Sensation White - I parken!

• Eventz.dk arrangerer partybus til dette års Sensation White 2008 d. 15 November. Busturen som kommer til at foregå fra Aalborg til København. Der vil blive mulighed for flere stop på vejen hvis der er nok tilmeldte!!! Prisen er 400kr tur/retur.

Oprindeligt indlæg af DFU
    Eventz.dk arrangerer partybus til dette års Sensation White 2008 d. 15 November. Busturen som kommer til at foregå fra Aalborg til København. Der vil blive mulighed for flere stop på vejen hvis der er nok tilmeldte!!! Prisen er 400kr tur/retur.

Faktisk et ok attraktivt tilbud da en tog billet vel koster 500+ :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Hmm?
    Hentyder du til jeg tager fejl eller? :) Kan da kun finde tur/retur der løber op i over 600kr ihvertfald, og det er orange. Eller det er til billetter imorgen, man kan ikke bestille til november endnu.

Nej, men kan være folk kan finde en orange billet, de er billigere end almindelige :) Jo du kan godt bestille for november.

Oprindeligt indlæg af Marquis

Nej, men kan være folk kan finde en orange billet, de er billigere end almindelige :) Jo du kan godt bestille for november.

Ikke for d. 14 - 16. da det er 2 mdr. før man kan bestille. Dvs. man kan bestille op til 8. November idag.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• måske lidt sent ude. men har været på arb. i udlandet hehe.

vil nok sige sensation 2008 i amsterdam, har været en af de mest skuffene
    sensations der nede i de sidste 4 år, det er første gang hvad jeg ved af. at der
    er ca 20% nok mere der slet ikke blev lukked ind til tiden til den fede start selv om de havde
    været der da gatesne åbned. for første gang havde de ikke rigtig styr på hvor mange de smed
    ind i de forskellige indgange. mange af mine venner. vented over 2 timer på at komme ind
    ( hvilket betyder de missed starten ) og jeg skulle ind i en anden indgang., tog mig ca. 3 min
    håber bare parken kan gøre dette bedre. men tvilvler. hvis det ikke var fordi
    at det var aftalt inden jeg tog til amsterdam. og min ven fylder 28 ville jeg slet ikke
    bruge tid til at komme der ind. for kan ikke se hvordan de skal kunne styre så mange folk
    der skal have noget at drikke og på wc. kan kun håbe de har lave noget af det samme
    som på amsterdam arena. som arena card. så der ikke er nogle kø. hvor man nu vil købe sine ting
    dj's sutted også. forhold til de andre år. men kan da godt være det bare er mig. hehe

men man kan jo også se. på hvor lang tid der har været biletter til salg til det.
    forhold til de 40000 i amsterdam der blev solgt på nogle timer

håber bare på at de folk kan styre det hele...

ellers god tur alle :)

• Update:
    Så er Line up til sensation i kbh offentliggjort!

http://www.sensation.com/index…k&catid=33:news&Itemid=70

Denmark Sensation Line-Up Announced

Sensation is pleased to announce a stellar line-up for Copenhagen

On 15 November 2008, almost 30,000 visitors will spend a night at Denmark’s first ever Sensation party, at the PARKEN stadium in Copenhagen. Sensation is delighted to announce that the world-class DJs providing the musical backdrop to this momentous occasion will be (in order of appearance):
    *
    ERICK E
    *
    KJELD TOLSTRUP
    *
    TIGA
    *
    MEGAMIX
    *
    RUNE RK
    *
    STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO

Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg stemmer helt klart for, at alle dem herfra der skal med, husker at få taget et billede af dem selv i det hvide outfit, og poster det her i tråden :crazyeyes:

Det skal jeg sku se om jeg husker! :clap:

Altid rart med noget at grine af :))

Det er de færreste mennesker der ser godt ud helt i hvidt, så det er egentlig meget underholdende, at det er dresscoden :D

Hov hov, nogen af os kan godt se godt ud i hvidt :dance:

Altid rart med noget at grine af :))

Det er de færreste mennesker der ser godt ud helt i hvidt, så det er egentlig meget underholdende, at det er dresscoden :D

hvorfor også tage helt hvidt på ?

Oprindeligt indlæg af DmK

hvorfor også tage helt hvidt på ?

Q: What is the dress code?

A: You must dress only in white, on top and bottom. Clothing with small logos is acceptable, but no large patterns or prints. Shoes and accessories can be any colour. Blue Jeans are not allowed. Please note that if you are not dressed in white you are not admitted to the event area, even with a valid ticket. We will not refund any money.

Taget fra sensation.com

• Hmm, aner ærligtalt ikke hvem Kjeld, Tiga og Rune er.

Meen Steve og Sebastian skal nok blive OK.

Oprindeligt indlæg af Marquis

Kjeld Tolstrup ved jeg spiller på sit eget radioprogram@P3 hver fredag fra kl18 mener jeg det er. Det hedder unga bunga

Ahh ja, nu du siger det, så har jeg hørt det navn omtalt på P3 inkl. programmet. Dog aldrig lyttet til det - endnu!

Anyways, så var det nok også for meget at håbe på Marco V og Armin