Har 360'eren spiller for tiden Far cry 2 Map editor, CoD;MW2, GTAIV;TBoGT og Assassins Creed 2(Black edition :T)

Har du en konsol ?
-
-
Har selvfølgelig en xbox360
- alt andet ville være tåbeligt
-
Wii og en af de nye PS3 med 120GB harddisk.
-
Byttede min PS3 40GB til en ny PS3 Slim 120GB. Den gamle havde vist ikke alt for længe igen, så fint bytte
-
jeg har en xbox 360, spiller bilspil på den da jeg har rat og pedaler og hele svineriet til den...det er top underholdning
jeg har en ps3 som jeg primært købte for at streame musik og film, jeg har endnu ingen spil til den og burger min xbox istedet.
jeg har også en wii.....den finder jeg mest underholdende når jeg har gæster og den har givet mig mange sjove timer og sved på panden
de er alle 3 lige gode, men hvis jeg kunne vælge idag så ville jeg undlade at købe xboxen, og så købe en ps3. man kan i mine øjne få de samme gode spil og man kan få rat og pedaler til den også.
og så har den lige streaming fordelen fremfor xboxen.... -
PS 2'en slå sq aldrig fejl
Men overvejer da at købe en Xbox 360
-
Jeg har en Wii, men den type konsol er ikke lige min smag, så det var lidt af et fejlkøb.
Men jeg køber snart en Xbox 360 fra en af mine venner, så det bliver godt endelig at kunne game nogle ordentlige spil.