Årets dårligste filmpræstationer

  • AOL Moviefone har - i stedet for at kåre de bedste filmpræstationer - valgt den helt anden modsatte retning, og har i stedet kastet sig over årets dårligste filmpræstationer. Som vi alle ved, er smag ret individuelt, men mener I, at de har ret i deres kåringer - eller har I måske helt andre forslag?


    Værste film:
    1. ’Norbit’
    2. ’Georgia Rule’
    3. ’Ghost Rider’
    4. ’The Number 23’
    5. ’The Nanny Diaries’


    Værste efterfølger:
    1. ’Evan Almighty’
    2. ’Hostel: Part II’
    3. ’Rush Hour 3’
    4: ’Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer’
    5. ’Spider-Man 3’


    Værste mandlige skuespiller:
    1. Eddie Murphy – ’Norbit’
    2. Robbie Williams – ’License to Wed’
    3. Dustin Hoffman – ’Mr. Magorium’s Wonder Emporium’
    4. Rodrigo Santoro – ’300’
    5. Jeremy Piven – ’Smokin’ Aces’


    Værste kvindelige skuespiller:
    1. Lindsay Lohan – ’I Know Who Killed Me’
    2. John Travolta – ’Hairspray’
    3. Jessica Alba – ’Good Luck Chuck’
    4. Halle Berry – ’Perfect Stranger’
    5. Mandy Moore – ’Because I Said So’

  • Har godt nok ikke set en hel del af de film som er på listen, men jeg skal da lige love for at Norbit var noget så ringe, for slet ikke at tale om Eddie Murphy's præstation i filmen. Havde regnet med at den ville være i stand til at give folk, eller i hver fald mig selv et enormt grine anfald da jeg så traileren, men det måtte jeg så desværre konstatere at den absolut ikke var i stand til.

  • Jeg har godt nok ikke set alle film der er omtalt, men generelt virker det som en meget habil liste. Jeg er helt enig med Norbit på førstepladsen, meget vel var jeg forholdsvist beruset til den fest hvor vi så den, men det gjorde den ikke mindre pinefuld. Number 23 var også et værre makværk, Jim Carrey er og bliver uudholdelig for mig, hvad enten han spiller en seriøs eller useriøs rolle. Desuden har instruktøren Joel Schumacher heller aldrig fanget mig med hans film, man skal lede længe efter mere overfladiske og uinteressante film end eksempelvis Bad Company og 8MM.


    Men hvem gider dog lave sådan en liste? Man burde da i stedet sætte pris på de positive filmoplevelser fra 2007, fremfor at opremse alle de fiaskoer på den liste. De hører til i glemmebogen. :D

  • Det ikke rent galt...dog sys jeg nu udemærket om the number 23 :)


    Havde dog regnet med at se Snakes on a plane på listen hehehe, den er satme ringe.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Synes nu bestemt ikke, at Spiderman 3 skuffede. Tag den for, hvad den er, det er jo ikke filmkunst, bare en letfordøjelig tegneseriefilm og overhovedet at nævne den i samme skuffe som Ghost Rider, er en fornærmelse. Haha :))


    Jeg glæder mig nu meget til at se Rush Hour 3, for jeg ELSKER de to første. Jeg forventer heller ikke det store, men bare et billigt grin.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Havde dog regnet med at se Snakes on a plane på listen hehehe, den er satme ringe.


    Snakes On A Plane er simpelthen bare så elendig, at det gør ondt :P Men den er elendig på den fede måde!

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • :ph34r:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Det ikke rent galt...dog sys jeg nu udemærket om the number 23 :)


    Havde dog regnet med at se Snakes on a plane på listen hehehe, den er satme ringe.


    Snakes on a Plane er så ringe at den rent faktisk er sjov. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili
    Synes nu bestemt ikke, at Spiderman 3 skuffede. Tag den for, hvad den er, det er jo ikke filmkunst, bare en letfordøjelig tegneseriefilm og overhovedet at nævne den i samme skuffe som Ghost Rider, er en fornærmelse. Haha :))


    Jeg glæder mig nu meget til at se Rush Hour 3, for jeg ELSKER de to første. Jeg forventer heller ikke det store, men bare et billigt grin.


    Jeg forstår ikke helt hvorfor at Rush Hour 3 er med på den list, da jeg syntes den er grinreren ligesom de andre...:D

  • syntes altså os 300 var en utrolig fed film, kan slet ikke se hvordan de skulle kunne få en dårlig anmeldelse for deres skuespil :S

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg har ikke set 300, men ser da intet usandsynligt i, at en enkelt person kan optræde dårligt i en generelt god film.


    selfølgelig er det ikke usandsynligt, men kan bare ikke forstå hvordan de kan sige noget slemt om den film :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af M
    Jeg har da heldigvis kun set en af de film, nemlig Spider-Man 3.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af M


    Nej 300 er en totalt fed fil.


    Martin så lige 300 på en time og 11 minutter :))