Har en PS2 som ikke blir brugt så meget som den burde.

Har du en konsol ?
-
-
jeg har både, ps3, xbox 360 og wii
spiller nok mest på xboxen fordi jeg synes halo 2 er alt for nice online, men er mest til pc'en
-
Xbox - Pga prisen.. PS3 er i tankerne!
- Spiller Forza Og Gears of War 2...
-
PS2 her... spiller ikke så meget på den, bruges mest til film
-
PS2
TW 2009
PoP SoTer vist de to spil jeg har spillet mest.
Holder mig nu generelt til pc'en, når der skal games.
-
PS3 her.. Købte den udelukkende pga. blueray, men så faldt jeg lige over GT5... Hvilket så også resulterede i køb af rat (G25)...
-
Tjo, man har da en gammel støvet Nintendo 64 liggende inde i skabet. Det var sku tider da jeg sad med vennerne og spillet Mario, Zelda, og lignende. De bedste spil i historien
-
Har en Ps3, som bruges til spil, bluray afspiller og media extender.
Spiller GTA4, Fifa09 og Tekken DR Online.
-
Har the Force Unleashed til PS2, så fedt er det heller ikke i forhold til Jedi Academy og de ældre jedi knight spil.
-
Generelt spiller jeg egentlig ikke særlig meget. Det er hovedsageligt WC3 FT, som jo kan køre nativt på maccen
ellers lyder den på Guitar Hero World Tour på Min Xbox 360, hvilket jo nærmest er verdens bedste spil
har dog også 7 spil ud over dette, men det er klart derfor jeg har en spillekonsol
-
Har Wii, Xbox360 PS2, GameboyS, gamecube..
og skal da også have en PS3 på et tidspunkt
-
nintendo DS her
spiller lidt af hvert på den
-
wii og ps3 her
-
Xbox. Spiller mest settlers of catan.
-
PS3 med en 250GB disk.. Bruger den mest som media center.
-
Ejer en PS2 som stort set kun bliver brugt til at se film på.
-
Har en PS3 lige for tiden, dejlig maskine
Ellers har jeg haft en gammel Nintendo en gang (kan ikke huske hvad den præcist hed)
Og ellers har jeg haft Playstation og Playstation 2 i tidens løb -
Xbox360
Jeg spiller for tiden Mirrors Edge, Gears of War 2 (FEDT spil), Def Jam: Icon, Shaun White Snowboarding og Halo 3
-
Har en Wii og en masse tilbehør
-
Oprindeligt indlæg af Pinky
Har en Wii og en masse tilbehørDu har ikke vildt meget lyst til at bytte med min oldschool X-box?