Det er ikke pænt at svine et firma til, men jeg vil give dig ret i at SHG har en dårlig service. De er gode til at ekspedere ordrer, og få nye bestillinger sendt. Men når noget går i stykker, så knækker filmen.
Jeg har haft min PC til rep. 3 gange. Og når man så skriver og spørger om man skal have nogle papirer med ved afhentning skriver en flabet knægt : "ja" - og det var så den email !!!
Solgte PC'en til en kammerat, og han har haft PC'en til rep. 2 gange. Sidste gang sendte de den retur med posten, selv om de havde aftalt at den skulle afhentes. Da min kammerat kommer for at hente PC'en er den blevet væk !!! De fik den dog tryllet frem i løbet af en uges tid.
SHG har i lang tid ikke villet tegne overenskomst, og har underbetalt deres lagerarbejdere. Da de klagede var SHG's modtræk at erstatte alle lagerarbejdere med en robot. Robotten har de dog ikke fået til at virke, og måtte til sidst tegne overenskomst.
Jeg kalder ikke nogen noget, men lader ovenstående tale for sig selv.
Mvh
Søren