Unscratched Spectral Tiger Loot Kort

  • Okay meget nice mount. Hvordan får man lige fat i sådan nogle kort normalt?
    Jeg tvivler sku på du finder en køber. 4700 kr. for et mount inde i et spil!? Hvad sker der for spilverdenen!?


    Hvorfor "scratcher" du det ikke bare selv?

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

    Rettet en gang, sidst af lga1993 ().

  • Det et kort fra World of Warcraft The Trading Card Game - Fires of Outland udgaven.
    Jeg har spillet kortspillet gennem længere tid, dog har jeg været mere samler end spiller, da der ikke har været mange at spille imod her i dk. Chancerne for at få sådan et kort er meget meget små, det er fra den 2 udvidelse af TCG spillet(mener det er noget i stil med 1 ud 7500 boster pakker(ca. 35-45 kr. per booster pakke) fra den serie der indeholder sådan et kort). Så vidt jeg ved, produceres den udvidelse ikke længere, da der er kommet nye til, så det vidst kun de Fires of Outland der ligger på lager der sælges pt.


    Jeg holdt op med at spille PC udgaven for lang tid siden, derfor bruger jeg det ikke selv.


    Anyways, jeg mener selv prisen er god, check eventuelt prisen her: Kelz0r eller hør Faraos eller Fantask om deres pris. Så det her faktisk billigt nok.

  • Det er stadigvæk imo det dummeste man kan gøre. Give 4700kr for et mount som ikke kan noget, et almindeligt mount ikke kan. Det virker bare helt grotesk i min verden. Så hellere bruge de 4700kr på noget man rent faktisk kan bruge i det virkelige liv.


    Ikke sagt jeg ikke spiller wow, det gør jeg skam. Men det der, er det dummeste jeg længe har set og hørt.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hehe....folk har ret til deres mening.
    De sælger dog stadig, ellers ville prisen ikke være steget....for et år siden kunne man købe det til 4500 kr. i butikken, nu koster det på den anden side af 6000 kr i butikken.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dk-tcg-player
    Hehe....folk har ret til deres mening.
    De sælger dog stadig, ellers ville prisen ikke være steget....for et år siden kunne man købe det til 4500 kr. i butikken, nu koster det på den anden side af 6000 kr i butikken.


    Helt sikkert ;)


    Men håber da du får det solgt.. Der skal nok være en lille geek som plager sine forældre :razz:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • det er helt sikkert det fedeste mount blizzard nogensinde har lave, har selv set et par stykker af dem på min server, men jeg ville sq ikke give over 100 kr for det.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Fedeste mount ever! (Spiller ikke mere)


    Og hvis jeg tjente 50.000kr + om måneden, så kunne det godt være man havde købt det dengang man spillede.


    Dog ikke noget jeg ville bruge penge på ellers :P Så hellere få noget mere for de penge

  • Seriøst mand.. Chancerne for at man får sådan et kort i sådan et kortspil er det samme som chancen for at du finder en køber, der vil betale 4700 kr. xD

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lga1993
    Seriøst mand.. Chancerne for at man får sådan et kort i sådan et kortspil er det samme som chancen for at du finder en køber, der vil betale 4700 kr. xD


    Det er tydeligt at du ikke aner hvor meget nolge folk går op i det spil.


    Held og lykke med salget.

  • Helt ærligt.. En bytur for nogle folk koster mere end 4.500 kr. så ville jeg sku hellere købe noget der var vedvarende.. og hvis du overvejer det, så kan du sælge din account med det mount binded til accounten.. + det er total fame i spillet mens du stadig spiller (:


    I'd go for it, hvis ikke jeg var en fattig studerende..

  • Kelz0r sælger kortet for omkring 6900kr så det er slet ikke umuligt at finde en køber til kortet. Har da selv købt en lille disco kugle da jeg raidede meget. Den passede godt til når vi slog bosser for første gang. :roller:


    http://www.kelz0r.dk/magic/spe…l-tiger-mount-p-8622.html


    Edit: Kan da være at de vil købe kortet hvis du ikke kan finde andre købere. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().