Alienware kontra andre bærbare

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Troede faktisk at man betalte mere for mærket mht dell :)
    Hvad hvis man holder den i samme stil som den vision med 45dage leveringstid?


    det er ikke så galt mere, man får faktisk ganske meget for pengene hvis man køber dell

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jo den første dell jeg har linket til matcher den rigtig godt, en ram opgradering koster kun 500kr...
    Eneste finger der er at sætte på den er at den ikke umiddelbart kan konfigures med en hybrid hardisk som mm-visions har... Man kunne hører dell om det var muligt at tilvælge dette??


    OBS, der er næsten altid en rabatkode du kan bruge på dells computere, mellem 5-15%..
    http://www.rabatkoder.com/Dell

  • den dell ser lækker ud, sidder selv med en ældre XPS bærbar og det er da efterhånden ret meget hardware man får til prisen. Vil forslå full hd skærm hvis pengene er der til det :)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Mange tak hehe :)
    Tænkte på LMMO
    Komplett er et dårligt sted at købe en bærbar? min bror købte en stationær derinde, der kunne han også skrædersy sin comp


    Men spørgsmålet er så om man kan gøre det samme med bærbare
    Så den får mere eller mindre samme hardware som den Vision

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Mange tak hehe :)
    Tænkte på LMMO
    Komplett er et dårligt sted at købe en bærbar? min bror købte en stationær derinde, der kunne han også skrædersy sin comp


    Men spørgsmålet er så om man kan gøre det samme med bærbare
    Så den får mere eller mindre samme hardware som den Vision


    Komplett er ok. Laptops er ikke som desktops mht konfigurering. Ofte er der kun få opgraderingsvalg.


    Du kan læse lidt anmeldelser på mit site - Laptopworld

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Det eneste minus er, ikke sikkert jeg bor hvor je gør om 45 dage.
    Men nu må vi se
    kan nå at ændre mening mange gange endnu mht køb af bærbar


    Det er da ikke et problem at du bor et andet sted!
    Synes du har fået god hjælp i tråden, og nok til en beslutning

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Mange tak hehe :)
    Tænkte på LMMO
    Komplett er et dårligt sted at købe en bærbar? min bror købte en stationær derinde, der kunne han også skrædersy sin comp


    Men spørgsmålet er så om man kan gøre det samme med bærbare
    Så den får mere eller mindre samme hardware som den Vision


    Så komplett er et dårligt sted fordi din bror købte en computer han kunne skræddersy? Det giver ikke rigtig mening. Desuden har jeg hørt mange tale rosende om Komplett og har også selv kun gode oplevelser med dem.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78
    Helt sikkert.
    Mente nu bare dumt at bestille nu. hvis jeg ikke ved hvor jeg præcis bor om 45dage :) eller hvortil at pakken skal sendes


    Du kan nok godt ændre adressen undervejs. En anden mulighed er at få leveret til f.eks. dine forældre.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Så komplett er et dårligt sted fordi din bror købte en computer han kunne skræddersy? Det giver ikke rigtig mening. Desuden har jeg hørt mange tale rosende om Komplett og har også selv kun gode oplevelser med dem.


    Anders


    Har på intet tidspunkt sagt det var et dårligt sted.
    Spurgte blot til om man kunne sy en der mindede meget om visions comp der var 45dages leveringstid på

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sunz78


    Har på intet tidspunkt sagt det var et dårligt sted.
    Spurgte blot til om man kunne sy en der mindede meget om visions comp der var 45dages leveringstid på


    Som skrevet før, så er det meget begrænset, hvor meget man kan konfigurere laptops