bedste musik art

  • heey.. kom lidt op at diskutere med min mor.. og hun mente at hun vidste mere om hva de uge (13-19) kunne lide af musik end jeg gjorde... så ville lige høre her inde...

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Burde have en "Blandet" på listen også for os der lytter til meget forskelligt :) Men jeg har stemt andet.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Elektronisk, ikke techno og ikke hardstyle.


    Electro, Electronica, House, Electro House, Big Beat, dance og lidt trance.



    <-- Se avatar :$

  • blandet og andet... det er næsten det samme


    jeg mangler lidt flere som stemmer..

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • I Wanna rock I wan't to rock.


    Stemte rock, da det altid er det jeg vender tilbage til. Men pop, soul, men står ikke i vejen for en god omgang elektronisk musik - det er altså bare bedre til fest end en 10 min lang guitar solo.


    Mvh Stubkier

  • hardstyle, hardcore, trance m.m høre ind under techno...

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Når han spørger meget bredt, bliver I også nød til at svare bredt. Er godt klar over at mange af jer Hardstyle fanatikere, under ingen omstændigheder vil sættes i forbindelse med at jeres musiksmag skulle sammenlignes med Techno. Men Trance, Dance, Hard-Dance, Hardstyle, Hardcore (Jumpstyle, Italian Hardstyle, eller hvad nu alle de 100 undergenrer hedder) kan jo sagtens sættes under en genre. Alle disse genrer, har et stærkt beat/kick og en kraftig bas, som virkelig karakteriserer denne musik fremfor alle de andre.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Har absolut intet imod techno. Det er sgu fint nok musik. Men det er altså en lodret løgn at hardstyle har noget med techno at gøre. Derfor stemmer jeg så "snerpet" som jeg gør. Hardstyle og techno er to vidt forskellige genrer under elektronisk musik, hvilken vel nok er det nærmeste man kan kalde "overgenren" indenfor området.


    Jeg synes det svarer lidt til at sammenligne pop med rock. Meget muligt kan det indeholder de samme instrumenter eller elementer, men derfor er det langt fra det samme i sidste ende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Når han spørger meget bredt, bliver I også nød til at svare bredt. Er godt klar over at mange af jer Hardstyle fanatikere, under ingen omstændigheder vil sættes i forbindelse med at jeres musiksmag skulle sammenlignes med Techno. Men Trance, Dance, Hard-Dance, Hardstyle, Hardcore (Jumpstyle, Italian Hardstyle, eller hvad nu alle de 100 undergenrer hedder) kan jo sagtens sættes under en genre. Alle disse genrer, har et stærkt beat/kick og en kraftig bas, som virkelig karakteriserer denne musik fremfor alle de andre.


    tak for lidt medhold... jeg syntes det ville blive lidt for hårdt at side og skrive alle former for hardstyle og dance osv op... så derfor skrev jeg techno... det var jo os til dem små nybegyndere som lyttede til hardstyle men troede det hed techno fordi han ikk vidste bedre... så tænk lige lidt logisk :9xo

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Har absolut intet imod techno. Det er sgu fint nok musik. Men det er altså en lodret løgn at hardstyle har noget med techno at gøre. Derfor stemmer jeg så "snerpet" som jeg gør. Hardstyle og techno er to vidt forskellige genrer under elektronisk musik, hvilken vel nok er det nærmeste man kan kalde "overgenren" indenfor området.


    Jeg synes det svarer lidt til at sammenligne pop med rock. Meget muligt kan det indeholder de samme instrumenter eller elementer, men derfor er det langt fra det samme i sidste ende.


    Kender ingen som fans af elektronisk musik som går så meget op i om hvorvidt det er Hardstyle, Techno eller en helt 3. stil de hører :). Manden skal have afgjort en diskusion med sin mor. Tror du selv hun kan kende forskel på de to stilarter? Kom nu ud af de små sko og svar det der passer best ;)


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Når han spørger meget bredt, bliver I også nød til at svare bredt. Er godt klar over at mange af jer Hardstyle fanatikere, under ingen omstændigheder vil sættes i forbindelse med at jeres musiksmag skulle sammenlignes med Techno. Men Trance, Dance, Hard-Dance, Hardstyle, Hardcore (Jumpstyle, Italian Hardstyle, eller hvad nu alle de 100 undergenrer hedder) kan jo sagtens sættes under en genre. Alle disse genrer, har et stærkt beat/kick og en kraftig bas, som virkelig karakteriserer denne musik fremfor alle de andre.


    Også alligevel ikke, elektronisk musik behøver skam langt fra at være kendetegnet ved et stærkt beat, en kraftig bas eller fart over feltet ;)


    Nu er det jo eksempelvis ikke alt musik fra Trentemøller, der ligefrem er præget af førnævnte (bare for at nævne et eksempel).


    Anyhow, måske går jeg i små sko, men det ville have været mere korrekt at kalde det elektronisk musik eller sågar EDM - Electronic Dance Music :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Kender ingen som fans af elektronisk musik som går så meget op i om hvorvidt det er Hardstyle, Techno eller en helt 3. stil de hører :). Manden skal have afgjort en diskusion med sin mor. Tror du selv hun kan kende forskel på de to stilarter? Kom nu ud af de små sko og svar det der passer best ;)


    Mvh Stubkier


    Det har jeg også gjort ved at svare "Andet".


    Jeg hører ikke techno og svarer det derfor ikke - det er ren logik og har intet med små sko at gøre. Hvem du kender og ikke kender, ændrer ikke på hvad der er fakta. Hardstyle er ikke techno.


    Hvis størstedelen ikke ved bedre og tror de hører techno når man fyrer Best of Cascada på, gør ikke at det er mig der tager fejl. Så må man stramme op og læse op på sin musikalske lektie. Jeg begynder heller ikke at udtale mig musikgenrer, som jeg ikke aner en hylende pind om.