Hey:)
Er der nogen der ved hvor man kan se Super Bowl hvis man kun har dr1 og tv2? Evt. købe en 1 dags abonnement eller en abonnement alene til Super Bowl?
Er der nogen der ved hvor man kan se Super Bowl hvis man kun har dr1 og tv2? Evt. købe en 1 dags abonnement eller en abonnement alene til Super Bowl?
QuoteOprindeligt indlæg af janze
Du kan muligvis se den på Sputnik.dk .... Men hvorfor tager du ikke ud og ser den et eller andet sted i byen? Der er mange steder hvor de holder et eller andet arrangement
Måske på nfl.com eller også som der bliver nævnt til et eller andet arrangement.
En af mine venner skal på Randers stadion, hvor han betaler 1000 kr for at være V.I.P. Det indeholder så, udover kampen og noget forklaring/introduktion af bl.a. Morten Andersen (så vidt jeg husker), også buffet og fri bar.
Anders
well nfl.com streamer kun postgame showet, så det er ikke muligt at se det online - der er måske nogle pirat streams, men ikke noget du kan finde nemt jo.
så hvis du ikke kender nogen i nærheden der har 3+, eller kan komme til nogle af de fester der er, så tror jeg ikke du har nogen mulighed.
Problemet er at jeg går på efterskole midt ude på landet, men vi har fået lov til at se det af fores forstander, så vi skal bare ha fundet et sted hvor vi kan se det
Er der ikke en af jer fra efterskolen der har 3+ der hjemme?
Så kan i jo bede jeres forældre om at tænde en pc der streamer 3+ så i kan se det fra efterskolen via nettet? Kræver så i har tv-kort i den pc der står der hjemme.
QuoteOprindeligt indlæg af celfa
Er der ikke en af jer fra efterskolen der har 3+ der hjemme?
Så kan i jo bede jeres forældre om at tænde en pc der streamer 3+ så i kan se det fra efterskolen via nettet? Kræver så i har tv-kort i den pc der står der hjemme.
Det bliver nok en ret tvivlsom løsning med de upload hastigheder vi har i Danmark.. man kan selvfølgelig være heldig, men mange steder kan man vist stadig kun få 1mbit i upload
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Det bliver nok en ret tvivlsom løsning med de upload hastigheder vi har i Danmark.. man kan selvfølgelig være heldig, men mange steder kan man vist stadig kun få 1mbit i upload
Rigtigt nok, men så må de jo sætte kvaliteten til der hvor den køre stabilt. Det er vel næsten den eneste løsning eller finde en pirat streaming.