Ny Forskning i World trade Center

Oprindeligt indlæg af dasjap

At der var explosiver i ruinerne, betyder ikke nødvendigvis at det var det der var skyld i kolapset. Kan du forklare mig hvordan man skulle ha anbragt betydelige mængder sprængstof i begge tårne, uden at folk skulle ha lagt mærke til det. Det er jo ikke et par kilo vi snakker om her?

Det er der jo ingen der ved og derfor er der ingen der kan svare konkret på det. Men ingen ved jo heller ikke om det har været planlagt helt fra starten? Man kan jo blive ved og ved, men jeg har bare min egen holdning til sagen :) På den anden side, så har sikkerheden altid været i top ved WTC, så hvordan der er havnet sprængstof i ruinerne er jo meget mærkeligt.

Hayes: Jeg mener det er lidt urealistisk at et tårn styrter sammen med samme hastighed, som hvis man kaster en billiardkugle ud fra toppen af tårnet. Tårnene styrter jo sammen ligesom man sprænger huse hvor de bare kolapser lodret.

• Den brand som brandte i WTC har ikke været meget over 6-700grader varm. Hvilket ikke er nok til at få det til at styrte sammen. Hvis det nu bare skulle "falde" sammen uden brug af sprængstof så ville det have taget længere tid for det, da hver etage ville have bremset faldet.

Btw, Så tag og få fat i nogle af de dvd'er der er lavet om det! :)

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Den brand som brandte i WTC har ikke været meget over 6-700grader varm. Hvilket ikke er nok til at få det til at styrte sammen. Hvis det nu bare skulle "falde" sammen uden brug af sprængstof så ville det have taget længere tid for det, da hver etage ville have bremset faldet.

For de DVD'er har helt sikkert også et objektivtsyn på sagen og tager slet ikke parti.

• Men de argurmenter de kommer med er kanont gode. De snakker også med arkitekter som har designet WTC. Men du kunne jo starte med at se dem istedet for at dømme dem på den måde ;)

Oprindeligt indlæg af Maleficus

For de DVD'er har helt sikkert også et objektivtsyn på sagen og tager slet ikke parti.

Nej de er den rene sandhed ;)

Så en dokumentar på dr2 for et stykke tid siden, vel nok omkring semptember sidste år:-) Først så man et program set fra tilhængere af konspirations teoriernes side, derefter var der en gennem gang af alle beviserne og de blev afvist et efter et af "eksperter". Pga min temmelig elendige hukommelse kan jeg selvfølgelig ikke huske tingene i detaljer, men kan bla huske det med mængden af sprængstof der skulle være placeret og det ulogiske i at det ikke ville være blevet opdaget. Men om konspirations tilhængerne kunne gøre det samme, skal jeg ikke kunne sige.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af dasjap

Nej de er den rene sandhed ;)

Så en dokumentar på dr2 for et stykke tid siden, vel nok omkring semptember sidste år:-) Først så man et program set fra tilhængere af konspirations teoriernes side, derefter var der en gennem gang af alle beviserne og de blev afvist et efter et af "eksperter". Pga min temmelig elendige hukommelse kan jeg selvfølgelig ikke huske tingene i detaljer, men kan bla huske det med mængden af sprængstof der skulle være placeret og det ulogiske i at det ikke ville være blevet opdaget. Men om konspirations tilhængerne kunne gøre det samme, skal jeg ikke kunne sige.

jeg vil sige at ja at mange dokumentare er langt ude.
    Men hvorfor de udtagelser der kommer fra brandmænd og den dokumentar der er lavet med brandmænd der var inde i WTC da det skete siger at efter flyene var ramt ind hører de og mærker explosioner mens de står i stue etagen, og ikke nok med det så de nedereste vinduere smadret i samme øjeblik fordi trykke blev så høj..

Kan ikke se hvordan et tryk HELT der oppe kun smadre de nedereste vinduere...

Jeg skal ikke sige at disse videoer er korrekte eller ikke er, men jeg siger bare der er alt for mange ting der ikke hænger sammen til at det skulle være et uheld.,

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Den brand som brandte i WTC har ikke været meget over 6-700grader varm. Hvilket ikke er nok til at få det til at styrte sammen. Hvis det nu bare skulle "falde" sammen uden brug af sprængstof så ville det have taget længere tid for det, da hver etage ville have bremset faldet.

Nejnejnej...

Nu har jeg kontrolleret DS410, da mit tidligere bud var fra hukommelsen. Stål har ca. 50% af sin styrke tilbage ved 600º og 30% ved 700º, så det må betragtes at være en væsentlig reduktion. Dertil vil hver etage ikke "holde igen". En så stor stødlast der optræder ved at 10-20 etager falder ned mometant, vil være enorm, og få de underliggende bærende konstruktioner til at bryde øjeblikkeligt.

Desuden var det ikke Boeing 737 der ramte WTC.

• Metallet er jo ikke 600 grader hele vejen ned.. så det er stadig mystisk at et sted der ikke skulle være stærkere end et andet sted, og på den måde gøre faldet anderledes..
    Så skal de fandme have ramt alle søjler lige godt, og det er næsten umugligt eftersom flyvet ikke røg helt igennem.

Igen må jeg påpege at det enste jeg siger er det giver INGEN menning på den måde det sker.. så det er da planlagt.

Jeg vil sige nogle af de teorier man ser giver da også til dels god menning da der er nogle der tjente på at det styrtede sammen, + at mange fra bush familiens venner og fættre var involveret i det sammenhæng at det var en fætter(mener jeg det var) der havde forsikringselvskabet på WTC, hvor kontrakten så var ved at udløbe... Så siger kilder så at der var en masse konstruktions fejl ved det så det ville koste KASSEN at lave det om..

Men igen, ikke noget jeg har sagt er 100% korrekt data, men bare sjovt at se hva folk kan finde frem af sjove ting at dreje ting på :)

• Nu tror jeg det er på tide at der kommer lidt fakta optil/under 9/11 :$

ca to uger før var der en øvelse på flere forskelige etager
    som blev fuldstændig lukket af for uvedkomne under øvelserne det har flere tidliger ansatte på wtc udtalt :ph34r:

Og vis man kigger efter på optagelserne i det øjeblik de styrter sammen kan man se at et par etager under faldet.
    er der nogler former for explosioner som bevæger sig ud fra nogle vinduer,
    disse explosioner følger hele kolapset ned til jorden og stadig hele vejen ned er de en del etager forean selve kolapset :ph34r:
    Men in Black

Og sjovt nok så oprettede ejeren af wtc en forsikring mod terror en uge før :ph34r:

Det mest mærkelige er at under wtc lå en af de største guld reserver i usa
    og det siges at der var for ca 4 milliarder men man fandt kun ca 300 millioner :ph34r:

Det andet er styrtet ved pentagon der ikke hænger sammen.
    den blok der blev ramt var under renovering det kan selvfølgelig være et til fælde.
    Men det hul den skabte er ikke stort nok. ? det fly der ramte der var af en betydelig støre størelse
    og ville have revet bygningen i to, det er den samme størelse som ramte wtc, og det hænger ikke sammen :ph34r:
    Men in Black

Mand fandt masser af vragdele fra flyene i murbrokkerne i wtc, men i ptg fandt man kun et lille stykke fra en af motorene
    denne del passer dog ikke til den type de påstår at have ramt ptg,
    der ud over de lygte pæle som blev ødelagt uden for ptg er kun bøjet en smulle og hevet op af jorden.
    her er million spørgsmålet lygte pælene er af aluminiums rør :ph34r:
    et fly der rammer dem med vingerne med en hastighed tæt på ca 350 kmt de ville have blevet skoret over i stedet for at bare blive bukket,
    + hvor er vrag delene der vil blive slået løs når vingerne rammer pælene og det er der ikke,
    pælene stod ca 300m fra selve bygningen så vragdelene ville på ingen måde blive blandet sammen med dele ved bygningen :ph34r:
    Men in Black

Og undeligt nok så var det enste fly der måtte forlade usa dagen efter sjovt nok ejet af den rige
    Osama familije :ph34r:

Nu vil jeg ikke lyde som en der er fuldstændig over bevist om at der er et komblot.
    men det jeg har skrevet om her er faktisk kun 10% af det. og i må da gave mig ret at det nemt kan forståes som et komblot.
    Men det skulle ikke undre mig om at det var.
    bare tænk på di falske beviser der blev fram lagt inden invasionen af irak :ph34r:

• Øvelser lukket for uvedkomne? - Det var da underligt hva :P

"Eksplosioner" et par vinduer under? - Bare en idé, det kunne være gulv/tag styrtede sammen inden i og skabte røg/kaos/ting der gik i stykker = "eksplosioner"

Forsikring? - Ja, det er da meget muligt, tilfælde måske.

4 Milliarder i guld under WTC - hvor og hvordan skulle man få det væk under to kæmpe bygninger der styrter ned og SMADRER alt..?

Kilder?

Jeg tror også det var Men In Black, Tempelridderne, Den Japanske Mafia og dragekejseren der gjorde sammen med Bush.

Helt sikkert :9xo

• http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons

http://www.debunking911.com/

http://www.popularmechanics.co…military_law/1227842.html

Pointen med disse links er at vise at der er mindste ligeså mange tilfælde hvor "beviserne" peger den modsatte vej.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Come on..
    2 Boeing 767'ere der brager ind i 2 skyskrabere med 700-800 km/h, fyldt med brændstof?
    Hvilke bygninger ville kunne overleve det?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet 3 gange, sidst af Exxon ().

• Påstand mod påstand :) Sådan er der desværre så mange diskussioner der ender med, men det er et faktum at vi ser forskelligt på tingene.
    Ingen af os har jo egen erfaring på området, altså alle står på lige så bar bund som den anden, så at lege bedrevidende hjælper ikke noget. MIN holdning er dog, at det var en slags sammensværgelse eller what ever, jeg mener ikke at der "kun" var tale om et terrorangreb :)

• Firedog, det handler også om momentum. Når den øverste del af tårnet styrter sammen grundet svækkelser i materialet, skal etagerne nedenunder ikke bare bære de andre etager, men også kunne understøtte den acceleration hvormed al den vægt bevæger sig nedad. Så selvom stålkonstruktionen under de sektioner der ikke er ild i ikke er 600 grader varme, skal de stadig pludselig bære en last langt over det beregnede.
    Nu er jeg ikke lige bygningsingeniør og ved ærligt talt ikke om man dimensionerer for den slags vilde scenarier - men jeg har svært ved at forestille mig det.