En bøde mere til samlingen..

  • Jeg kan simpelthen ikke fatte hvorfor folk toner deres forruder ??? Næste gang man kører imod en panser er man jo busted - og det sker jo regelmæssig at man møder en panser. Det er næsten ligeså syndeligt, som at kører med cykellygter i en Opel Kadet og parkere lige ved politistationen.


    For 500,-pp kunne du få en iorden bytur :D... ja det gør ondt ikke :)) "Så kan du jo lærer det"

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Jeg kan simpelthen ikke fatte hvorfor folk toner deres forruder ??? Næste gang man kører imod en panser er man jo busted - og det sker jo regelmæssig at man møder en panser. Det er næsten ligeså syndeligt, som at kører med cykellygter i en Opel Kadet og parkere lige ved politistationen.


    For 500,-pp kunne du få en iorden bytur :D... ja det gør ondt ikke :)) "Så kan du jo lærer det"


    Nu var det jo ikke i forruden at der var monteret film, men i fører og passager side vinduerne.

  • Quote

    Originally posted by Simonthk
    det blev en dyrt betalt billig diesel :(


    Overvejede faktisk at fylde tanken helt, da prisen var nede på 7,55kr
    Men regnede det til noget a la 400kr, og det gad jeg ikk lige bruge på Diesel nu. Mente at jeg nok kunne bruge de penge på noget andet, så fyldt kun halvt op.
    At jeg så fandt det andet at bruge dem på, 10 min senere er jo så bare skæbnens ironi.


    Quote

    Originally posted by Martin


    Nu var det jo ikke i forruden at der var monteret film, men i fører og passager side vinduerne.


    Fuldstændig korrekt.
    Man skal trods alt være mere end almindelig dum for at tone sin forrude, det giver jo ikk så meget mening.
    Sikkert også dumt at tone sine forreste sideruder vil mange mene, men en let kontrasttoning ser nu godt ud. Desværre kom den så os til at koste mig penge, så væk med den igen.. :boxing:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • men grunden er jo stadig at det er tonefilm, så må du da kunne hive det af eller noget, eller investere i nye fabrikstonede ruder.


    Bare det var USA, der må man tone ruderne helt sorte hvis man vil... :hb:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    eller investere i nye fabrikstonede ruder.
    :hb:


    hvis det ikke kommer som fabrikslavet altså da bilen var ny, så er det stadig ulovligt. Og mener faktisk ikke der er nogen biler der kommer med de 2 nævnte ruder tonede fra fabrikken !

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hvis det ikke kommer som fabrikslavet altså da bilen var ny, så er det stadig ulovligt. Og mener faktisk ikke der er nogen biler der kommer med de 2 nævnte ruder tonede fra fabrikken !


    Jeg har heller ikke oplevet nogen biler der fra fabrikken, har tonede de forreste sideruder.


    Heldigvis er det film jeg har på ruderne, så det kan bare pilles af igen.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hvis det ikke kommer som fabrikslavet altså da bilen var ny, så er det stadig ulovligt. Og mener faktisk ikke der er nogen biler der kommer med de 2 nævnte ruder tonede fra fabrikken !


    Det tvivler jeg også på. Selv hvis Toyota lavede en ny Corolla med tonede forreste sideruder, ville den aldrig blive godkendt i DK.

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    nu er problemer med tonede ruder jo også at jeg som cyklist/fodgænger har svært ved at se føreren i øjnene.


    Og ja, så kan du lære det. Ærgeligt du ikke fik bøde for resten.


    Præcist, kan godt lide at give føreren et ondt blik :razz:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hvis det ikke kommer som fabrikslavet altså da bilen var ny, så er det stadig ulovligt. Og mener faktisk ikke der er nogen biler der kommer med de 2 nævnte ruder tonede fra fabrikken !


    Jeg ved at man kan få Toyota Avensis med det, og mener også at man kan i en Opel Vectra ;)


    Her er en Vectra med det :
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=39216
    Et bedre billede:
    http://www.bilgalleri.dk/uploa…jpg?22-10-2005%2010:25:41


    Pentium4 2,8b Ghz
    ASUS P4SDX
    Piont of Veiw GForce FX 5600XT 256 DDR
    2*120 GB Seagate Barrcuda
    Kingston 512 DDR pc2700

    Rettet 2 gange, sidst af ANdersen ().

  • hehe.. hvis jeg havde været panser og havde set sån en gammel golf2 GTD forsøge at skjule sig i tågen af dieselosen havde jeg da også stoppet vedkommende for at se om man ikke kunne nakke ham for et eller anden... sån nogle gamle biler skulle have nummerpladen klippet på stedet...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    hehe.. hvis jeg havde været panser og havde set sån en gammel golf2 GTD forsøge at skjule sig i tågen af dieselosen havde jeg da også stoppet vedkommende for at se om man ikke kunne nakke ham for et eller anden... sån nogle gamle biler skulle have nummerpladen klippet på stedet...


    Ret mig, hvis jeg forstår det forkert, men....



    Sig da ikke at du mener pladerne skal klippes, fordi den er gammel?


    - Så kunne vi jo lige så godt sige farvel til 30% af den danske bilpark med det samme...

  • mange gamle biler er i bedre stand end nye biler
    min svoger har en cortine fra engang i 1960erne
    mener jeg det er den står som ny.



    så forde en bil er gammel behøver den ikke være farlig at køre i.
    men når Brian eller kurt begynder at sænke den og smide film på ruderne og mange andre sære ting begynder det at blive farlig og ikke mindst synd for den stakkels bil.