Nogle som kender gode tæppe handlere samt træ handlere :)

• Hej Tweak.dk

Kæresten og jeg står og skal til at flytte til Esbjerg her til sommer..

Gulvtæppe:
    Jeg vil gerne have skiftet gulvet ud i stue og soveværelset som tilsammen er lige knap 25kvm totalt..

Ønsker gerne et tæppe som er 325cm x 375cm også i x2 :) eller gerne nogen som minder om det, nogle som kender nogle pålidelige tæppe handlere, som ikke har en pris på over 150kr. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men jeg ved desværre ikke om de forhandlere jeg har set på er pålidelige...

Træplade:
    Jeg vil gerne have lavet et fint computer/arbejds bord også, skal kunde holde til Skærm, tastatur mm. samt at det ikke knækker sammen hvis man læner sig op af det :)..

Ønsker gerne en træplade i fyrretræ, som er i disse mål. Længde/Dybde/Tykkelse 220cm / 75cm / 40cm / ..

Nogle som kender en træhandler hvor man kan få lavet efter disse specifikke mål ?

Samt 6 stks Ben med disse mål: Længde/Bredde/Højde 10cm / 10cm / 69cm

Monteret med noget ala disse vinkelbeslag.

Selve idéen på bordet har jeg forsøgt at skidtse ud her:

[Blocked Image: http://img268.imageshack.us/img268/1165/bordpladeide.jpg]
    Lavet i photoshop, og ikke 100% målestocks forhold, men burde være nok til at kunne danne sig et overblik :)

Skal lige siges, det er første "Gør det selv" Projekt jeg er igang med, så har enlig ikke særlig stor ingeniør expertise om det skulle kunne holde eller ej :)

På forhånd tak
    Victor

• De fleste byggemarkeder som fx Bauhaus eller Silvan kan klare specifikke bestillinger mht. træplader. Så dem kan du da henvende dig til.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg går ud fra at tykkelsen af bordpladen skal være 40 mm og ikke 40 cm som du skriver :$

På den hjemmeside du selv linker til kan du også vælge bordplader. Man kan få en der er 2200x810x41mm. Altså lidt dybere end du ønsker, men hvis det er fordybt kan det jo bare saves af. Man kan også vælge bordben på hjemmesiden. En bordplade i fyr i den størrelse koster 1420 kr.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg går ud fra at tykkelsen af bordpladen skal være 40 mm og ikke 40 cm som du skriver :$

På den hjemmeside du selv linker til kan du også vælge bordplader. Man kan få en der er 2200x810x41mm. Altså lidt dybere end du ønsker, men hvis det er fordybt kan det jo bare saves af. Man kan også vælge bordben på hjemmesiden. En bordplade i fyr i den størrelse koster 1420 kr.

Anders

Ja hehe mente 40 mm :)

Rigtigt :)

Men så skal der også Ben og beslag til.. og så er vi oppe på over 2000kr. Også skal der endda saves ben af, som skal være 100% nøjagtigt/lige ellers vipper bordet jo :)

Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg går ud fra at tykkelsen af bordpladen skal være 40 mm og ikke 40 cm som du skriver :$

Anders

Bare man husker at save det af inden man monterer den ;)

Oprindeligt indlæg af nitan
    Nogle som har ved noget omkring gulvtæppe ?

På forhånd tak :)

De kan købes alle steder, lige fra de fleste byggemarkeder (bauhuas, silvan) over bilka til desiderede tæppehandlere. Det kommer jo an på hvad du vil have af tæppe, og det koster alt fra 80-100 kr pr m^2 og op.

/ask