Indlæg af eNiTH

    Heysa!


    Jeg har tænkt mig at anskaffe mig et fladskærms TV, og hælder mest mod et LCD. Har kigget lidt på Samsung 6 serien men er ik helt sikker på hvad jeg skal kigge efter. Det positive jeg kan se ved 6 serien er den hurtige opdateringshastighed til når man skal se film.


    Nogen der har nogle gode forslag? begrund helst

    Jeg er frisk, jeg har muligvis også nogle venner jeg kan lokke med (:


    Jeg fylder godt nok først 18 her til sommer men anser mig selv som ganske moden og seriøs så burde ikke skabe nogle problemer :)


    Så tror da lige jeg hopper ind på siden

    AoC, bl.a. fordi det fokuserer på en mere "moden" målgruppe, så slipper man for 12 årige Magnus der synes at gnomer ser søde ud, og så fordi man ik bar ska trykke 11212212165511212121212111111111 ^^ IMO

    Jeg nåede lige ind i BIOS og den sagde CPU var 80 C :S


    Jeg slukkede straks og tog køleren af, men CPU'en var knapt nok lunken


    Kan det være at bundkortet opfatter noget forkert og selv slukker eller hvad?


    På forhånd tak

    Heysa,


    Jeg har lige fået samlet min PC, men når den starter op går der blot ca. 10 sekunder så slukker den igen.


    Det er en Q6600 på et P5K/Pro bundkort, CPU køleren er standard og er rimelig sikker på at det grålige pasta på køleren er kølepasta. Så jeg monterede køleren som det stod i manualen ved bare at presse de 4 stempler ned, så overophedning af CPU burde ikke være problemet.


    Harddisken er en Hitachi Deskstar der både har en Molex og et SATA til strøm, skal begge have strøm?


    Rammene er dual-channel og sidder i A1 og B1


    Nogen der har nogle ideer? Er lidt depri over det :S


    Nu prøvede jeg at starte den igen og der holdt den i måske 20 sekunder, den nåede lige til hvor den ville igang med at installere windows.... Er det så ikke CPU'en der bliver for varm tror i?

    Minder meget om den computer jeg lige har bestilt... Jeg vil dog anbefale du køber et ASUS P5K der har "8-phase regulated voltage circuitry" da det fungerer bedre med Quad.. evt. P5K Pro eller P5K-E
    Det skal ihvertfald havde P35 chipset til Q6600'eren imo.


    Til RAM ville jeg tage nogle lidt bedre en dem der er nævnt, tag nogle Corsair 2x 2GB der har CAS under 5-5-5-18 (jo lavere jo bedre), hvilket de nævnte vist ligger på..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    WoW > Alt :D


    Age of Conan nej tak, har hørt om det, og lyder sgu som et flop ærligt talt, men skal prøve Darkfall når det kommer, men WoW dropper jeg ikke bare :)


    Det bare ærgeligt at Darkfall = Vaporware, det har været under udvikling siden 2001 så når det endelig kommer ud vil grafik osv. være stærkt forældet.. lidt en skam


    Nååh til Topic: JEG SKAL STENE AoC SÅÅÅÅ MEGET

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boka
    Ja som Burger siger et det bestemt ikke uden potientale.. Det ville dog betyde at der skulle et helt nyt farvekoncept på hele siden :)


    Desuden minder det meget om tweakups farvevalg:


    http://www.tweakup.dk/


    Ahh ja det kan jeg godt se, syns bare orange og sort går godt sammen


    Jeg kigger lige på de farver Burger har foreslået og vender tilbage!

    Nu må i ikke jorde mig hvis nogle af dem er ude af kategorien :p


    All That Remains
    Avenged Sevenfold
    Children of Bodom
    Nightwish
    Disturbed
    Ensiferum
    Dragonforce
    Norther
    Kalmah
    In Flames
    Killswitch Engage
    Soilwork
    Sonata Arctica
    Sonic Syndicate
    Atreyu
    Trivium
    HIM
    Skillet
    Iron Maiden

    Læste i avisen at der netop ville komme en bærbar til 2.500 kr. til Danmark, er vist lavet af Asus, den kører dog med Linux... prøv at google den.