Uge 43: Indenfor hjemmets 4 vægge.

• Det ser ud til at blive et møg vejr så vi holder os indendørs.
    Det kan være alt fra et macro billede til et billede af lys indfaldet.

Husk at smide en kommentar på billederne fra sidste uge.

REGLERNE HUSK DEM NU

• Max 800x600px
    • EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    • Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    • Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    • Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    • Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 43: Indenfor hjemmets 4 vægge.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Jep, og det synes jeg også du skulle gøre, tilmed i de 2 sidste ugers opgave.

jeg skal nok komme med kommentarer, når tråden engang kommer op.

• Super uinteressant emne synes jeg. Har faktisk svært ved at komme i tanke om et emne der er mere dødsygt end det. Nej vent, der er et der er mere dødsygt - solopgang og solnedgang.

Men som altid vil jeg med glæde beundre folks kreative og fantasifulde fotografier - alligevel.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Oprindeligt indlæg af MvK
    Super uinteressant emne synes jeg. Har faktisk svært ved at komme i tanke om et emne der er mere dødsygt end det. Nej vent, der er et der er mere dødsygt - solopgang og solnedgang.

Men som altid vil jeg med glæde beundre folks kreative og fantasifulde fotografier - alligevel.

Hvorfor så negativ? Du kan da bare foreslå nogle gode emner til de folk der tager sig tid til at holde disse uge tråde kørende.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Har skrevet en pm til MvK så lad os allesammen lade som om vi ikke har set hans post og håbe han er blevet lidt klogere.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Super uinteressant emne synes jeg. Har faktisk svært ved at komme i tanke om et emne der er mere dødsygt end det. Nej vent, der er et der er mere dødsygt - solopgang og solnedgang.

Du kunne evt komme med ider til noget? så du ikke sidder og får sure opsøtd, det kan vi jo ikke ha.. så kunne det jo også være du kunne tænke mere kreativt end mare på den coal flaske der såtr foran dig.. der er jo masser af spændene ting i dit hjem.. ik tænk hvad dine øjne ser.. tænk hvad dit kamer Kan se...

Oprindeligt indlæg af tunfisk
    Nåede desværre ikke at poste i sidste uge, havde ellers fået taget der perfekte :(

Så post det i en anden tråd :) ?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Ja undskyld mig før.

Jeg skulle selvfølgelig have vidst, at vi er bedst tjent med alle de her dræbende traditionelle emner, som på grund af deres håndgribelighed falder i god smag hos størstedelen. Om det har noget med manglende fantasi eller kunstnerisk sans at gøre, det skal jeg ikke kunne udtale mig om - men ja, jeg må indrømme at tanken gav mig et let strejf... :ph34r:

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Ja undskyld mig før.

Jeg skulle selvfølgelig have vidst, at vi er bedst tjent med alle de her dræbende traditionelle emner, som på grund af deres håndgribelighed falder i god smag hos størstedelen. Om det har noget med manglende fantasi eller kunstnerisk sans at gøre, det skal jeg ikke kunne udtale mig om - men ja, jeg må indrømme at tanken gav mig et let strejf... :ph34r:

Jeg må sige mig enig i at emnerne bliver en smule kedelige. Det er emner der går igen, og der er ikke mulighed for så voldsom kreativ udfoldelse, da det er begrænset hvor meget man kan fortolke emnet.

Sådan nogen som WHAT lavede med 'Black & White' og 'På kanten', synes jeg var super gode emner. Vi skal have flere i den stil.

Evt. lave en tråd med forslag med emner, hvis ikke det bliver alt for besværligt?

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• Som jeg også skrev.. så kom med nogle emner... evt i en ny tråd, eller til celfa Privat...

I skal bare åbne jeres tanker.. der er jo masser af ting inde i hjemmet.. f.eks. Black & White, eller På Kanten... ;) Eller en masse andre gode ting... Det kan jo være Marco, Dig selv, Electronik, bla bla bla... :)

Syntes det er en træs ide at begynde at kridiser det, da vi nu er igang igen.. så er det beder at komme med nogle gode ider..

(det er er blot mine tanker, hvis i vil "disse" mig hehe.. så PM mig) :)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Første forsøg.

http://img72.imageshack.us/img72/8745/dsc0456copysj2.jpg

Namme, det kan jeg godt lide :D

Jeg er dog ikke for vild med rammen, men selve billedet er godt nok lækkert og vil se hammer godt ud som wallpaper :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Namme, det kan jeg godt lide :D

Jeg er dog ikke for vild med rammen, men selve billedet er godt nok lækkert og vil se hammer godt ud som wallpaper :)

Tak engel.

Gider du ikke lige slette [IMG] i dit indlæg. ;)

Når lysindfaldet er fra højre side på blomsten og der er skygger på indersiden af rammen i højre side, så synes jeg det ser godt ud og med en god effekt, men hver sin smag self. :)

Dette er mit første forsøg med et blomsterbillede og min SB600 med hjemmelavet softbox monteret på blitzen.
    Farvemætningen er kraftig nedtonet.