Sandhedens time...

  • Hvilken kanal? :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Så teaseren dertil, og har også set klip fra den Amerikanske udgave. Ved ikke rigtig om jeg skal grine eller græde. Fatter ikke at folk vil medvirke i sådan et show så både én selv og familien udstilles. Ja se bare her - Hun er da ikke ligefrem jublende over, at han svarer rigtig :boxed:


    Det er jo ikke bare småting der graves i ..... og ja faktisk ret pinlige ting.

  • Ej hvor er verden bare nået et lavt punkt i underholdningsbranchen..


    Førhen var det nok med et par sjove hjemmevideoer og lidt skjult kamera til at få folk til at dumme sig lidt..
    Og det var morsomt..


    Nu er vi nået så lavt at vi skal se folk have det rigtigt dårligt på TV ?


    Og med dårligt mener jeg ikke slå sig eller dumme sig fysisk..
    Men psykisk dårligt.. Og det kalder de underholdning ?


    Bare det klip på Ekstrabladet var nok til - for mig - at bestemme at sådan noget vil jeg i hvert fald ikke spilde min tid på..


    Men selvfølgelig har alle hver sine lyster.. Og det skal da også stå verden frit til..
    Jeg ved bare at det der er i hvert fald ikke noget for mig...


    Kald mig bare gammeldags..
    Kan da godt være når man når de 27 at man så er gammeldags..
    Men sådan er jeg.. ;)


  • hørt hørt .... selv vi unge på 30 med 4 børn har samme opfattelse :9xo

  • Bubbi -> Kan 100% godt følge dig, men igen. Hvis man vender den om, så har de jo selv meldt dem til programmet, og nærmest givet lov til at den danske befolkning må grine af dem. Hvor langt ville du ikke gå for en halv million skattefri kroner lige ned i lommen?


    og det er jo bare sandheden der kommer frem =)

  • Jeg nåede lige at se hans soldaterkammerat trykke på knappen så han slap for at svare på om han nød den homoseksuelle oplevelse han svarede "ja" til at have prøvet i et af de tidligere spørgsmål.


    Jeg skulle godt nok have mere end 500.000 for at stille op i det program, men en ting er sikkert, ham og kæresten (Hvis hun da blev hos ham efter den omgang) har en del at tale om når de kommer hjem lol.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Bubbi -> Kan 100% godt følge dig, men igen. Hvis man vender den om, så har de jo selv meldt dem til programmet, og nærmest givet lov til at den danske befolkning må grine af dem. Hvor langt ville du ikke gå for en halv million skattefri kroner lige ned i lommen?


    og det er jo bare sandheden der kommer frem =)


    Det kan godt være det er dem selv der giver dem lov..
    Men jeg synes da det er mindst lige så lavt at seerne gider spilde deres tid på det.

  • Jeg så programmet og nød det...altså nød at det ikke var mig der sad der. Min kæreste så det ikke, men ville gerne, hvordan finder jeg ud af hvornår det bliver genudsendt?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Jeg så programmet og nød det...altså nød at det ikke var mig der sad der. Min kæreste så det ikke, men ville gerne, hvordan finder jeg ud af hvornår det bliver genudsendt?


    google is your best friend.


    http://www.tv3.dk/webtv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek


    google is your best friend.


    http://www.tv3.dk/webtv


    Synes ikke jeg kan finde hele programmet, men kun interviews med venner/familie efter programmet og så et klip lige før programmet startede. Vil gerne se HELE programmet.

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Vises 19/9 20:00 (reprise 17/9 20:00)


    http://www.tv3.dk/index.php?op…7&ttid=221975&Itemid=2280


    Nååh, det var det du prøvede at guide mig hen til. Tak fordi du skar det ud i pap..




    Hvor er min sig, grrrrr!!!

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"


  • Jeg vil nu ikke sige det er et lavt punkt i forhold til tidligere, jeg kan da stadig have samme sjov ud af et hjemmevideo-program som jeg altid har kunnet have. Det der nok er sket er at grænserne for hvad man kan tillade sig at sende i tv flytter sig hele tiden. Hvornår det så er gået for vidt, er op til den enkelte at bedømme.
    Men ja, der er uden tvivl rykket nogle grænser inden for de sidste 10 år, hvilket nok især skyldes bølgen af reality-programmer.


    Jeg tror Sandhedens Time ville have haft fået lige så mange seere, hvis det var blevet sendt for 20 år siden.


    Jeg har personligt heller ikke ondt af de personer der medvirker, for de har selv valgt det, og de ved godt på forhånd alle de spørgsmål de kan blive stillet i programmet. Hvis de ikke kan tåle at blive afsløret på tv pga. for mange skelletter i skabet, så må de lade vær med at melde sig. Desuden kan de til enhver tid stoppe. Så jeg ser det ikke fordi jeg nyder når andre har det dårligt, men fordi jeg synes det er interessant at se hvor langt folk vil gå for penge.

  • Nu der så lige en der har indrømmet han har stjålet 80.000 fra et pengeskab >.<

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Nu der så lige en der har indrømmet han har stjålet 80.000 fra et pengeskab >.<


    Håber da politiet tager en lille snak med ham bagefter så :pokey:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Er sgu lidt urolig over hvor denne form for "underholdning" vil føre samfundet hen.
    Det skal jo hele tiden være vildere og vildere, men hvad fanden, så længe folk der melder sig til er klar over konsekvenserne og ikke kommer rendende og tuder til Ekstrabladet, når deres kæreste går fra dem på grund af de har røget for meget fjolletobak i deres unge dage.


    Bestemt ikke noget jeg gider at bruge mit tid på.