nyt tastatur + blæsere samt styring

  • Hej tweak


    har før haft held med at lave en tråd herinde, bl.a. da jeg skulle have ny PC som jeg er blevet ret så glad for grundet den vejledning jeg har fået her :)


    nu er mit gamle gamer tastatur stået af, men grundet at pcen er flyttet ind i stuen må det meget gerne være en fryd for øjet og evt. passe sammen med min roccat mus og samsung skærm.


    havde tænkt mig at købe roccat's keyboard meen må indrømme jeg ikke rigtig gider vente mere (bruger et midlertidigt udslidt dell tastatur atm)


    det skal helst kunne anvendes til gaming fra FPS til mmorpg spil, som sagt må det meget gerne være pænt og vil helst ikke ofre mere end 1500.


    har kigget lidt på G serien fra logitech da jeg er blevet anbefalet den til spil, men kan simpelthen ikke holde ud at se på det :)


    håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak.


    og hvis nogle kender nogle meget effektive airflows blæsere som helst intet skal sige vil det være rart (dem jeg har nu er ok men lamer alt for meget når der skrues op for styrken, vil også blive glad hvis i kender noget god blæserstyring, helst elektronisk så man ikke skal om bag på pcen når den skal have lidt extra power)

    MSI GX660 622NE
    RAM: 4GB DDR 1066 MhZ
    CPU: I5-480M 2,67 GhZ
    Skærm: 15,6" LED
    GFX: ATI Radeon Mobility HD 5870, 1024 GDDR5
    HDD: 500 GB
    Operativsystem: Windows 7 x64
    Mus: Roccat Kone // Keyboard: Logitech Illuminated

    Rettet en gang, sidst af Rainwolf ().

  • Logitech Illuminated er blevet meget populært på kort tid. Jeg har det ikke selv (endnu), men har læst en del om det og besluttet mig for at købe det snart (butikkerne har problemer med at få det på lager netop pga populariteten).
    Du kan evt. læse anmeldelsen her på tweak.dk.
    Det er ikke et decideret gamer-tastatur.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • mhh ser ud til at illuminated kunne være en mulighed, evt i kombination med logitech G13 for at få programbare taster, nogen der ved hvornår g13 kommer i butikkerne eller er det lige så usikkert som roccats ?

    MSI GX660 622NE
    RAM: 4GB DDR 1066 MhZ
    CPU: I5-480M 2,67 GhZ
    Skærm: 15,6" LED
    GFX: ATI Radeon Mobility HD 5870, 1024 GDDR5
    HDD: 500 GB
    Operativsystem: Windows 7 x64
    Mus: Roccat Kone // Keyboard: Logitech Illuminated

  • Jeg har et lazer lycosa og det er også bare super. Jeg kan i hvert fald godt lide det :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Microsoft sidewinder X6, den virker


    mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • har aldrig fortrudt jeg købte den gamle g15.....og den er stadig lige så god og behagelig som den dag jeg fik den, og det er vel 1½ år siden nu eller mere.


    ang blæserstyring så laver vantec nogle utroligt gode, visse modeller kan endda styre uv rør hvis man bruger det i sin pc...adapterne til det ryger ofte på de billige rør ved jeg af erfaring..mine nuværende har dog holdt i 3 år nu.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • takker alle for hjælpen med tastatur, men tror jeg kigger lidt på logitech's illuminated som nogle af jer foreslår også køber logitechs g13 i tillæg her når det kommer den 28 feb?


    har kigget lidt på blæserstyring og vantec kender jeg ikke men vil gerne have noget elektronisk hvis der er mulighed for det?


    nogle der har erfaringer med lian-li eller zalman?

    MSI GX660 622NE
    RAM: 4GB DDR 1066 MhZ
    CPU: I5-480M 2,67 GhZ
    Skærm: 15,6" LED
    GFX: ATI Radeon Mobility HD 5870, 1024 GDDR5
    HDD: 500 GB
    Operativsystem: Windows 7 x64
    Mus: Roccat Kone // Keyboard: Logitech Illuminated