• Så er Touren i gang (forhåbentlig uden alt for mange skandaler i år).

Hvem tror I ender i Paris med den gule Trøje ?

Mit bud er Cadel Evans fra Silence - Lotto

(CSC napper holdkonkurrencen)

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Oprindeligt indlæg af DXC
    Gider ikke se det i år, har fulgt med de sidste par år, men syntes ligesom jeg har mistet alt tillid til cykelsport :)

Cykelsportens ry er bestemt ramponeret i en uhyggelig grad, hvilket vi da også har diskuteret til uendelighed her på Tweak.
    Men jeg synes stadig det er god underholdning - og under alle omstændigheder er det tid til en masse små væddemål og spil på oddset for mit vedkomne.

Så lad cykelsportens ry ligge og gæt en vinder :D

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    WD Caviar 250 GB Sata II

• Aner ikke hvem der er med, men mit gæt vil være at uanset hvem der vinder, er han ikke vinder om 5 år..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Valverde ser stærk ud. Men ved selvfølgelig ikke hvordan han ser ud når det går rigtig op ad. Men han er mit umiddelbare bud.(manden spør hvem i tror vinder ikke om jeres holdning til cykelsport og doping)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Valverde ser stærk ud. Men ved selvfølgelig ikke hvordan han ser ud når det går rigtig op ad. Men han er mit umiddelbare bud.(manden spør hvem i tror vinder ikke om jeres holdning til cykelsport og doping)

Præcis :9xo doping og holdningen til cykelsporten har vi vendt til ukendelighed.

Valverde er et godt bud, det bliver spændene at følge ham i Bjergene. Sammen med Sastre er han i min top 3. men som sagt tror jeg på Cadel Evans

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    WD Caviar 250 GB Sata II

Oprindeligt indlæg af DXC
    Gider ikke se det i år, har fulgt med de sidste par år, men syntes ligesom jeg har mistet alt tillid til cykelsport :)

Samme her. Der er absolut ikke nogen tillid tilbage. Jeg ser efterhånden professionel cykelsport som et stort bluffnummer.

Jeg håber bare at der er flere landes medier, der bakker op om boykot af cykelsporten hvis (fristes til at skrive "når" i stedet for) der bliver nogle skandaler i år så de kan få sig en ordentlig lærestreg.

Derudover er jeg også træt af at hovedkanalerne (DR1 og TV2) skal bruges til lange transmissioner af de store sportsbegivenheder (Tour De France, VM, EM, OL osv.). Jeg mener det skal placeres på andre kanaler som f.eks. DR2 og Zulu. Og så kunne man lave nogle opsamlinger på dagens begivenheder på hovedkanalerne.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Det er sgu da bedre end at skulle sidde og se Beverly Hills eller Dawsons Creek for 16. gang...

• Damn det er svært at holde sig til topic :roller:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    WD Caviar 250 GB Sata II

• Tvivler stærkt på at Valverde kan holde toppen hele vejen. Han vandt Critérium du Dauphiné Libéré, og tror det bliver for lang tid at holde formen. Moreau gik f.eks. ned i Touren efter at have vundet Critérium du Dauphiné Libéré sidste år.

Valverde er et godt bud på en etapesejr i de kuperede etaper, men tror Cadel vinder. Min joker er helt klart Menchov som med garanti vil overraske. Ser vi ikke Sastre angribe, vinder han aldrig.

Etapevinder imorgen: Oscar Freire
    2. Mark Cavendish
    3. Robbie McEwen

Edit: Sastre vinder Vueltaen

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

• Ja, Eveans er det oplagte bud, men Valverde sidder der jo også! ;) Man kan jo håbe på at det bliver året for Sastra! Det er på tide at Team Riis vinder Touren! Andy og Frank Schlek bliver også spændende! Hvem køre stærkest når de rammer bjergene, hvem skal der køres for af de tre? Kan næsten ikke vente! Bliver for fedt! :clap:

Og skal vi ikke regne med at CSC Saxo Bank sidder i den gule trøje når dagen er omme? :hb: Kom så Fabi!

• Tror på cancellara i dag.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Tror på cancellara i dag.

Ja han er verdensmester i enkeltstart, så jeg tror også han vinder medmindre han kommer ud for uheld

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    WD Caviar 250 GB Sata II

Oprindeligt indlæg af teko
    Aner ikke hvem der er med, men mit gæt vil være at uanset hvem der vinder, er han ikke vinder om 5 år..

Nemlig teko der er han sikkert udråbt som en skurk.
    Den eneste der har vundet de sidste 10-12 år og gået 100pct fri er den der Lance Amstrong og hvem tror han var CLEAN. :idea:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af baloo

Nemlig teko der er han sikkert udråbt som en skurk.
    Den eneste der har vundet de sidste 10-12 år og gået 100pct fri er den der Lance Amstrong og hvem tror han var CLEAN. :idea:

om 7-8 år, kommer der enten en bog hvor han taler ud, eller et presseinterview hvor han siger han var doped to the max :D