1 af de mange der er mit 1 og alt.

• Hejsa.

Ja, dette er jo Falcon som jeg gudskelov fandt igen efter at han blev væk/bortført.

Han er 1 af de mange der er mit 1 og alt her i huset. :clap:

Han sidder i mit hjemmelavet studie med en lysgrå baggrund, til jer der mener at der er gulstik på ham, så vil jeg lige sige at Falcon er rødmasket, hvilket betyder at hans pels er Creme/Gul/rød og der er ikke noget hvidt i ham, selvom det kunne se sådan ud. og der er intet gjordt ved øjnene da disse racer har blå øjne.

Jeg kunne godt tænke mig lidt kommentarer der omhandler selve tekninkken/opsætning m.m

• Hold kæft hvor er det et flot billede... Jeg intet negativt at sige eller konstruktivt for den sags skyld. Hvorfor kan man ikke give dig en billede score du vil i hvert fald få 10/10.

Rigtig rigtig flot.

FredeK

• Rigtig flot billed (som sædvanlig (; ) elsker virkelig øjnene og den skarphed du har i hele billedet. Det eneste "minus" er dog at jeg synes godt at baggrunden kunne have været en smule mere mørk, da kattens pels ligesom falder i med baggrunden - synes jeg er lidt synd :) Men ellers et godt billed og rigtig flot kat! :9xo

• Takker begge 2.

Kenny, det med den lyse baggrund er helt med vilje for at han kunne falde lidt ind i den, men det er self. en smagssag om baggrunden skulle være lys eller mørk. :)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Takker begge 2.

Kenny, det med den lyse baggrund er helt med vilje for at han kunne falde lidt ind i den, men det er self. en smagssag om baggrunden skulle være lys eller mørk. :)

Synes helt det samme kenny. Det første der slog mig, var de rigtige flotte øjne. Det andet var pelsen i forhold til baggrunden. Det kan godt være det er med vilje, men det er stadig synd at katten "fader" ud med baggrunden.

Fik den en tur i badekarret inden, eller er den altid så fin i tøjet ?

Oprindeligt indlæg af woyer

Synes helt det samme kenny. Det første der slog mig, var de rigtige flotte øjne. Det andet var pelsen i forhold til baggrunden. Det kan godt være det er med vilje, men det er stadig synd at katten "fader" ud med baggrunden.

Fik den en tur i badekarret inden, eller er den altid så fin i tøjet ?

Han er for det meste så fin i pelsen, han kommer dog også i bad reglmæssigt. :)

• Super flot billede og mega flot kat.

Nysgerrig hvordan din baggrund er lavet.

Jeg ville måske ikke have lavet ens lys fra begge sider men gjort den ene side til primær lys også opbløde den anden.

derud over synes jeg den ellers store flotte hale tager lidt for meget fokus, men OK det er en KAT ikke alt man kan rette og den så finder sig i

vil også gerne hører hvordan du har lokket den til at sidde pænt og stille

Også giv ham en ordenlig omgang af varm luft inden næste fotoshoot

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Tak igen for kommentarer.

The Brain, baggrunden er bagsiden af et mørklægningsgardin, og bagsiden er lysgrå.
    Og så er han en så rolig kat at der hvor jeg sætter ham, ja der bliver han siddene et stykke tid. :)

Oprindeligt indlæg af Schultz
    OT: kan godt huske du 'efterlyste' ham en gang.. Hvordan kom han hjem?

Han var i et sommerhus område ca. 10 km fra hvor vi bor, der var en dame der havde set vores efterlysning i de lokale aviser og ringede self. til mig, og efter meget kort tid holdte jeg derude hvor han lå bange bag en stor busk, da han kunne høre min stemme da jeg kaldte på ham kom han løbene hen til mig, det var sQ lige før at vandet trillede ud af øjnene af bare glæde. Han var væk i godt 2 måneder, nogle mener at man ikke kan holde så meget af en kat, men det kan jeg spec. ham da han ikke er som så mange andre katte. :)

• Et ok billede. Dog syntes jeg dit fine kræ forsvinder lidt ind i baggrunden. Pelsen ser også sjov ud nogen steder som om alle detaljer ikke er der.

Alt for ens jævnt lys kan ofte blive kedeligt. Ved kæledyr kan jeg nok bedre lide billeder hvor de er fanget et sted i hjemmet/haven mere end studie skud.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Et ok billede. Dog syntes jeg dit fine kræ forsvinder lidt ind i baggrunden. Pelsen ser også sjov ud nogen steder som om alle detaljer ikke er der.

Alt for ens jævnt lys kan ofte blive kedeligt. Ved kæledyr kan jeg nok bedre lide billeder hvor de er fanget et sted i hjemmet/haven mere end studie skud.

Takker for kommentaren.

Jeg han er et super flot kræ :) , du skulle næsten opleve ham i virkeligheden, men du bor jo på den forkerte side. :)

Synes selv at den grå baggrund var god så han svandt lidt ind i baggrunden, men bare min mening. :)

Er et lys i dette tilfælde så bedre hvis det kun kommer fra venstre eller højre side/skrå vinkel. ?

• Vil ikke mene der er noget rigtigt eller forkert med hensyn til lys vinkel. Det kommer jo helt an på hvad du vil opnå. Der er sjældent en opskrift der er rigtig.

Nu er jeg ikke den store katte fotograf har kun prøvet det en enkelt gang. Hvis jeg stod overfor den mis ville jeg dog gå tæt på de flotte øjne.

Mit ene katte forsøg :)

[Blocked Image: http://www.fotoklubbenmidtjylland.dk/galleri/albums/userpics/_MG_1447.jpg]

• Til Henrik: kæft et nice billede!!! fantastisk fanget, dog vil jeg give andre ret i at baggrunden kunne godt være en smulle mørkere

Til _WHAT_: det er sq noget af et blik du fik frem i dyret!, dog resten virker utroligt bombastisk, det første jeg tænkte på var 007 skurken :crazyeyes:

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Til Henrik: kæft et nice billede!!! fantastisk fanget, dog vil jeg give andre ret i at baggrunden kunne godt være en smulle mørkere

Til _WHAT_: det er sq noget af et blik du fik frem i dyret!, dog resten virker utroligt bombastisk, det første jeg tænkte på var 007 skurken :crazyeyes:

Hehe kalder det Evil Cat - lidt alla doctor evil :)

• |Henrik|:

Nuller mitzekatze den der :razz: syntes det er et godt billede men mener dog også godt baggrunden kunne have været en smule mørkere, men som du siger en smags sag... hvad har du brugt af lys ??

Mvh Merling :roller: