Sensation White - I parken!

• Kan ikke se det fede i Sensation i københavn.
    Det dj lineup er jo til at grine af. Man betaler 500 spir for at komme ind og høre dj's man kan høre hver weekend på danske klubber? C'mooon arrangører.

Men jeg må sige at jeg er imponeret over de billeder jeg har set af lys og sceneshow - ser ganske smukt ud :)

Håber ihvertfald at jer hoveder var afsted fik en god oplevelse ud af det :)

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Kan ikke se det fede i Sensation i københavn.
    Det dj lineup er jo til at grine af. Man betaler 500 spir for at komme ind og høre dj's man kan høre hver weekend på danske klubber? C'mooon arrangører.

Men jeg må sige at jeg er imponeret over de billeder jeg har set af lys og sceneshow - ser ganske smukt ud :)

Håber ihvertfald at jer hoveder var afsted fik en god oplevelse ud af det :)

Nu det jo langt fra alle der bor i nærheden af de clubs som de dj's spiller på hvis de da har nogle stam steder :)
    Personligt synes jeg det pisse fedt at samle nogle af de største på et sted og så smide et knaldhamrende vanvittigt lys og effekt show oveni. At det koster lidt mere end bare at tag på clubs er jeg lige glad med, hvis jeg skulle køre rundt til alle de steder hvor de dj's spiller ville det nok også koste en del :crazyeyes:

Men tror måske også at arrangørerne har "taget et forsigtigt skridt". Det ville jo ikke være smart at bruge masser af penge på de store navne hvis eventet floppede totalt i DK af en eller anden grund. Nu ved de at der er giga opbakning omkring det, så det kan jo ske at de tager flere udelandske dj's næste år? Hvem ved.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Nu det jo langt fra alle der bor i nærheden af de clubs som de dj's spiller på hvis de da har nogle stam steder :)
    Personligt synes jeg det pisse fedt at samle nogle af de største på et sted og så smide et knaldhamrende vanvittigt lys og effekt show oveni. At det koster lidt mere end bare at tag på clubs er jeg lige glad med, hvis jeg skulle køre rundt til alle de steder hvor de dj's spiller ville det nok også koste en del :crazyeyes:

Men tror måske også at arrangørerne har "taget et forsigtigt skridt". Det ville jo ikke være smart at bruge masser af penge på de store navne hvis eventet floppede totalt i DK af en eller anden grund. Nu ved de at der er giga opbakning omkring det, så det kan jo ske at de tager flere udelandske dj's næste år? Hvem ved.

Enig... Jeg syntes at showet i sig selv var pengene værd. Og musikken var ikke dårlig...

Men tror også at de har skulle føle sig lidt frem. Elektronisk musik har altid haft det svært i DK i forhold til lande som tyskland, england og holland.

Skal helt sikkert med næste år - og håber da også på nogle større navne :D

• personligt kommer jeg ikke for at høre hvem spille, kender ikke til de forskellige dj's så det som sådan siger mig ikke rigtig noget, og kender en del der var der inde som heller ikke lige følger med hvem der er hip og hvem der ikke er.

jeg kom der ind for oplevelsen, det at der er samlet så mange mennesker på et sted som bare er glade og fyre den af til noget mega fedt musik, fedt lys show, alle i klædt hvidt tøj, syntes det var en mega fed oplevelse og skal klart med til næste år uanset hvem der kommer og spiller.

• Elektronisk musik har efterhånden fået et rigtig godt greb rundt om danmark og de fleste djs her :)

Oprindeligt indlæg af Dj revaX

Ja det er de tumper som ikke spiller elektronisk men hiphop,rnb og alt det negermusikant musik :D

Alligevel synes jeg generelt ikke folk ved, hvad elektronisk musik omfatter. Folk tror det omhandler at plukke æbler og tage stoffer (groft sagt). Må indrømme, jeg bliver en smule fornærmet, hvergang folk har disse antagelser.

Anyhow, jeg synes i det hele taget nummeret Axwell & Bob Sinclair feat. Ron Carroll - What a Wonderful World beskriver oplevelsen af Sensation rigtig godt. I det hele taget synes jeg nummeret beskriver essensen af Sensation til UG.

http://www.lyricsreg.com/lyric…r/WHAT+A+WONDERFUL+WORLD/

Eller bedøm selv ;)

Oprindeligt indlæg af Dj revaX

Ja det er de tumper som ikke spiller elektronisk men hiphop,rnb og alt det negermusikant musik :D

Undskyld mig ..

Men hva fanden snakker du om ? .. haha, hold da kæft.

Elektronisk musik er NYT inden for DJ verdenen.

Du skal ikke sige at bare fordi man ikke spiller Elektronisk musik, så er man ikke 2TallYcO0L DJ ..
    Hvis man netop spiller HipHop / Rnb, så er man faktisk hvad jeg vil kalde for en RIGTIG DJ. Som laver beats, laver fede mix osv osv .. ( Mixmaster Mike , Qbert , Ezicut osv osv osv )

Og ikke bare vende en plade, laver et crossfade med noget delay/filter effekt på , stå og skrue lidt på EQ for at se svedig ud. Det fandmer for nemt. Og det er efter min mening ikke en kunst / talent.

Mixmaster Mike :

http://www.youtube.com/watch?v=0DLED7krHwU

Tiesto

http://www.youtube.com/watch?v=BZmE3fUKU5U

Fortæl mig så lige hva du vil kalde en RIGTIG dj
    Jeg vil kalde Tiesto for en Jukeboks.

• Jeg forstår ikke, hvorfor du siger, at elektronisk musik er nyt indenfor DJ-verdenen, når elektronisk musik har sine rødder mange år tilbage.

I min verden er en rigtig god DJ en, der forstår at spiller noget rigtigt fedt musik. Dermed sagt en, der ikke bare spiller, hvad han/hun har lyst til, men kan fornemme publikum. Dertil, så er en rigtig DJ i min verden ikke en, der råber op hele tiden - han/hun skal squ holde sin kæft og spille noget musik.

Jeg vil give dig ret i, at der ikke er meget DJ over en, der bare skifter mellem en række numre.

• Så er det jo så godt at folk er forskellige fordi at jeg kan ikke lide de genre for musik, ja ja der fidnes nogle gode djs inde for de genre men de siger mig intet fordi at de spiller ikke det musik jeg kan lide

og jo elektronisk har været her en deeel år nu og endnu længere tid uden for dk men hvis du tør kan vi da godt gå i krig med hva du egenligt betegner som elektronisk musik ;)

• Jeg høre udelukkende elektronisk musik og lidt mainstream. Tiesto er super fed live og der er den vildeste stemning. Tiesto er måske ikke den bedste at sammenligne med. Eksempelvis 2 danske dj's: Morten Breum og Rune rk laver væsentligt mere under en live præsentation. Derfor kan jeg godt forstå at raller syntes tiesto er en "jukebox". Men hold kæft hvor kan han sætte gang i et publikum.

Tillgengæld ville jeg syntes det ville være røv sygt at høre ham Mixmaster Mike.

Den elektroniske gerne er nu det der rykker clubs :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Gå i krig ? ..

Med at mixe på pult live ? .. Du kommer bare :)

Eller viden indenfor elektronisk ? .. Den vinder du helt sikkert, for det intresserer mig ikke.