Hvorfor rock ikke slår Trance :)

  • Super humor, men følelsen af at være til en festival er bare genial (skanderborg selvfølgelig <3).
    Nu er jeg faktisk mere til den elektroniske genre, men rock er så også 2. prioritet :hb:

  • Det er lidt synd for hende at der er et lille hul i hendes bukser!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Jeg synes at både rock og trance stinker. Men skal jeg lytte til noget af det bliver det rock.



    Så er det godt at Britney Spears og Nik & Jay lige har udgivet nye skiver :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Så er det godt at Britney Spears og Nik & Jay lige har udgivet nye skiver :razz:


    Haha. Jeg vil hellere høre pop end jeg vil høre trance. Men plejer nu at holde mig væk fra begge genrer...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af redrolf


    Men Finsk melodisk dødsmetal, (Children Of Bodom), slår alt til hver en tid :D


    Jeg ville gerne tale om musik og genrer, men jeg kommer bare til at træde dem over tæerne som forguder umusikalsk larm som f.eks. trance og hardstyle. Hvorefter jeg automatisk ville blive stemplet som en gammel nar der hører Mozart. Derefter kunne jeg så skrive en længere roman omkring subgenrer i elektronisk musik, som jo unægteligt består af en masse monotont, umusikalsk bras - men også en masse dyb og inspirerende musik med masser af substans og variation. Men med det sagt, så ved jeg jo godt at der skal være noget til alle, også dem der ikke kunne holde takten på en triangel i folkeskolens musiktimer. :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Personligt ville jeg ikke kunne vælge mellem hardstyle/trance osv og så metal/rock osv. Pop tilgengæld..få det lort ud.. Trance og hardstyle er alt det pop burde være, mener tag Nik og Jay der laller løs om at vi skal poppe den for dem og så kig på skaren at pigebørn der synger med med stor fed streg under børn. Nej tak, jeg vil gerne kunne leve mig ind i musikken om det så er psychedelic trance eller rock eller klassiske. Dog hatten af for de mennesker som faktisk kan finde ud af spille på et indstrument som ikke indebære en computer.


    og for fa**en ..hende "spurven" er da lige til at guffe

    Core i7 920 C0 2,66ghz @ 3,2 Water cooled | Gigabyte EX58-UD4P BIOS F14k | OCZ 3x2GB PC3 12800 7-7-7-20 | MSI GTX 560 TI Twin Frozr OC @ 1gz core | Antec Skeleton Case | Creative Fatal1ty Titanium Pro | Razer Mako 2.1 | LG W2363D 120hz 1920x1080 | Microsoft Sidewinder X6 keyboard | Razor Deathadder 3500 DPI Mouse | Coolermaster Real Power 1000M 1000watts | MAIN: 2x750gb Samsung F1 Spinpoint in raid0 128kb, STORAGE: 750gb Samsung F1 Spinpoint

  • Jeg ved godt det kun er en joke osv, men det er sjovt hvad folk forbinder med "lækkert" ang hvordan mennesker ter/klær sig - F.eks. er dette billede smidt ind som en "De her mennesker er fantastisk lækre" ting, da det jo som sagt skal bevise hvorfor trance slår rock, som jo er fint nok, men what the hell?


    Det omtalte billede:
    [Blocked Image: http://endel.planet.ee/rocktechno_files/037E-22.jpg]


    De to tøser er da så kiksede som det kan blive, det er nærmest hysterisk :))


    All in good faith ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2