de bedste singleplayerspil

• Ja, jeg ved godt der er en tråd meget lignende, men vil nu lige lave den her alligevel :)

Som overskriften lyder så er jeg på udkig efter de bedste singleplayer spil der udkom i 2007 og 2008. jeg har spillet far cry 2 og fallout 3, og synes bestemt det var gode spil. men det holder jo ikke evigt ;).

i hvert fald kom med jeres bud.

ps. spil med gameplay som prince of persia og alone in the dark er ikke just noget jeg bryder mig om. heh

• er GRID ikke latterligt svært?

jeg har godt nok kun prøvet det i 10 min på min vens bærbar. men det virkede godt nok som et spil jeg hurtigt ville blive sur på..

jeg skal nok lige se på det der brothers in arms ;)

Oprindeligt indlæg af Asørn
    er GRID ikke latterligt svært?

jeg har godt nok kun prøvet det i 10 min på min vens bærbar. men det virkede godt nok som et spil jeg hurtigt ville blive sur på..

Nej det er bestemt ikke latterligt svært, jo man kan blive lidt frustreret engang imellem :D men alligevel et ganske udemærket spil.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

jeg har brothers in arms hells highway til at ligge. hvis du er intresseret i at købe det så smid en pm. du kan købe det for 150 + pp.

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• GTA IV :D
    Nok det spil jeg har brugt mest tid på i år, det og WoW.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• The Witcher - Enhanced Edition

Neverwinter Nights 2 - Mask of the betrayer

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

Jo styringen tager en time eller to at få på plads. Men bagefter er det helt klart det bedste bilspil jeg nogensinde har prøvet og NFS osv har skuffet mig bagefter.

• spiller slet ikke singleplayer spil, så har ingen ide.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• jeg lånte CoD5 af en ven, og det var virkelig et godt spil så længe det varede, men det holdt altså ikke mere end en dag eller to før det var gennemført.. underligt kort faktisk..

nåmen nu har jeg så fået fat i det nye gta iv. det virker umiddelbart okay, men grafikken driller mig virkelig. Jeg spiller på den "billigste" macbook pro (2008 ), og jeg kan kun køre med en opløsning på 11xx X 6xx og texture quality på low. resten af indstillingerne er ligeledes sat ret langt ned..
    kan nogen fortælle mig hvad delen det er der trækker så sindsygt meget? jeg har kunnet spille fc2 og CoD5 på high og res på 1440x900, så i kan nok forstå det virker lidt fustrerende på mig? ;D
    som det ser ud nu er grafikken faktisk langt bedre i san andreas end i gta iv (altså med de indstillinger jeg kan trække)

jeg fik forresten et tip om at prøve at lave en "no restrictions" notepadfil, men går jeg over indstillingerne jeg nævnte før, begynder halvdelen af tingene at forsvinde, ja nogen gange forsvinder hele vejen faktisk så jeg bare kører i luften.. hvordan kan det være? det er ikke fordi det lagger på noget tidspunkt, så det virker underligt..

• det der trækker er basicly dårlig kodning.......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    det der trækker er basicly dårlig kodning.......

Det er ikke hele sandheden, det der trækker tænder ud er fordi R* har valgt at bruge settings der skalerer med opløsningen, og så fordi at CPU´en skal trække AI for både fodgængere-helikoptere-biler-fysikken-lyssignaler osv.

Det er derfor at spillet kører så meget bedre på en quad end single eller dualcore cpu´er, det er på det fleste PC´er cpu der er flaskehalsen.

Her er benchmark fra min PC:

Average FPS: 46.29
    Duration: 36.97 sec
    CPU Usage: 69%
    System memory usage: 60%
    Video memory usage: 54%

Graphics Settings
    Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
    Texture Quality: Medium
    Render Quality: Highest
    View Distance: 100
    Detail Distance: 100
    Shadows: Max

Hardware
    Microsoft® Windows Vista" Home Premium
    Service Pack 1
    Video Adapter: NVIDIA GeForce GTX 280
    Video Driver version: 181.00
    Audio Adapter: Højttalere (Creative SB X-Fi)
    Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().

• hvis jeg nu siger at biler, fodgængere, helikoptere osv kører upåklageligt uanset settings. er det så stadig min cpu der er problemet?

altså ifølge spillet er det jo mit grafikkort der ikke kan trække det.. med næsten alt på det laveste trækker det ca 235mb af grafikkortet, som er det mit 9600m har til rådighed.