Indlæg af Foxx

    Jeg vil anbefale at du bruger et 3d program til at lave en solnedgang.


    Jeg vil selv anbefale Bryce 5.5, da det er ekstremt nemt at bruge. på 2 mins kan du lave en flot solnedgang fx. bag et bjerg, og derefter give den en lens flare i photoshop for at give ekstra effekt.


    Her er et jeg sendte til bryce5.com for nogle måneder siden (jeg hedder nextgen her fordi der var en det tog mit nick før mig...
    Det kræver at du læser manualen lidt igennem og tålmodighed for at lave dette billede


    http://www.bryce5.com/details.php?image_id=1493

    inden jeg flyttede til aarhus, havde jeg tit en ven ovre hos mig til noget lan i weekenden, mange gange kunne man se en kat, een og samme kat, komme og markere på vores carport (og efter en klage eller tre af min far om at det lugtede af f*** til) fik jeg den endelig skudt med min softgun...


    to ting kom ud af det her:


    1: en ny verdensrekord i hurtigløb for katte
    2: en lugtfri carport


    jeg har aldrig set den siden


    er selv kattehader, så far, så søn, det er fulgt i generne


    en dag var der også en kat på min fars bil, han havde lige brugt 3 timer på at vaske den og polere den og alt muligt, da han så kom ud for at ville køre den ind i garagen, kunne man pludselig høre: KAN DU SÅ KOMME VÆK DIN (#¤&"%&¤%&"/ KAT, hvoefter man kunne høre det karakteristiske MRAAAWW fom at en kat har fået en et ordenligt spark.


    Det viste sig at den havde hoppet op på motorhjelmen og placeret en massee små beskidte spor op til et centralt belligende sted på bilens tag, og så efter 3 timers bilvask...


    men når der er geneternde katte... så <3 jeg min softgun