Indlæg af tarni

    måske lidt sent ude. men har været på arb. i udlandet hehe.


    vil nok sige sensation 2008 i amsterdam, har været en af de mest skuffene
    sensations der nede i de sidste 4 år, det er første gang hvad jeg ved af. at der
    er ca 20% nok mere der slet ikke blev lukked ind til tiden til den fede start selv om de havde
    været der da gatesne åbned. for første gang havde de ikke rigtig styr på hvor mange de smed
    ind i de forskellige indgange. mange af mine venner. vented over 2 timer på at komme ind
    ( hvilket betyder de missed starten ) og jeg skulle ind i en anden indgang., tog mig ca. 3 min
    håber bare parken kan gøre dette bedre. men tvilvler. hvis det ikke var fordi
    at det var aftalt inden jeg tog til amsterdam. og min ven fylder 28 ville jeg slet ikke
    bruge tid til at komme der ind. for kan ikke se hvordan de skal kunne styre så mange folk
    der skal have noget at drikke og på wc. kan kun håbe de har lave noget af det samme
    som på amsterdam arena. som arena card. så der ikke er nogle kø. hvor man nu vil købe sine ting
    dj's sutted også. forhold til de andre år. men kan da godt være det bare er mig. hehe


    men man kan jo også se. på hvor lang tid der har været biletter til salg til det.
    forhold til de 40000 i amsterdam der blev solgt på nogle timer


    håber bare på at de folk kan styre det hele...


    ellers god tur alle :)

    Det er fedt det er kommet til dk. men i skal nok være hurtige da de 40.000 billetter til sensation white i amsterdam blev solgt på et par timer :P


    og bliver heller aldrig det samme som der nede ;P skal nok sige om showed er fedt. tager afsted.
    d 4/7 :P amsterdam here we come