Hvor kan jeg se Super Bowl?

Oprindeligt indlæg af janze
    Hey:)

Er der nogen der ved hvor man kan se Super Bowl hvis man kun har dr1 og tv2? Evt. købe en 1 dags abonnement eller en abonnement alene til Super Bowl?

Du kan muligvis se den på Sputnik.dk .... Men hvorfor tager du ikke ud og ser den et eller andet sted i byen? Der er mange steder hvor de holder et eller andet arrangement :)

• Måske på nfl.com eller også som der bliver nævnt til et eller andet arrangement.

En af mine venner skal på Randers stadion, hvor han betaler 1000 kr for at være V.I.P. Det indeholder så, udover kampen og noget forklaring/introduktion af bl.a. Morten Andersen (så vidt jeg husker), også buffet og fri bar.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• well nfl.com streamer kun postgame showet, så det er ikke muligt at se det online - der er måske nogle pirat streams, men ikke noget du kan finde nemt jo.

så hvis du ikke kender nogen i nærheden der har 3+, eller kan komme til nogle af de fester der er, så tror jeg ikke du har nogen mulighed.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Problemet er at jeg går på efterskole midt ude på landet, men vi har fået lov til at se det af fores forstander, så vi skal bare ha fundet et sted hvor vi kan se det

• Er der ikke en af jer fra efterskolen der har 3+ der hjemme?
    Så kan i jo bede jeres forældre om at tænde en pc der streamer 3+ så i kan se det fra efterskolen via nettet? Kræver så i har tv-kort i den pc der står der hjemme.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af celfa
    Er der ikke en af jer fra efterskolen der har 3+ der hjemme?
    Så kan i jo bede jeres forældre om at tænde en pc der streamer 3+ så i kan se det fra efterskolen via nettet? Kræver så i har tv-kort i den pc der står der hjemme.

Det bliver nok en ret tvivlsom løsning med de upload hastigheder vi har i Danmark.. man kan selvfølgelig være heldig, men mange steder kan man vist stadig kun få 1mbit i upload

Oprindeligt indlæg af KarGa

Det bliver nok en ret tvivlsom løsning med de upload hastigheder vi har i Danmark.. man kan selvfølgelig være heldig, men mange steder kan man vist stadig kun få 1mbit i upload

Rigtigt nok, men så må de jo sætte kvaliteten til der hvor den køre stabilt. Det er vel næsten den eneste løsning eller finde en pirat streaming.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2