Hvilken Browser ???

  • Jeg har hørt så meget ang. Microsoft og sikkerhed. Så jeg skal lige høre hvilken internet browser og hvilket mail program i bruger og hvorfor??? Jeg bruger selv outlook 2003 og IE, men vil gerne skifte.

    ASUS P5N-E SLI Nforce 650i
    Intel core2 duo E-6300
    NorthQ 3312BLA Giant UFO
    3GB PC5400 Corsair XMS2
    Saphire x1950Pro Extreme edition
    2X160GB Western digital Sata raid 0

  • Jeg bruger Firefox til browsning af websider (..og IE til de sider der ikke fungerer i Firefox, hurra for slamsider :roller: ), og så bruger jeg Outlook (ikke Express) til mail.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    bruger selv avantbrowser, men har hørt rundt omkring at Firefox skulle være god, og rimlig sikker at bruge ;)


    bruger den ikke selv, fordi jeg ikke kan få den til at virke ordenligt af en eller anden grund :(


    Hvad kan det være da, hvad er problemet(/problemerne)? :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg bruger Firefox til browsning af websider (..og IE til de sider der ikke fungerer i Firefox, hurra for slamsider :roller: ), og så bruger jeg Outlook (ikke Express) til mail.


    Det samme her, dejligt med Firefox.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Hvad kan det være da, hvad er problemet(/problemerne)? :crazyeyes:


    Dunno hva det kan være, det er hvis jeg klikker på et link/hyperlink så VIL den åbne det i inetexplore, lige meget hva jeg gør. har også prøvet at uninstall alle browsere undtagen firefox, så kommer den med en eller anden mærklig fejl, så har næsten opgivet at få det til at virke :(

  • Jeg bruger IE, men jeg har brugt Avant Browser, og som mail er det hotmail.com

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Mozilla Firefox PR 1.0 og Mozilla Thunderbird 0.8 8) Power to the Mozilla-project :D


    #Shakalen - Mener der er et sted i windows' kontrolpanelet hvor du kan indstille standardbrowseren. Det er der hvertfald i 2k :)


    mmm..det er der også i XP plus den spørger automatisk ligeså snart man bruger en anden browser end IE.. men Firefox står til "Use as Default browser" ,men ligeså snart jeg klikker på et link, popper IE op istedet for firefox selvom den står som Default :(


    har også prøvet diverse firefox fixes uden held.

  • Jeg bruger Opera og Outlook Express...


    Vil gerne over til Mozilla Thunderbird, man kan ikke lige finde ud af at få alle mine mails med... :(


    Til sider der ikke virker i opera bruge jeg firefox, den klare næsten alle sider der er problemer med, også netbank, som jeg ikke kan få til at virke i opera... Men der er sider der KUN virker i IE, skod kode...


    Grunden til jeg kører Opera fremfor Firefox er primært fordi Opera har "faneblade" til hver side man er inde på...


  • Det kan Firefox skam også. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Det go'e ville være at køre Firefox og Thunderbird :D


    Optur ved Thunderbird er at diverse vira ikke bliver skrevet dertil :D Men derimod til Outlook :D


    Kører dog med online mail og IE lige nu, da jeg skifter min gamle nødløsnings HDD (10gb og 4200rpm) ud med 2x Raptor 36,7GB i raid 0 eller 0,1 :D :D


    OT: D-Link Hardware firewall, ZoneAlarm software firewall og AVG Antivirus :D :D

  • Bruger Office 2003 outlook og Mozilla Firefox 0,9,0.


    Firefox er klart at anbefale, ikke en eneste vamme pop-up og der er så mange smarte funktioner som jeg, hvis jeg bruger IE i ny og næ, virkelig savner.


  • Slet de informationer du har på din "indgang" på din mail, dvs. slet pop3-kontoen. Herefter vælger du alle de mails du vil have ført videre, og sender dem til din egen mail. Og så når du sætter de rigtigte pop3-infos ind i thunderbird modtager du alle de mails du nu har sendt. :)

  • Jeg bruger også avant og outlook, jeg syntes at avant har alt hvad firefox har, og lidt ekstra. :)


    Kan godt lide den nye feature der er kommet: XML kanaler :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr