Da der i denne uge har været en ny opdatering, hvor Heavy Weapons Guy, har fået nye våben. Der er kommet ny game mode, og en del nye baner, så laver Valve endnu engang en free weekend. Her får du altså mulighed for at spille Team Fortress 2 helt gratis, hvis du bare har en Steam Account, som er gratis at oprette.

Team Fortress 2 free weekend
-
-
Har allerede pre-loaded det, og har aldrig prøvet det.. Da det er 'sidst i måneden' kommer jeg nok til at nørde det hele weekenden, hvis det da er noget ved...
-
Oprindeligt indlæg af Schultz
Har allerede pre-loaded det, og har aldrig prøvet det.. Da det er 'sidst i måneden' kommer jeg nok til at nørde det hele weekenden, hvis det da er noget ved...Det er bestemt noget ved
Rigtig sjovt spil, især humoren de forskellige karaktere har.
-
Så også at der var free weekend, men ku ik finde linket. Så har købt spillet, det er fandme grinern
-
Og nu er det så jeg tænker: Det er fredag, kl. er 18.28 = det er blevet weekend.. Men der er selvf. ikke åbnet op for det endnu... TYPISK
-
De plejer at køre efter amerikansk tidszone, så det plejer at opdatere om natten i Danmark, altså så det er aften i amerika.
-
Nogen der er friske på at spille TF2? Har ikke en eneste på freinds-list der spiller det.
-
Oprindeligt indlæg af Braindead
Nogen der er friske på at spille TF2? Har ikke en eneste på freinds-list der spiller det.free weekend er ovre, så nej.. jeg er ihf ikke frisk..
Syns heller ikke det er specielt meget ved.. Det er da meget godt at spille lidt når man keder sig.. men ikke værd at hive penge op af lommen efter, IMHO
-
Oprindeligt indlæg af Braindead
Nogen der er friske på at spille TF2? Har ikke en eneste på freinds-list der spiller det.Jeg er klar. Jeg er inde på Tweaks gruppe på steam så du kan bare invitere mig derfra hvis det er.
-
Anede ikke Tweak havde en steamgruppe
EDIT: Har joinet og gruppen og tilføjet dig, Marquis...
-
har tweak en gruppe??
Hvad hedder den??
(Hvis jeg altså må komme ind
)
-
Oprindeligt indlæg af fredek
har tweak en gruppe??Hvad hedder den??
(Hvis jeg altså må komme ind
)
Den hedder Tweak.dk - sjovt nok.
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Den hedder Tweak.dk - sjovt nok.
Jooo jeg oprettede da en Tweak.dk gruppe for længe siden
Jeg hedder OaG | Ørken Ørnen og skulle gerne stå som ejeren af gruppen (selvom det ikke har noget at sige) -
fedt nok så jeg inde i tweak gruppen...
Hedder dog Shadow-Runner!
Istedet for FredeK