Har du en konsol ?

  • Byttede min PS3 40GB til en ny PS3 Slim 120GB. Den gamle havde vist ikke alt for længe igen, så fint bytte :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • jeg har en xbox 360, spiller bilspil på den da jeg har rat og pedaler og hele svineriet til den...det er top underholdning :9xo


    jeg har en ps3 som jeg primært købte for at streame musik og film, jeg har endnu ingen spil til den og burger min xbox istedet.


    jeg har også en wii.....den finder jeg mest underholdende når jeg har gæster og den har givet mig mange sjove timer og sved på panden :cheers:


    de er alle 3 lige gode, men hvis jeg kunne vælge idag så ville jeg undlade at købe xboxen, og så købe en ps3. man kan i mine øjne få de samme gode spil og man kan få rat og pedaler til den også.
    og så har den lige streaming fordelen fremfor xboxen....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Jeg har en Wii, men den type konsol er ikke lige min smag, så det var lidt af et fejlkøb.


    Men jeg køber snart en Xbox 360 fra en af mine venner, så det bliver godt endelig at kunne game nogle ordentlige spil.

    If you say "plz" because it's shorter than "please", I say "No" cause it's shorter than "Yes".