S: Antec Performance P182 kabinet

  • Hey :o)


    Da jeg har lavet min server om til et mediecenter, skal jeg nu ud og have et kabinet egnet til mediacenter :o)
    Derfor sælger jeg mit Antec Performance P182 som nærmest kun lige har været pakket ud af kassen. Det er ridse/bule/fejl frit og står knivskarpt. Til dem der skulle være i tvivl, så er det nok et af de mest gennemtænkte kabinetter der længe er lavet!


    Og lidt info om kabinettet så de dovne er fri for at søge google tyndt:


    Begge sider samt fronten er lavet af både både plastic og metal - både yderside og inderside er gunmetal-farvet metal, og imellem de 2 metallag er der et lag plastic - Det betyder en fantastisk støj- og vibrationsdæmpning som sjældent er set! Toppen er lavet af plastic, men også et godt tykt lag. Harddiske monteres med lange skruer med silikonebøsninger som selvfølgelig medfølger, så alle vibrationer fra harddisken ikke forplantes ud i kabinettet. Optiske drev (cdrom drev/dvddrev osv) monteres med skinner som man 'slider' lige ind i kabinettet - enkelt og smertefrit :D


    Der er holdere til kabler, fingerskruer, og alle mulige andre totalt fede features. Jeg bruger akkurat samme slags kabinet til min workstation, og har ikke fortrudt 1 gang!


    Der sidder 3 120mm low-noise blæsere i kabinettet fra standard, og de følger selvfølgelig med. Det kan indstilles om blæserne skal køre low-medium-high, altså hvor meget power der skal være på gennemtrækket :clap: Sætter man blæserne på low kan de næsten slet ikke høres igang. Og det er endda selvom der er 3 af dem!! :hb:


    Dette er ikke et gejler-kabinet, det er et stilrent og flot kabinet, som er PERFEKT til lownoise pc.


    Og kabinettet er selvfølgelig forberedt til vandkøling!


    Se det her: http://www.edbpriser.dk/Produc…searchArea=&Soegeord=p182


    Jeg har _KUN_ interesse i at bytte med mediecenter kabinet, og det skal være metalgråt eller sort! Og der skal kunne sidde 3 harddiske i - gerne flere.. ELLER en socket 775 45nm CPU.. ligemeget hvilken :o)


    Hvis det er CASH $$ så giv et bud - Og vær nu rimelige! Jeg bliver muggen hvis jeg får nogle latterligt lave bud da jeg selv lige har givet over 1000 kr for det! :pokey:


    Skriv her, eller smid mail på danni@failed.dk - så ser vi på det :o)


    Befinder mig i Aalborg! Kan godt sendes, men på købers regning.

  • HANDEL IKKE MED HAM DANNI!!


    her er en lille historie om danni :


    jeg købte for lang tid siden en mobil af ham på gennem en side der hedder http://www.baboom.dk (du kan se hans oplysninger nederst her...


    helt præcist overførte jeg pengene til ham de 24-12-2008 men har ikke modtaget andet end undskyldninger fra ham siden der...


    flytterod... mere flytterod... kan ikke finde den.... har smidt den væk... har ingen penge så jeg kan ikke betale dig tilbage.... har en anden du kan få... har været EKSTREMT tålmodig!!!


    men INTET har jeg modtaget...!


    nu er nok så nok!


    jeg skrev til ham for lidt siden at nu var det enten mine penge eller politiet...


    fik bare et flabet svar tilbage at jeg bare kunne gå til politiet for han var da ligeglad!


    tja.. udover at jeg nu går til politiet... så skal jeg da os lige fortælle jer hvilken fin flink og troværdig person han er!


    synes sgu det er for latterligt med alt det bøvl her for latterlige 255 kr!


    hvorfor ikke bare give mig mine penge igen?


    Danni Nielsen har sendt dig følgende oplysninger:


    Mærke: Sony Ericsson
    Model: W910i
    Kvittering: Nej
    Alder: Omkring 1 år. Plus minus et par måneder vil jeg tro.
    Lader: Ja
    Datakabel: Nej
    Headset: Nej
    Kasse: Nej
    Memorycard: Nej
    Manual: Nej
    Låst: Ja
    Selskab: 3
    Fejl: Skærm defekt, cover _ikke_ pænt


    Personlige oplysninger:
    Snydt eller ej, personlige oplysninger skal IKKE udleveres offentligt!

  • ja takker for det, sikke da en snydepels.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Med den historie får han svært ved at handle med nogen her tror jeg. Tak for oplysningen. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • lol ikke den store fremtid herinde, ærgeligt da det ellers er et hammerlækkert kabi!!!!

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • med den histoire spritstiv har smidt i tråden får dannin umiddelbart svært ved at få noget solgt herinde.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Måske vi bare skulle få en admin til at lukke tråden?

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Nu vil jeg ikke forsvare nogen.


    Men var det ikke en ide at give manden en chance, i det mindste til at forklare sig. Lige nu har vi kun halvdelen af historien..


    Synes desuden det er værd at ham som skriver indlægget om historien kun har 1 indlæg på forum..


    Jeg vil ikke tage nogens parti, men skal have en reel chance, ellers kan enhver jo komme og ødelægge folks muligheder for at sælge noget som helst.


    Synes godt nok folk er hurtigt ude med riven.

  • topic er jo så også 3 uger gammelt før nogen havde svaret på det så ved ikke engang om han læser det jo , men ja han burde have en mulighed for og forsvare sig selv, evt. smide ham en pm en eller anden ? , hvis man får en pm får man jo en email omkring det.