Hvilket lir har du fået fornyligt?

  • Quote

    Originally posted by virus_dk
    jeg har fået en del nyt her på det sidste så jeg har opdateret min profil så i kan se hvad jeg har fået


    http://ctprofiles.net/373430


    Er TF virkelig værd at bruge til andet end showoff? Jeg mener, den økse har så meget højere dps.

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Er TF virkelig værd at bruge til andet end showoff? Jeg mener, den økse har så meget højere dps.


    Dens proc er jo hjernedød!


    Og så har den ikke SÅ lav dps.. Den har jo +16-30 nature dmg/attack

  • Quote

    Originally posted by købkøb


    Dens proc er jo hjernedød!


    Og så har den ikke SÅ lav dps.. Den har jo +16-30 nature dmg/attack


    min / max dmg er dog skod :P ikke lige et weap man skal rende rundt og sinister med

  • suk så fik vi vores 5 ash candy på 6 neffie downs :I
    og vi har 2 thunderfurys
    til vores main tanks nu osse

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1


  • Loool :)


    Det er da über crap :P Hehe... Kan ikke se 1 grund til at samle hele sættet :P Nogen af delene ja... Men sq ikke det hele...

  • Quote

    Originally posted by ekkedude
    Tja, i PvE er det skam højere substained damage end netherwind pga. +hit, over all bedere stats, for ikke at snakke om 5 piece proccen der stacker.


    Sorry, men learn2play :ohmy:


    Har sq aldrig sammenlignet med NW :P så ved ikke hvor du har det fra...


    Men skoene og bukserne er da noget skidt IMO... Og den der 5 set bonus er sq ikke så fed... Ved ikke hvor meget(lidt) +hit du har men jeg synes sq ikke at jeg får ret mange resists, og det er da UTROLIG sjældent at jeg får 2 i træk :P


    Ringo's blizzard boots er da en del bedre til frost... Og så er de der black blizzard bukser da meget bedre end enigma bukserne...


    Ved så ikke om 8/8 NW er bedre end 5/5 enigma(Altså bonuserne) det er vel alligevel en "smule" ekstra dmg...


    Edit: Btw, hvorfor NW belt? Altså bare alene?

  • Skoene er ikke noget "skidt" - specielt ikke til elemental builds som bekendt vil blive en del bedere i 1.11 i forhold til hvad det er på nuværende tidspunkt - jeg kan dog ikke argumentere imod at ringos blizzard boots er bedere til frost alene, men nu forholder det sig så også sådan at jeg ikke er en frostmage.


    Det er også ganske rigtigt at de legs fra ossirian er bedere end enigma leggings, men de er ikke så meget bedere at jeg vil give afkald på 5 piece bonusen for det.


    Jeg vil så også nævne at det ikke kun er på dit næste cast du får +5 hit, det er på alle dine casts de næste 20 sekunder - og den stacker.


    Dvs. at hvis du får et resist mere inden for de 20 sekunder den er aktiv, får du +10 spell hit i 40 sekunder osv. osv. osv. - det er da helt korrekt at du ikke får mange resists normaltvis i pvp og på level 61 bosses, men når du er oppe imod level 63 bosses har de alså 17% chance for at resiste dine spells.


    Jeg bruger Netherwind belt af mangel på bedere, fik det tidligt i BWL (på vores første vael kill tror jeg?) og så længe der er folk der ville have mana igniting cord, gad jeg ikke at tage den foran dem - så venter på beltet fra Cthun.


  • Stacker tiden også? Det virker lidt imba... Er det så ikke 10% i 20 sekunder?


    Og ja ok hvis du er fire, men så er det vel kun på 100% resist at den der slår til, og så er det jo endnu værre jo... Måske hvis man var frost ja... Men ellers :/


    Tja 17% så er der jo -resist, CoE og alt muligt, og så har man vel en +7-8% hit selv... Synes bare stadig ikke Enigma på nogen måde er værd at gå efter... Måske lidt af det men ikke det hele... Har selv shoulders, og ville gerne have chest og helm, men det er som sagt det... Dog ikke mit største ønske(Måske robes da de er imba)


    Men ok hvis du går elementalist så er det sådan lidt bop bop at gå efter ringo's... Men synes ikke den der bonus er værd at holde på :P


    Og du siger at 1.11 blir mere elemental men der har man jo så også talent der gir +6% hit og synes BESTEMT at +13-14% hit er nok :)


    Men synes sq ikke frost er værd at investere i hvis naxx har meget frost resist(Siden frost ikke ka partial resiste) og fire er så dyrt i mana at man må gå efter et crit build og de 30% tilbage, og så hjælper den store mængde +hit ikke ret meget, ville nok kun gå efter +4-6 og så resten crit...


    Men altså det må tiden jo vise hvad man går efter, synes bare enigma er noget skidt :P bla. også pga det VIRKELIG bare er grimt... :P


    Men glæder mig til 1.11 så jeg kan gå fire igen... Savner det sq...

  • 13-14% hit er ikke nok - du skal have 16 imod level 63 mobs :) lige meget hvad vil der altid være 1% chance for at de resister.


    udover det går enigma bonusen VIST NOK udover 16% cappen, så dine casts har 100% chance for at lande, i det tid den er aktiv.. hvis du alså har nok not gir til at runde cappen med +5 selfølgelig - er dog ikke helt sikker på det, da det er ret svært at teste (hej 1% chance for at resiste, 100 casts here i come :/)



    Kan dog godt forstå din pointe - +7 damage og 1% crit er bare mindre damage i det lange løb, end hvad du får ud af procen fra Enigma, desuden har enigma leggings så også 7 mere stamina og 10 mere intellect - ikke at stamina og intellect betyder en fandens masse, men det er en slat.


    Desuden så har Tseric udtalt, at encounters i Naxxramas ikke vil være specielt resistente overfor frost, så frost eller fire spec er sådan set lige gyldigt der, kommer vel an på hvad man foretrækker - ligesom det er med enigma og andre pieces.


    Dog vil jeg give dig helt ret i, at mixede non-set pieces er langt bedere i pvp, men i pve.. det synes JEG ihvertfald ikke :)