Indlæg af eNiTH

    Hej


    Jeg pønser på at lave mig et medie center så jeg nemt kan afspille film og musik. Min første tanke er at købe en lille computer, smide fx Windows Media Center på og så have den koblet til en netværksharddisk hvor alt film og musik ligger og køre det den vej, MEN SÅ TÆNKTE JEG:


    Kan de "nye" internet TV afspille direkte fra en netværksharddisk? I så fald kan jeg jo droppe medie center mellemleddet.


    Det kunne være lækkert hvis man også fik mulighed for at optage ting i fjernsynet ned på netværksharddisken.



    På forhånd tak! :9xo

    Som sagt kører jeg over kollegie net så har egentlig ikke noget modem - jeg har bare et stik i væggen jeg hiver nettet ud af :P... Jeg ved godt der må være en router/modem et eller andet sted men ikke liiige noget jeg har adgang til. Jeg må hellere undersøge om jeg ka smide en router ind imellem uden det giver problemer

    Jaa måske, problemet er at jeg sidder på noget kollegie net hvor man skal bruge xtra software til at logge på netværket - jeg ved ikke heeelt om det kan gå igennem en router og så videre til compen, muligvis. Så tænkte bare en lille USB wi-fi stick ville være nemmere, hvis ikke også billigere.

    Hey !


    Jeg vil gerne kunne afspille mine medier fra min computer/harddisk til mit fjernsyn på en smart måde.


    Idea number one
    Køb en Boxee box eller lign. (den har Wi-Fi). Jeg tænker at man så kan købe en lille Wi-Fi USB ting til computeren (der ikke har Wi-Fi) og så kan min stationære og Boxee snakke sammen via den? Passer det?


    Idea number two
    Have en ekstern harddisk sluttet direkte til Boxee. Ulempen er at den eksterne så hele tiden skal flyttes mellem computer og boxee når der skal filer ind på dyret.


    Any bright ideas?


    PS: Det primære formål er at få filer fra PC over til fjernsynet (kabling direkte fra PC til TV vil være vildt besværligt og jeg ville foretrække en fjernbetjening), at kunne gå på internettet, youtube, facebook osv. via TV'et er ikke så vigtigt. DERFOR tænker jeg på om der er et billigere alternativ til Boxee? Har bare læst mig frem til Boxee har bedst interface, remote og fil understøttelse, meeeen den måtte sq gerne være lidt billigere ;)


    Tak tak !


    Glemte lige sidste mulighed - En netværks harddisk, men så bliver det lidt pebret gør det ik?

    Okay, jeg har prøvet 1 RAM af gangen, prøvet dem i forskellige slots, byttet rundt på alle mulige måder, den er stadig kaput.


    Jeg skal se om jeg kan skaffe en helt tredje RAM blok og prøve med den - men kan det være selve bundkortet der er fucked så den ikke kan se RAM'ne oder was??


    takker


    PS: Jeg lagde mærke til at efter BIIIIIP BIP BIP BIP går der ca. 10 sekunder, hvor der så kommer 1 enkelt bip igen. Det virker usammenhængende men what the hell

    Hej venner!


    Her til morgen vil min ellers elskede stationære kratedme ik starte op. Normalt gir den fuld gas lige når man tænder, så siger den bip, blæserne falder til ro, og kommer windows frem og gør det den skal.
    I dag gir den igen fuld gas - og ikke andet. Den står bare og larmer uden noget kommer frem på skærmen.


    Jeg har resat BIOS
    Den sagde nogle gange da jeg genstartede: "BIIIIIIIP. BIP BIP BIP" 1 lang 3 korte - any ideas?


    På forhånd tak!


    PS: Kan ikke huske specifikationerne i detaljer men det er noget med ASUS bundkort, Intel Quad 2,4GhZ, dual RAM, nVidia 8600 eller 8800GT - den er vel et par år gammel

    Hey folks!


    Min nuværende mobil er desværre gået i smadder så står og skal bruge en ny, den billigste og bedste løsning for mig er at forlænge mit Telia abonnement og således er der nogle bestemte mobiler at vælge imellem, jeg er selv nået frem til at vælge imellem Nokia 2730 og Nokia 5230.


    Nokia 5230 koster 199kr mere, og de opfylder begge kravene mht. det skal være 3.5mm jack, MP3, kamera etc. Foretrækker udseenet på denne tlf men ud fra artiklerne på internettet lader det til at være en wanna-be smartphone der er langsom og yder ringe.


    Så kan bedre betale sig at gå efter Nokia 2730 og få lidt mindre men evt. bedre?


    THANKS!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Soul Eater måske? :D


    Hell no, hold dig laangt væk fra Soul Eater


    Du skal se:
    Darker Than Black
    Death Note (ikke så "vild" som andre, men rigtigt gennemført)
    Claymore
    D Gray Man (har ikke set den men det skulle være meget godt)
    Elfen Lied (rimelig syg anime med stærk "Gore/Violence" men hvis man kan klare sådan noget er det en fantastisk anime)


    Og så er der selvf. Naruto og Bleach som nævnt ^^

    Heysan


    Står og mangler noget deo/parfume og så syns jeg det kunne være interessant at høre hvad i andre bruger af ting og sager ? Skriv gerne hvorfor i bruger dit og dat
    :cheers:

    I sidste ende ligger ansvaret så ikke hos producenten??
    Hvis vi nu siger jeg købte et ASUS Geforce 8800 hos SHG.dk, og de går konkurs, er ASUS så ikke forpligtiget til at erstatte det hvis det går i stykker ?


    Eller er man bare f*cked ?

    Naah det er ikke den, den side jeg tænker på er der en liste af requests på siden, man skal ikke ind under forum eller nogen form for community, og det er ikke stock photos der sælges, det er arbejde som f.eks. templates, banners, logoer og lign. Ellers tak for buddet :cheers:

    Heysa


    En ven viste mig forleden en side hvor folk kunne requeste f.eks. et banner og angive en pris de vil betale, og så lavede brugerne på siden forskellige udkast som "kunden" kunne vælge imellem. Personen der så har lavet det banner kunden vælger, bliver betalt X antal penge af kunden.


    Nogen der kender til siden eller andre lign. ?

    Ehh, så vidt jeg ved kan gymnasielle uddannelser ikke nægte dig adgang, så længe du har bestået?


    Og så længe du får 02 og over, er du jo bestået, så jeg kan ik se problemet.