Hvad iriterre jer i dagligdagen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    yep som du siger er danmark et frit land og man kan sige hvad man lyster. ergo må jeg også sige min mening ;)



    sådan nonsens..
    Godt at høre fra en der også ved hvordan det er..
    Jeg følger dig hele vejen, man skal ikke lade barnet "vinde" så meget har man da lært...
    Men i følge Macol må man ikke ahve børn med ud i det fri nå man skal handle eller tage det offentlige.. :9xo


    i hope u feel the ironi.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    sådan nonsens..
    Godt at høre fra en der også ved hvordan det er..
    Jeg følger dig hele vejen, man skal ikke lade barnet "vinde" så meget har man da lært...
    Men i følge Macol må man ikke ahve børn med ud i det fri nå man skal handle eller tage det offentlige.. :9xo


    i hope u feel the ironi.


    Hvem her har overhovedet sagt noget om at lade børn vinde ?


  • Nu er det 3. gang du antyder at jeg ikke ved noget om børneopdragelse bare fordi jeg ikke har børn. Så for lige at slå én ting fast, så kan man altså godt vide noget om ting man ikke har.


    Du sikkert en helt masse flere ting om børn end mig ja, men hvis du virkelig seriøst mener at man opdrager sine børn bedst ved at lade dem opføre sig præcis som de har lyst rundt omkring, så synes jeg ikke du selv beviser nogen særlig høj viden på det her område.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvem her har overhovedet sagt noget om at lade børn vinde ?



    netop ved at man giver dem hvad man vil have så de kan holde deres kæft...
    Det er jo det i vil have, det er at de ikke larmer...
    Men det var nok ikke ment 100% som vinde, da det ikke er noget løb af en eller anden form.
    Men du skal netop ikke lade dem tro de bare kan hyle indtil du giver dem hvad de vil have..


  • Nej, det er jo ligesom det der er hele min pointe, at man ikke skal! :)


    Istedet bør man fortælle barnet at man ikke vil have den slags opførsel ude blandt andre. Det er simpelthen Basic Knowledge.


    Evt. kan man give det konsekvenser, hvis barnet fortsætter igen og igen.

  • Jeg hader


    1 Folk der siger "spil noget godt musik" hallo din fede nar kig på gulvet det er prop fyldt bare fordi at DU ikke kan lide musikken er der andre der godt kan desuden aner jeg ikke hvad du syntes er godt musik


    2 Folk der spørger "hvilke sange har du" hallo spasser jeg har over 2500 cder med mig tror du jeg har lyst til at nævne hver og en op ?


    3 Min nye sony vaio som gir mig stød ud af usb indgangen


    4 vodafone!!!


  • LOL - Bliver du virkelig så sur over sådan nogen spørgsmål? :))


    De vil vel bare snakke med dig ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    LOL - Bliver du virkelig så sur over sådan nogen spørgsmål? :))


    De vil vel bare snakke med dig ?


    hehe når folk siger spil noget godt bliver jeg faktisk meget irriteret fordi at hvis de lige drejer hovedet en halv gang ser de et propfuldt gulv så skal de ikke komme her og spille smart og vide hvad der rykker gulvet eller ej hehe jeg kommer jo ikke på deres usle arbejde hvor de står og pakker flødeboller og siger at nu skal de pakke dem bedre :P


    jeg spiller for over 1500 forskellige folk hver eneste uge så du kan godt se det kan blive til rigtig mange request på "spil noget godt" på en måned :boxing:


  • Hmm den der banan du bor i, den skulle vel aldrig være en del af en klase i England?
    (ja der er da noget med der er palmer i det sydligste England et eller andet sted har jeg engang set!)
    ...Vodafone og Sony Vaio er bestemt ikke noget vi typisk ser her ihvertfald


  • Nu har jeg godt nok ikke selv børn, og ville da sikkert også foretrække den fremgangsmåde.


    Men tror ærligtalt det er nemmere at se sådan på det, når man ikke selv står i suppedasen.


    Man kan nemt tænke det ene og det andet, når man står der i supermarkede. Men hvordan vil man egentlig selv reagere, hvis det var ens eget barn? Det tror jeg bare ikke hverken du og jeg helt kan sige med nødagtighed, fordi vi ikke har børn.


    Jeg er af den gamle skole, men må sige jeg ikke helt ved, hvad jeg faktisk selv ville gøre i situationen. Det er vel heller ikke fedt at stå og skælde ud på sit eget barn det mit i supermarkedet? Men igen, det kan måske nok være en nødvendighed, også må man lade folk tænke sit.


    Jeg er i hvertfald ikke tilhænger af, at børn bare får det de peger på. Men det er nemt for mig at sige, når jeg ikke har stået i situationen selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX


    hehe når folk siger spil noget godt bliver jeg faktisk meget irriteret fordi at hvis de lige drejer hovedet en halv gang ser de et propfuldt gulv så skal de ikke komme her og spille smart og vide hvad der rykker gulvet eller ej hehe jeg kommer jo ikke på deres usle arbejde hvor de står og pakker flødeboller og siger at nu skal de pakke dem bedre :P


    jeg spiller for over 1500 forskellige folk hver eneste uge så du kan godt se det kan blive til rigtig mange request på "spil noget godt" på en måned :boxing:


    Jamen, spil nu noget godt musik :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    Hmm den der banan du bor i, den skulle vel aldrig være en del af en klase i England?
    (ja der er da noget med der er palmer i det sydligste England et eller andet sted har jeg engang set!)
    ...Vodafone og Sony Vaio er bestemt ikke noget vi typisk ser her ihvertfald


    banan ? wtf jeg bor på lanzarote hehe :)

  • quote]


    Nu er det 3. gang du antyder at jeg ikke ved noget om børneopdragelse bare fordi jeg ikke har børn. Så for lige at slå én ting fast, så kan man altså godt vide noget om ting man ikke har.


    Du sikkert en helt masse flere ting om børn end mig ja, men hvis du virkelig seriøst mener at man opdrager sine børn bedst ved at lade dem opføre sig præcis som de har lyst rundt omkring, så synes jeg ikke du selv beviser nogen særlig høj viden på det her område.[/quote]


    ja det antyder jeg for man kan have sin mening og holdninger til en masse ting men noget helt andet er bare når man står i det.


    jeg vil så gerne vide hvordan du vil forklare et barn på 1 år at du ikek vil haev den opførsel... ked af og sige det men et barn forstår ikke særlig meget i den alder så vil gerne høre hvordan du vil gribe det an når barnet har set en bamse i supermarket som det gerne vil have og bliver hysterisk over det ikke får det, hvordan forklare man et så lille et barn det ??


    jeg har aldrig sagt man bare skal lade barnet te sig som det passer det, for det er jo ikke og opdrage, men ved du hvad, små børn forstår mere kropssprog end ord, og viser jeg at det gider jeg ikek høre på at du bliver hysterisk og jeg vender ryggen til og går min vej finder barnet ud af det intet kan opnår ved at bliver hysterisk.


    du må have din mening som du lyster men at jeg ikke har viden omkring at opdrage børn tror jeg nu er omvendt jeg har trodsalt et barn hver evig eneste dag her hjemme alene som jeg opdrager og jeg ved hvordan det er og have et barn.


    kan godt være du nu tænker du er fuld af overskud og altid vil snakke med barnet om tingene... ha jaa vil jeg gerne se efter dit barn konstant har prøvet grænser af med dig i 14 dage lige ud og sætter sig på tværs af alt hvad du siger og gør... så vil jeg ger set dit overskud.


  • godt at høre jeg ikke sidder og kæmper min kamp alene, at der da er en anden på siden der har barn og ved havd jeg snakker om.


    jamen det fint næste gang jeg skal handle eller andet laver jeg da lige en gang mad og stiller her hjemme til mit barn på 2½ og siger hun lige må klare sig selv mens mor handler.


    ses om lidt skat mor er snart hjemme igen pas nu på dig selv :boxed: