Hader Bare Zepto!

  • Samme med min kammerats Mac, for tredje gang...


    Mon der er et forum der hedder noget magen til bare a.l.a. Mac?

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • det eneste du har vist er at man ikke kan tage dig seriøst---- GG fordi du har fået en uheldig bærbar...der er så tusindevis der ikke har noget at klage over.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sad også med et smil på da jeg gik ind og læste lidt på forummet. Kan godt forstå du er træt af det, men ligefrem at lave sådan et forum syntes jeg er komisk. Dem der laver en bruger der inde og skriver om deres historier kan så hygge sig med sine andre anti Zepto venner og kaste med mudder :))


    Syntes det har været en super handel for mig med min 1 år gamle 6324W, også deres kundeservice har været hurtig og kun været hurtigere end det de først havde lovet.


    Mvh Madsen

  • Min oplevelse med Zepto (Zepto 4200 købt for over 4 år siden) er også kun YDERST positivt. Faktisk har jeg aldrig oplevet bedre service end da den var til reparation. Der skulle skiftes bundkort som jeg selv havde været skyld i var brændt af (Coca Cola Light og bundkort er et dårligt mix). Den var færdig i løbet af 3-4 arbejdstimer for deres regning).
    Jeg har dog hørt servicen er dalet siden, men før jeg ser noget troværdigt dokumentation på at de er dårligere end så mange andre producenter så er de ihvertfald i mine øjne fine nok. Dog er de blevet lidt dyre i forhold til hvad man ellers kan få.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Prøv at skriv en pm til ChiliIndianeren her på siden han er vist teknikker hos zepto. Måske er det ham der sider med din maskine. Men lad være med at svine ham eller zepto til så får du garanteret ingen hjælp. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Min oplevelse har også været delvist god.. man får en hurtig maskine for billige penge..
    har en Znote 6214w som jeg kun bruger til skole gang den er ca. 2år gammel ville jeg mene


    Selve laptop er lavet af noget billigt plastik (som nemt går i stykker) men så må behandle den pænt! eller er jeg yderst tilfreds med hastighed osv.


    Dog er 4tallet på mit tastatur lidt slidt snart :) og skulle været skiftet men det er nok mig der er for doven til det hehe


    alt i alt god maskine..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    LorteZepto.dk :)


    Du ved godt den højst sandsynligt er ulovligt den hjemmeside der ;) + at indholdet er meeeget meningsløst :)


    Hvorfor skulle den være ulovlig? Det er ikke et personligt angreb, men en oplysningsside med hendblik på at advare mod og diskutere Zepto og deres kundeservice. At siden så er ekstremt lam er en anden side af sagen

  • Den side er da total tidspilde. Kan ikke tage den slags alvorligt. X(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • hehe jeg ved da godt hvorfor dvale funktionen ikke virker!! Det er driveren til dit grafikkort... Den starter sikkert op efter den har været i dvale med sort skærm, right??
    Jeg har præcis den samme bærbar som dig, og har ikke haft problemer med den overhoved, andet end at man skal vælge den rigtige grafikkort driver, så dvale funktionen virker.. Såååå det kunne du jo prøve...
    Derudover vil jeg sige at jeg kender rigtig mange der er rigtigt glade for deres zepto'er, og som de andre siger, vil der altid være mandags modeller fra alle producenter... Jeg har sågar haft en IBM/Lenovo mandags model engang, selvom mange nærmest tilbeder lenovo som "laptop-gud" herinde... Den havde et defekt bundkort da jeg fik den, så den var lige et par uger til rep...


    Synes det er et lidt plat foretagende du har gang i der :$

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Samme med min kammerats Mac, for tredje gang...


    Mon der er et forum der hedder noget magen til bare a.l.a. Mac?


    Det er der http://www.macsux.net/ 29 gode grunde til ikke at købe mac :P
    en af dem http://www.macsux.net/pcvsapple.htm :


    Quote

    Apple Guy: Apples don’t have viruses
    PC Guy: OSX is a virus, and you are infected

    :cheers:

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

    Rettet en gang, sidst af Nuller-Joe ().

  • Jeppe det var da et latterligt indlæg..


    Nu har jeg gennem de sidste 9 år haft flere forskellige bærbar og den eneste jeg rigtig har haft problemer med var den første jeg købte en gammel Asus L8400 til 25.000kr som der var rep tider på 2 mdr nogle gange og sådan noget.. Ellers har jeg været super tilfreds både med senere ASUS, Dell, Zepto ( 2 stk) og IBM..


    Ja der findes mandags modeller, men tror at de fleste problemer skyldes folk behandler dem dårligt eller installere forkerte drivere, evt begynder og OC på dem..


    Zepto er faktisk det sted jeg har følt som 2. bedste sted hvad angår service, kun dell med deres "vi kommer næste dag og fixer din PC" har ydet bedre service til mig..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • At desse Zepto, eller noget andet mærke, ved første indsendelse vedrørende reperation er det samme som at opgive sit kæledyr, fordi det er blevet syg, og skal smide en tusse (1000 kr) efter dyrelægeregningen.


    Du KAN ALDRIG være sikker på at du ikke bare får lige netop den computer der blev leveret med deffekt bundkort, grafikkort, cpu eller en af de 100 andre komponenter der sidder i en computer.
    Når der er så mange ting der kan være deffekt i en computer, skal man næsten juble over at den kun har været til reperation 1 gang. Det er måske en voldsom overdrivelse, men man kan jo aldrig være 100% på at skidtet virker.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_