Indlæg af lga1993

    Jeg har tænkt mig at opgradere mit system med grafikkort og flere ram hvis nødvendigt, men hvilket grafikkort skal man have og er der mulighed for at få lavet en ny flaskehals, sådan at grafikkortet ikke udnyttes helt da cpu'en ikke kan følge med? Jeg har hovedsageligt tænkt mig at spille BF1 og andre mindre krævende spil.


    Specs:
    Intel i5-4670k (kan selv overclocke den hvis nødvendigt)
    GeForce GTX 760
    8 GB ram
    Samsung SSD


    Jeg har selv overvejet både nyt og brugt køb og budgettet ligger omkring 2000 kr. Jeg har selv overvejet


    - GTX 1070
    - GTX 1060
    - GTX 970 (brugt sandsynligvis da der er rigtigt gode priser)


    Men det hovedsagelige spørgsmål er stadig om cpu'en begrænser udnyttelsen af grafikkortet. Jeg håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak :)


    Ps. Mht. ram så køber jeg bare 8 GB mere af samme model hvis nødvendigt :).

    Hej Tweak


    Jeg har købt en VPN forbindelse til USA som kun tillader mig at holde én forbindelse oprettet af gangen. Jeg leder efter noget software eller hardware som kan få to computere på samme lokale netværk til at køre internet over samme VPN.


    Er der nogen der kender til en løsning?

    Hey Tweak.


    Jeg mangler noget OpenVPN software som kan følgende ud over det sædvanlige (så vidt jeg ved)
    1) Den skal afbryde internetbrugen i andre programmer når VPN-forbindelsen slukkes/afbrydes ved uheld.
    2) Den skal kunne ignorere programmer, sådan at de bare kører på alm. forbindelse.


    Hvis der findes noget software der kan bare en af disse ting vil det være super. Jeg kan selv se at VPNTunnel.se's software kan 1), men de har nogle lave lave hastigheder.

    Ok jeg læste et sted at på en eller anden måde kan man bruge VPN hvor det bare ser ud som om du går på nettet. Er det ikke muligt?

    Det er et must at have en amerikansk/engelsk IP til Netflix/Hulu :)


    Tror nok BTguard er i Canada.. Men der har de vist også Netflix..

    Hei Tweak.


    Jeg har besluttet mig for at købe btguards VPN løsning. I den forbindelse vil jeg gerne vide hvad min ISP kan se af internettrafik, når der tilsyneladende bruges 256 bit AES kryptering.


    Er der desuden noget jeg kan gøre for at øge sikkerheden på VPN? Altså valg af klientsoftware osv.. Jeg har svært ved at tro at Windows' indbyggede VPN-klient er sikker :p

    Det er tydeligvis når du vil oprette forbindelse til en VPN server og ikke når du vil lave en VPN server. Men tak alligevel ;) Det tyder i hvert fald på at jeg bruge den rigtige windows guide til det.

    Hej Tweak


    Jeg vil gerne tilslutte min bærbare pc til mit tv. I et stykke tid har jeg brugt S-Video mellem enhederne, men kvaliteten er rigtig dårlig.


    Mit tv har YPbPr, S-Video og HDMI indgang (desværre har min bærbare ikke HDMI).


    Den bedste video udgang jeg har på min pc er VGA men kan jeg på en eller anden måde kolbe VGA til de YPbPr phono stik der er i tv'et? Der er også nogen der kalder YPbPr for RGB stik, men ved ikke helt om det er rigtigt..

    Hey Tweak.


    Jeg har brug for jeres hjælp til at få min VPN server op at stå. Som det kan ses på det følgende billede er det lykkedes mig at lave en VPN server men.. Den virker ikke og så kom jeg til at undre mig over det der står på billedet:


    http://guldbækken.dk/Udklip.PNG


    For at udviske tvivlen hentyder jeg til:
    "Indgående forbindelser
    Tillad indgående forbindelser på disse enheder.
    Enheder:
    Der er ikke installeret hardware som kan acceptere opka."(ld tror jeg)


    Kan det være muligt at min hardware gør en VPN server umulig?

    Jeg vil kun have 2 grafikkort og kan jeg se at jeg læste lidt forkert. Det koster 775 ekstra kr. at få Hawk modellen så det vil jeg ikke ;) Ellers tak.


    Mht kabinettet og blæserne...

    Quote

    Det er da ikke mystisk? Begge får luften ud, det er også normalt at dem i bunden og foran trækker luft ind, mens dem i toppen og bag er ud, pga. varmt luft stiger og koldt luft falder.


    På kompletts hjemmeside står der at der kun sidder to blæsere i kabinettet og de er kun i "hjørnet". Mener du så at de to blæsere er så kraftige at de suger luften igennem fronten (håber der er hul der så) og ud?

    Hej.


    Jeg har fundet den her computer som opfylder mine krav til en gaming pc nogenlunde, da jeg har fået forståelse for at den kan klare BF3 på middel grafik, hvis ikke højere ;)


    - http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10466


    Jeg undrer mig over om 600w strømforsyning er rigeligt eller bare "lige nok".


    Desuden virker det lidt mystisk at der er et Antec 300 kabinet i pakken, da den har blæsere i toppen og bagenden af pc'en. Bevirker dette ikke bare at luften kun cirkulerer rundt deroppe i hjørnet?


    Se her: http://www.antec.com/demo/ThreeHundred/


    Jeg kan vælge frit mellem følgende grafikkort, men hvad er forskellen og hvad er bedst?
    - MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX PCI-Express 2.0,"Twin Frozr II", GDDR5, 2xDVI, native-miniHDMI, CUDA, 256bit
    - MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "HAWK", GDDR5, 2xDVI, native-miniHDMI, 950MHz


    Kommenter gerne på pc'en generelt :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Prøv lige og sæt et nyt batteri i det bundkort, normalt er det et CR 3032 batteri som skal til, det koster ikke mange håndører.


    Mvh
    Sam


    Quote

    har skiftet batteriet til CMOS ud

    og endda med et batter i samme størrelse og spænding ;)

    Hey Tweak.


    Jeg vil gerne spørge hvorfor min bærbare pc nogle gange slukker som om nogen tog strømmen fra den, selvom batteriet er opladt fuldt.


    Når jeg så prøver at tænde den igen, gider den ikke. Batterilampen blinker bare 2 gange og så sker der ikke mere.


    Jeg har fundet ud af at den tænder igen efter jeg har taget batteriet ud og ind igen, men det kan jo også bare være en tilfældighed.


    Jeg tabte min bærbare for nylig, men det eneste der blev smadret var hjørnet af min skærm. Intet gik i stykker ud over plastikket. Skærmen virker stadig 100%. Efter skaden begyndte mit problem at opstå oftere :(


    Jeg har en Toshiba Satellite Pro.


    Håber de informationer kan hjælpe jer.