Kraftige magneter

  • Er jeg den eneste der er så nysgerrig at jeg gerne vil vide hvad magneterne skal bruges til? 8o


    Jeg forestiller mig noget med en tidsmaskine i kælderen eller evt. et hoverboard :T

  • I skal have tusinde tak.


    Keder -> Jeg skal til at bygge nogle nye højttalere. Smider magneterne i baflen, betrækker med 0.3cm ahorn finér, smider så nogle magneter i frontstoffet - og så skulle det gerne blive hængende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer
    I skal have tusinde tak.


    Keder -> Jeg skal til at bygge nogle nye højttalere. Smider magneterne i baflen, betrækker med 0.3cm ahorn finér, smider så nogle magneter i frontstoffet - og så skulle det gerne blive hængende.


    Okay.... Ja det er knap så ophidsende som hoverboards og tidsmaskiner... Men alligevel okay fedt :)


    Held og lykke med projektet... Ebay er i øvrigt også et bud. Der kan man købe ret billige magneter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    supermagnete.de har rigtigt mange til en fornuftig pris, og er gode at handle ved (har efterhånden bestilt derfra 4-5 gange).


    /ask


    Der er i grunden mange sjove små historier der inde med hvad gutterne har brugt deres magneter på, og hvordan de "tester" dem..
    En gut på formentlig 85kg hænger i en jernplade som bliver holdt af en magnet..
    -ser meget sjovt ud.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb