Indlæg af Foxx

    snart alle de kanaler jeg har været på på mIRC, havde en masse folk...........................som sad og idlede. totalt lamt

    det kunne være fedt at lave sådan en slags turbine, blæser til sin com, man kunne jo prøve således:


    120mm blæser---120mm blæser---120=>80mm adapter---80mm---80mm---80=>60mm adapter---60mm---60mm.
    parralelforbind alle blæsere


    Tror der vil komme heftigt med luft ud i 60 mm enden.

    prøv at kigge rundt på nettet. Hvis det er en af de spillemaskiner der bruger cartridge ROMs, kan du nogle steder købe en ROM loader til pc.


    Derefter kan du hente hjemmelavede spil der er lavet af andre, og abandonware spil, dog kan nogle abandonware spil være ulovlige.


    8)

    prøv at hente diskwizard fra http://www.seagate.com


    Med det kan du formatere, partitionere og endda nulstille disken totalt (hvor hele disken KUN har nuller på sig, som da den var ny)


    Du skal bare have en anden computer med floppy drev eller cd brænder og et program der kan læse .iso filer (fx. Alcohol 120%)

    du kan ikke clocke dine ram uden at din cpu osse bliver clocket.


    Kig inde i BIOS (del-knap eller F2 knap ved start) under "advanced chippset options", der skulle der være en ting der siger noget med "CPU/FSB clock" eller noget i den stil.


    sæt FSB 5 Mhz op indtil windows bliver ustabil


    Hvis du er tilfreds, sætter du FSB 5 MHz ned og gemmer i BIOS


    Hvis du vil gå amok og clocke mere, skal du sætte VCore en eller to takker op og blive ved med at OC med intervaller på 5 MHz.


    Sådan bliver du ved indtil din CPU eller RAM ikke kan mere.


    Da du har PC 3200 RAM (DDR 400) vil du kunne forvente et OC på 10-20% hvis hele dit system kører med FSB 200 i forvejen, afhængigt af mærke.


    Hvis dine RAM ikke kan følge med mere, kan du enten sætte en divider på eller sætte RAM timings op.

    min cpu får 1.6 v standard.


    jeg kan da prøve at knalde flere volt på chipset.


    Men vil man kunne få flere MHz ud af at sætte timings til 2.5-4-4-10 eller 3-3-3-11?


    Jeg vil jo helst have at det hele kører med samme MHz for at undgå flaskehals

    som I kan se i min sig har jeg en Sempron 2400+, som jeg med held har OC til 2GHz.


    Problemet er at jeg ikke kan komme højere op.


    Jeg kører med 2.5-3-3-11 i ram timings og med 1.87 Vcore
    Mine RAM kører med divider, da de ikke kan klare at køre 200MHz stabilt.


    et screenshot fra everest:
    [Blocked Image: http://www.gratishost.dk/uploads//84_1131291323.jpg]


    hjælper det at sætte volt op på chipset?


    og kunne det hjælpe at sætte mine ram timings til 2.5-4-4-10 eller 3-3-3-11

    men grunden er jo stadig at det er tonefilm, så må du da kunne hive det af eller noget, eller investere i nye fabrikstonede ruder.


    Bare det var USA, der må man tone ruderne helt sorte hvis man vil... :hb:

    du må godt brænde noget musik du selv har lavet og give det væk, da det er DIG der har rettighederne.


    men så længe der indgår lyde (samples) fra the beatles, skal du bede om rettigheder, men kun hvis du vil bruge det kommercielt, IKKE hvis du bare vil sende det til venner.


    det var noget af det samme da "the Loft" lavede "in the middle of the night" hvor de brugte takten og melodien fra Kim Larsens "Midt om natten" Her fik de at vide at til kommercielt brug, skulle de spørge Kim om lov for at bruge takt og melodi.

    men mange gange ER det virkelig som om de ikke kender koranen.


    Os kristne bliver konfimeret for at vise at vi er blevet indviet i bibelen og har bekendtgjort vores tro.


    der er en indvielse i islam der minder om vores konfirmation, men det er dyrt for forældrene, og der er ikke mange der har råd til det.
    Derfor kan der ske det at Iranerne også sennem staten har fået forvrænget koranen.


    I Iran skal alle kvinder gå med sort tørklæde. tørklæde står der ikke noget om i koranen.


    Det var bare et eksempel på at de har lavet deres koran om på en måde.


    jeg mener da Khomeni kom til magten valgte han også at revidere koranen.


    USA har også et eller andet problem med at skulle blande sig i alt. Der var endda en snak om at Bush var psykisk syg, fordi han "snakker" med Gud.


    Stat og religion skal holdes fra hinanden, derved skabes harmoni for alle befolkningsgrupper, en religiøs stat er noget lort hvis en kristen tager til fx. Iran og bliver boende. For at han kan blive boende skal han konvertere til Islam.


    Gud og andre troers overhoveder skal slet ikke indgå for politik, her er det en persons meninger der tæller... hvis der er andre der er uenige nå de komme op med en løsning som alle er enige om.


    partier inden for staten en ligeså dårlig ide, da de aftaler hvad de skal stemme og hver eneste partimedlem skal stemme for partiets intersse.
    den personlige mening kommer af den grund frem.


    befolkningen skal have fri ret til at bestemme hvilken religione de vil tilhøre, men inden for Islam står der i koranen at det fremprovokerer dødsstraf ved stening, men folk kan frit konvertere til Islam.


    Igen er det faktisk USA der er skyld i meget ballade i verden. det ser ud som om Bush vil gøre det samme som mange diktatorer har gjort; agere politimand i verden, og få dem der ikke følger ham ned med nakken.


    Jeg vil faktisk ønske at Clinton var kommet på tronen igen, da han gik ind for fred. Siden Bush kom på har verden været noget lort, det er som om han suger alt terror til sig, fx. da han var til topmøde i England her til sommer.


    den mand er herre paranoid, og man kan føle at han er ved at knække sammen for det pres, jeg tror ikke at han kan holder flere år ud mere. Heldigvis kan han ikke stille op til valg mere, da en præsident max kan være præsident i 8 år i USA

    når man er ovre hos en ven og ser en bradepande flyve igennem køkkenet, så begynder man sq at tro på spøgelser...


    hvis i vil have historien, så kommer den her...


    Jeg sov ovre hos min ven, vi sad og spillede over husets netværk (CS vistnok) Hans forældre var taget i byen og ham og hans søster var alene hjemme (og mig self.) Vi sad og gamede til ca. kl. 22, hans søste var gået tidligt i seng ca. kl 21 da hun var meget træt.


    Efter at have siddet og snakket over en kop kaffe i knap to timer, gik vi i seng (for at sove)


    ca. en halv time efter kunne jeg høre at hans forældre kom hjem.


    ca. kl 02.30 blev vi vækket af et "klang" nede fra køkkenet, hele hust stod op og gik ned for at se om der var tyve eller noget... I stedet så vi at der midt på køkkengulvet lå en bageplade... knækket på midten. Vi prøvede at få den rettet ud igen, men der var ingen der kunne.


    Næste dag sad vi og spillede settlers (brætspil) og pludselig fløj en bradepande ud af skabet, uden at der var nogen i køkkenet.


    sp hvis der findes søgelser...whatever

    i et rent 64-bit miljø vil en 64-bit CPU rigtig være i sit es. Under et 32- bit miljø vil CPU'en emulere sig som en 32 bit CPU, Dette kræver også en del resurser (dog ikke så mange) Men når den arbejder på et højere load (spil, video) er der mere data at emulere, og det tager flere resurser.
    I et rent 64 bit miljø skal CPU'en ikke emulere 32-bit CPU og der er derfor flere resurser.


    dvs. at i et spil, som i 95% af alle tilfælde vil tage full load, vil der komme god ydelse ud af det. Ved bare ikk rigtig om der er nogen der har testet det...