Skal du køre med Vista når det bliver released ?

  • Vil da lige se hvem der regner med at køre med Vista når det kommer ud. Nu er releasen blevet udskudt flere gange, men man går vel ud fra at det kommer i starten af 2007.


    Jeg tror ikke selv at jeg skal have det med det samme, da mill. af filer skal opdateres til det og det kommer da nok til at sluge et par ram. Men til den tid er det sikkert standard at have 2gb ;)


    Lidt læsestof HER

  • Jeg skal vel have det på et tidspunkt. Men skal vist også først lige have en 64bit cpu :) Og vil også gerne slippe for de første problemer. Og så derfor jeg holdte mig til Windows 2000 i lang tid.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Tror jeg ser tiden an..


    Som med alle andre OS'er vil der være en masse småfejl, rettelser og mangler i starten..


    Så venter til en flok nørder har fået samlet nogle gode tweaks til det, og til de første par sikkerhedspakker er fremme..


    For ser ingen grund til at skifte lidt pt... XP kører da nogenlunde endnu.. :)


  • Men ikke så godt som Windows 2000 :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • PT ser jeg ingen grund til at skifte, når det kommer en gang i 2007. Mit XP klarer alle de ting jeg byder det - til UG med x & ~ !
    Vil nu hellere investere i en bedre CPU, når de en gang er faldet lidt mere i pris. :))

  • Jeg afventer også lige til jeg har set et par previews, læst hvordan andres computere klarer den, hvordan spil/programmer kører.


    Noget af det jeg er mest spændt på er hvor meget DRM de har fået proppet ind i den, frygter desværre det værste, men kort sagt afventer...


    Men efter SP2 er kommet til XP, så syns jeg sq aldrig det har kørt bedre end det gør nu, har ikke behov for at formattere mere end 1-2 gange om året og stadig have maskinen kørende som den var med helt frisk install :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Aldrig i livet, så snart SP1 kommer til vista skal det overvejes

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Skal mindst prøves fra starten. Om man får det først eller siden ser jeg ikke den store forskel på, det ryger bare på hylden hvis det lugter.
    Efter de par betaer jeg har prøvet har jeg store forventninger, det eneste jeg som sådan frygter er DRM.

  • Det skal da prøves, uden tvivl, om jeg køber det fra starten, eller om jeg får det via. nogle tvivlsomme veje.


    Mit problem er at jeg ikke har lyst til at være med til at betale for et stykke software der begrænser mig så meget på min egen computer. SPECIELT når der efterhånden er så mange gode linux/unix applikationer der efterhånden kan alt det vi går og ønsker de skal kunne.

  • Satme nej!


    Det lort kommer jo til at sladre om ALT hvad man har til at ligge på sin computer.


    Endelig er XP begyndt at køre nogenlunde stabilt, og så vil de skifte til noget nyt - KÆLLINGER!

  • Jeg skal da helt sikker også over på det for at udnytte 64bit. Der går dog nok noget tid fra den kommer til udgivelse til jeg vælger at skifte.


    Skal som andre også lige have diverse børnesygdomme væk før jeg upgradere. Prisen har nok også lidt at sige for hvad jeg gør.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • havde det ikke været for de problemer jeg oplevede med win 2k og xp når jeg tog til lans så havde jeg stadig kørt med win 2k pro på alle maskiner.....bruger bl.a. classic theme på den nuværende og har tweaket xp en del så det er noget hurtigere...gider ikke al det lir....så derfor springer jeg muligvis helt over vista.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    havde det ikke været for de problemer jeg oplevede med win 2k og xp når jeg tog til lans så havde jeg stadig kørt med win 2k pro på alle maskiner.....bruger bl.a. classic theme på den nuværende og har tweaket xp en del så det er noget hurtigere...gider ikke al det lir....så derfor springer jeg muligvis helt over vista.


    Det hedder:
    Derfor stopper jeg muligvis med nogensinde at opgradere mit windows overhovedet.
    Eller det er jeg 99% sikker på det gør ;)
    Men vista kan nu også godt afgejles. Og gejlet eller ej, som det er nu kan det faktisk yde bedre end XP, da noget af loadet bliver lagt på GPU frem for CPU, hvilket er genialt da den for øjeblikket jo intet laver, mens cpuen skal alt.