Køb at Gaming PC

  • :DHejsa!!
    Det er efterhånder 3 år siden jeg var ude og kigge efter ny pc.. Så er lidt i vildrede ang Køb af ny maskine.. Mit Budget er 9-10.000 og skl faktisk bare bruge ganske få dele.. da jeg kan genbruge en del af det gamle..
    Mangler:
    Bundkort
    Cpu
    Ram "Gerne 4gb"
    Grafikkort
    Harddisk "til at køre windows på.. så gerne en Ultra hurtig... Gør ikk noget den måske er på 36gb"


    Håber i vil tage tiden til at hjælpe mig.. Har kigget lidt på forumet, men har ikk kunne finde noge håbor det ikk indeholdt mere eller mindre det hele...


    husk på.. den skal bruges til gaming.. så må gerne være en der seriøst sparker..


    Mvh Kim :D

  • hvilket operativ system kommer der på siden du vil have 4GB ram, og hvad har du af programmer der bruger så meget ram?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Xp til at starte med.. Vista senere når de får klaret alle de fejl og mangler der er..
    Ang det med de programmer.. har bare en anelse om at alt mere eller mindre skal stemme overens.. så ikk noget halter efter.. Men sagde også bare.. gerne 4gb ikk et must :)


    Mvh Kim

  • normal xp er 32bit som max udnytter 3GB, så du skal op i 64bit xp eller vista 64bit for at udnytte 4GB. Jeg vil mene 2Gb er rigeligt. Jeg bruger aldrig over hvertfald


    Vil du overclocke den? Nu er du jo på tweak så pas på med hvad du svarer :cheers:


    Hvilke spil spiller du, nyeste?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • hehe Nej gør mig ikk i den slags med OC..
    Ej heller nogle speciele spil.. Men ved fra C&C kræver det en del.. da man jo skal have alle detaljer med.. Skal bare være en der ikk går af marked inden for det første 1år.. og som kan stadig trækker max graffik på alle spil om 1år...

  • det ved man aldrig, udviklinger går rivende stærk.


    Hvad må den koste? Hvad er dit budget?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.