kan shaman kun live andre op når de er døde eller kan de også på sig selv

  • Til gengæld er der en times cooldown på at kunne reincarnation, hvis man ikke har talents i det (Det så man kan leve sig selv op)


    Og ja, de kan resurrecte andre mens de selv er i live (Dog ikke i combat)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af argargar
    ja FUck shamaner... ^^ er selv paladin og har fået det nye darkmoon trinket, Portal decket.. Det rox.. er blevet 10% shaman nu


    Øhm er det ikke kun 2% chance to reincarnate? Og når man er heldig og den proccer, så er det med 20 hp og 20 mana o.O Droppede at samle på den... Så god var den heller ikke, så solgte de 4 kort jeg havde :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3


    Øhm er det ikke kun 2% chance to reincarnate? Og når man er heldig og den proccer, så er det med 20 hp og 20 mana o.O Droppede at samle på den... Så god var den heller ikke, så solgte de 4 kort jeg havde :)



    Beast deck trinketen er 2%, Portal deck er 10%.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Til gengæld er der en times cooldown på at kunne reincarnation, hvis man ikke har talents i det (Det så man kan leve sig selv op)


    Og ja, de kan resurrecte andre mens de selv er i live (Dog ikke i combat)


    der er kun 30 mins cooldown og du kan få den ned på 10 mins med talents

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3


    Øhm er det ikke kun 2% chance to reincarnate? Og når man er heldig og den proccer, så er det med 20 hp og 20 mana o.O Droppede at samle på den... Så god var den heller ikke, så solgte de 4 kort jeg havde :)


    Ok har så fundet ud af det heller ikke er 20 hp og 20 mana, men derimod 20% af en base hp og 20% af en base mana... Så den er faktisk rimelig imba alligevel o.O