sad og bandede og hamrede, og kort efter kom han ind til mig, og fortalte at han var kommet til at smadre sin icemat.
    Og jeg har hørt at en icemat skulle kunne holde til at blive tabt på et beton gulv, men ikke til at min lillebror smadre den ved at smadre sin mus ned i den. :evil:
    [Blocked Image: http://www.projac.1go.dk/icemat.jpg]

    Well... Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums bliver man aldrig træt af med nok den fedeste bass jeg har hørt længe.
    Eller hvis man er til GOA så er Infected Mushroom uden tvivl det bedste :D