men er blevet dumped

  • heey..


    jeg har lige fået en af verdens mest nedern sætninger afvide,, jeg er blevet dumpet.. :(..


    nogle der kender nogel gode midler mod det

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Prøv at snakke med nogle venner?
    Tvivler på der er nogen rigtige 'midler' mod den slags. Skulle da lige være at drikke sig i hegnet, men tror nu næppe det hjælper skide meget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Men jeg kan trøste sig med at jeg fik et 12 i engelsk mundtlig i fredags :D


    Ved ikke lige hvor meget det hjælper :D
    Men du kunne jo tage ud med gutterne og lave noget sjovt. Men der er vel ikke rigtigt en "kur" om man vil. Man må bare hænge i.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000
    heey..


    jeg har lige fået en af verdens mest nedern sætninger afvide,, jeg er blevet dumpet.. :(..


    nogle der kender nogel gode midler mod det


    Alkohol. Nuff said. :))

  • tænkt på at nu kan du ligge an på alle dem du har haft lyst til i den tid i har været sammen.. :oops:


    og så husk på de gode sager ved jeres forhold.. hvis de har været gode nok.. så vil det være minder du vil kunne huske resten af dit liv..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Fjern tankerne. Du kan kun koncentrere dig om en ting af gangen jo :)
    Skil computeren ad, rens den, saml den igen eller whatever. Det hjælper ikke at sidde derhjemme og trille tommelfingre så overtænker man det fuldstændig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Prøv at snakke med nogle venner?
    Tvivler på der er nogen rigtige 'midler' mod den slags. Skulle da lige være at drikke sig i hegnet, men tror nu næppe det hjælper skide meget.


    gjorde jeg os..


    og det var svært at stå op i dag

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • det altid svært og blive dumped, og jeg er ked af og sige det men det kommer du til at opleve mange gange endnu, og sikkert også noget der er værre end denne gang.


    det eneste rigtige og gøre er og sige til dig selv at nu er du blevet den livs erfaring riger, du har fået nogle oplevelser ud af det både gode og dåliger som du kan tage med dig i livet og til dit næste forhold.


    det hjælper ikke og hverken drikke- dyrke sex- eller andet du skal finde accepten inde i dig selv.


    når du har gjort det vil du få det meget bedre ;)


  • Eeej, nu stopper du :P Udover det, så har du vel en pointe :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poco


    Eeej, nu stopper du :P Udover det, så har du vel en pointe :$


    jeg ligger den gode stil, er aldrig blevet dumpet, kun mig der har dumpet dem :) det er fordi jeg kan lugte lundten :P
    Er nu sammen med samme kvinde for 5 år :)


    og jeg tror på at Sex virker!! hele vejen :P
    ellers så kan du altid få en kæreste, og så dumpe hende, så føler man sig vel som en rigtig mand igen..




    p.s jeg har ikke sovet særlig meget, så der er nok lukket meget BS ud lige her :)

  • Det er bare at acceptere det og se at komme videre. Evt se på hvad der gik galt og så bruge den erfaring fremover.


    Du må undskylde hvis det er hårdt sagt, men det er skam sagt i bedste mening.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Det er bare at acceptere det og se at komme videre. Evt se på hvad der gik galt og så bruge den erfaring fremover.


    Du må undskylde hvis det er hårdt sagt, men det er skam sagt i bedste mening.


    Anders


    selvom det måske er hårdt sagt så er det jo realitet.


    det sku sådan livet hænger sammen og det kan vi ikke lave om på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    selvom det måske er hårdt sagt så er det jo realitet.


    det sku sådan livet hænger sammen og det kan vi ikke lave om på.


    Jeg kunne sagtens have pakket det pænere ind, men netop i situationer som denne har man ofte brug for et spark i r*ven for at komme i sving igen. Derfor skrev jeg det lige ud af posen.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Jeg kunne sagtens have pakket det pænere ind, men netop i situationer som denne har man ofte brug for et spark i r*ven for at komme i sving igen. Derfor skrev jeg det lige ud af posen.


    Anders


    er helt enig, ingen grund til at pakke det ind, som sagt er det jo realitet, og den må man forholde sig til som den er. vi kan jo ikke rende rund pakket ind i vat og bomuld hele tiden.


    verden kan være et grufuld sted, i sær hvad følser angår, men der er kun en vej og det er frem !

  • hele grunden til at det ikk gik var at hun har fået føelser for en anden.
    og når man så lige sidder lidt på arto og kommer til at læse hendes humør, hvor der står en halv stil om hvor dejlig han er og alt i den dur så er det som om ens verden låser sig fast når dem tanker køre rundt i ens hoved

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6