Punk tøj og tilbehør

  • Hejsa alle



    Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider, hvor man kan købe punk tøj, nittebælter, pig armbånd og alt muligt i den stil?

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

    Rettet en gang, sidst af Donk ().

  • Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    So sorry for :offtopic:


    ...kan ikke lade være, men den her passer vidst meget godt til samtale emnet her LINK


    Er du idiot? Emo's er ikke det samme som punk.. Og bare fordi der er en lille gruppe herinde der ikke har "Martini i hånden og sko fra Gucci!" Så skal du sgu da ikke spille smart, fordi du tror du har en hel masse andre i ryggen herinde fra, der har samme stil som dig. Jeg går sgu da heller ikke og poster lort i tråde om techno og hardstyle, fordi det ikke er min stil, så måske skulle du gøre det samme, når Punk tydeligvis ikke er din stil..


    Tak <3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lemon


    Er du idiot? Emo's er ikke det samme som punk.. Og bare fordi der er en lille gruppe herinde der ikke har "Martini i hånden og sko fra Gucci!" Så skal du sgu da ikke spille smart, fordi du tror du har en hel masse andre i ryggen herinde fra, der har samme stil som dig. Jeg går sgu da heller ikke og poster lort i tråde om techno og hardstyle, fordi det ikke er min stil, så måske skulle du gøre det samme, når Punk tydeligvis ikke er din stil..


    Tak <3


    Emo, punk...Whatever... Det største røde flag er, efter min mening, når folk skriger sig selv hæse over hvor fucking punk de er...